Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Nåh Det giver da ingen sammenhæng med hvad lægen eller graviditetstest pakkerne siger. Men wtf jeg er gravid hehe.
Nåh Det giver da ingen sammenhæng med hvad lægen eller graviditetstest pakkerne siger. Men wtf jeg er gravid hehe.
Haha.. Skal heller ikk ku sige hvad der er helt rigtigt.. Det er bare hvad jeg har læst mig frem til... Men det kommer an på hvor meget HCG ægget udskiller... Så hvis den viser negativt så kan den godt være positiv.. Og hvis den er positiv kan det godt være at ægget ikk har sat sig fast men derfor kan den godt vise positiv... Men jeg er ikk læge så...
Man jaa du er gravid!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aarhus84 skriver: Så håber jeg at min mens stadig udebliver, og jeg kan teste positiv om et par dage :-)
Så håber jeg at min mens stadig udebliver, og jeg kan teste positiv om et par dage :-)
Jeg ved det selvfølgelig ikk med 100% sikkerhed... Men bare hvad jeg har læst... Men jeg ville vente i et par dage også teste igen og viser den stadig viser negativ ville jeg tage til lægen for en sikkerhedsskyld...
Mettefpigen skriver: Haha.. Skal heller ikk ku sige hvad der er helt rigtigt.. Det er bare hvad jeg har læst mig frem til... Men det kommer an på hvor meget HCG ægget udskiller... Så hvis den viser negativt så kan den godt være positiv.. Og hvis den er positiv kan det godt være at ægget ikk har sat sig fast men derfor kan den godt vise positiv... Men jeg er ikk læge så... Man jaa du er gravid!!
Hold da op.. det var vidst godt jeg ikke læste alt det inden jeg skulle teste haha Men ja.. mega gravid
metski83 skriver: Det lyder godt, så kan de være jeg har en chance også.
Det lyder godt, så kan de være jeg har en chance også.
Jaa.. Det vil jeg da sige... Jeg ville ihvertfald personligt vente til jeg var gået flere dage over tiden...
Chalala85 skriver: Hold da op.. det var vidst godt jeg ikke læste alt det inden jeg skulle teste haha Men ja.. mega gravid
Men ved jo heller ikk om lægerne ved noget som vi ikk ved
Mettefpigen skriver: Men ved jo heller ikk om lægerne ved noget som vi ikk ved
hahaha nej det er rigtigt
Mettefpigen skriver: Jaa.. Det vil jeg da sige... Jeg ville ihvertfald personligt vente til jeg var gået flere dage over tiden...
Og jeg kan slet ikke finde rundt i min cyklus, så ved egentlig ikke præcis hvornår jeg skal teste.
Chalala85 skriver: hahaha nej det er rigtigt
Men har lige sødt på det nu.. Og kan så finde forskellige sider.. Den ene hvor der står at man kan teste den samme dag som man skulle have mens og andre hvor der står at man skal vente til flere dage efter man skulle have haft mens... Hmm...
metski83 skriver: Og jeg kan slet ikke finde rundt i min cyklus, så ved egentlig ikke præcis hvornår jeg skal teste.
Åhh for søren... Hmm.. Du kan ik prøve at tage en 1-2 gange om ugen også tage til lægen om en uges tid måske.. Eller få en gynækologisk undersøgelse...??...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128