Så blev det min tur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

baby012

jeg testede posetivt 4+? hehe. 

det er nok meget forskelligt fra person til person .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Mettefpigen

Jaa tror jeg også.... Jeg testede postivt 7 dage over tiden.. Og var ved lægen 4 dage efter og da var jeg 4 uger henne...

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mettefpigen skriver:

Åhh for søren... Hmm.. Du kan ik prøve at tage en 1-2 gange om ugen også tage til lægen om en uges tid måske.. Eller få en gynækologisk undersøgelse...??...

Tester om nogle dage.

Det er fordi at der sidste gang gik over 5 uger mellem min to mens. Hvor jeg normalt regner med 4 uger.

Er det de 4 uger, er jeg i dag 4 dage over tid, men har testet negativt. Så nu ved jeg ikke om jeg har testet for tidligt, eller den bare ikke er der.

Anmeld

23. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Men har lige sødt på det nu.. Og kan så finde forskellige sider.. Den ene hvor der står at man kan teste den samme dag som man skulle have mens og andre hvor der står at man skal vente til flere dage efter man skulle have haft mens... Hmm...

Ja så gør de det da heller ikke nemt for os kvinder når vi skal vide svar

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

metski83 skriver:

Tester om nogle dage.

Det er fordi at der sidste gang gik over 5 uger mellem min to mens. Hvor jeg normalt regner med 4 uger.

Er det de 4 uger, er jeg i dag 4 dage over tid, men har testet negativt. Så nu ved jeg ikke om jeg har testet for tidligt, eller den bare ikke er der.

Jaa okay så kan jeg godt se problemet.. Måske du skulle ringe til lægen på mandag og høre ham ad.....

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

Ja så gør de det da heller ikke nemt for os kvinder når vi skal vide svar

Haha neej.. Man skal bare tage en masse test og se om de blir positive...

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mettefpigen skriver:

Jaa okay så kan jeg godt se problemet.. Måske du skulle ringe til lægen på mandag og høre ham ad.....

Kunne være. Ellers må jeg vente nogle dage og teste igen. Ved nemlig min læge ikke vil tage blodprøve eller noget.

Anmeld

23. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Haha neej.. Man skal bare tage en masse test og se om de blir positive...

hehe tog 5 så har vidst gjort min pligt der... men overvejer stadig at teste, kun fordi man bliver så høj når man ser de 2 streger haha

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

metski83 skriver:

Kunne være. Ellers må jeg vente nogle dage og teste igen. Ved nemlig min læge ikke vil tage blodprøve eller noget.

Jaa okay... Så må du nok igang med testene igen...

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

hehe tog 5 så har vidst gjort min pligt der... men overvejer stadig at teste, kun fordi man bliver så høj når man ser de 2 streger haha

Hihi jaa også ville du virkelig glo hvis den ikk kom med de 2 streger..  står med kæmpemave og alt muligt..  Vores var slet ikk planlagt (var heller ikk så go med de piller) Og fik ikk min mens.. Så på 7 dagen købte vi nogle test.. Jeg skulle til fødselsdag og havde vildt travlt... Så kl 17:30 var på toilet for at gøre mig helt klar (bussen kørte kl 55) Men tænkte: Ahh kan godt lige nå at tage en test.. De plejede jo at være negative.. Men hov der kom sku 2 streger.. Så stod der: Ups!... Hmm.. Sagde ikk noget til manden.. Tog til fødselsdagen og var helt fra den.. (F*** F***)... Kom hjem og tog den sidste og den var også positiv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.