Så blev det min tur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.454 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Aarhus84

Ja, så blev det min tur. Skulle havde haft mens igår, men det kom ikke. Jeg tog så en test i morges og den var ret negativ :-(Der er stadig ingen tegn på mens. Kan man være gravid og teste negativt første dag, efter mens skullle være kommet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Mettefpigen

Mener ikk du kan teste positivt allerede dagen efter... Der skal du vidst vente nogle dage...

Anmeld

23. juli 2011

Chalala85

Jeg testede positiv dagen efter jeg skulle have haft min mens

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

Jeg testede positiv dagen efter jeg skulle have haft min mens

Det var sku hurtigt

Anmeld

23. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Det var sku hurtigt

Naaah det fleste siger jo du kan teste på dasgen hvor din mens skulle komme. Og mange tester jo positivt et par dage før mens skulle komme

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

Naaah det fleste siger jo du kan teste på dasgen hvor din mens skulle komme. Og mange tester jo positivt et par dage før mens skulle komme

Hihi joo.. Typisk skal man tage en test 3-7 dage efter man skal have sin mens.... Ellers kan man risikere at få et forkert svar....

Anmeld

23. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Hihi joo.. Typisk skal man tage en test 3-7 dage efter man skal have sin mens.... Ellers kan man risikere at få et forkert svar....

Nåh Det giver da ingen sammenhæng med hvad lægen eller graviditetstest pakkerne siger. Men wtf jeg er gravid hehe.

Anmeld

23. juli 2011

Aarhus84

Så håber jeg at min mens stadig udebliver, og jeg kan teste positiv om et par dage :-)

Anmeld

23. juli 2011

Buckley

Jeg er med dig, min mens skulle også være begyndt igår, men ingen tegn på hverken mens eller graviditet, belastende. Gtests viser negativ...

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mettefpigen skriver:

Det lyder godt, så kan de være jeg har en chance også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.