Knude i bryst- er bare SÅ bange!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

AdamsMor

Rolig rolig, det behøver ikke at betyde noget. Tror alle bryster ændrer sig under graviditeten og vi er jo alle forskellige, så det behøver ike være noget slemt. Godt du får det undersøgt, så du ikke skal tænke mere over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Leonora25

Zafir skriver:

Krydser alt hvad jeg kan. Min venindes sagde de, var fundet rigtig tidligt og hun har ingen mén idag og har beholdt sit bryst. Håber alt det bedste. Kom med en opdatering, når du har været til ultralyd.
Stort kram

Tak for dine "krydser" Jeg skal nok komme med en update Jeg har allerede fået en tid på torsdag morgen, så det er jeg bare så taknemmelig for!! Glad for at høre om tilfældet med din veninde!!! Heldigvis går det jo godt for de fleste, det er bare aldrig dem man hører om

Kram

Anmeld

21. august 2011

Kløver

Tror det er meget normalt man kan få anderledes bryster og også knuder i brsytet under graviditet og maning, snak da med lægen, emn tror ikke du behøver være bekymret, det håber jeg da ihvertfald ikke

Anmeld

21. august 2011

Leonora25

Maja84 skriver:

Tror det er meget normalt man kan få anderledes bryster og også knuder i brsytet under graviditet og maning, snak da med lægen, emn tror ikke du behøver være bekymret, det håber jeg da ihvertfald ikke

Tak Skal til ultralydundersøgelse på torsdag, så bliver det aklaret hvorvidt det er noget jeg skal være bekymret for eller ej

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Leonora25 skriver:

Hej piger

Igår da jeg lagde mig for at sove kløede det lige lidt under min ene brydtvorte, jeg ville ikke klø, fordi mine brystvorter er ømme grundet graviditeten. Så jeg gnuppede kløen væk og så skete det at jeg stødte på en knude Åh hvor er jeg dog bange ked og, ja ulykkelig!

Tænker på om der er andre der har prøvet lignende i forbindelse med graviditet? Håber jo det er noget så enkelt og uskyldigt som det der er forklaringen

Jeg har heldigvis en tid hos min læge på mandag, så jeg kan få hende til at mærke den efter! Men hey, skal jo glæde mig over graviditeten og ikke frygte en knude- det var ikke meningen. HULK HULK!

Jeg ved ikke noget om det, desværre..

Jeg vil bare lige sende dig en kæmpe krammer

Lisbeth

Anmeld

21. august 2011

Kløver

Leonora25 skriver:

Tak Skal til ultralydundersøgelse på torsdag, så bliver det aklaret hvorvidt det er noget jeg skal være bekymret for eller ej

håber ikke du ahr noget at blive bekymret for

Anmeld

1. marts 2014

Jela

Det er ved at være længe siden kan jeg se, men kender nogen opfølgningen på denne sag? Hvad viste det sig at være?

Spørger fordi jeg selv står i samme situation lige nu...

Anmeld

4. marts 2014

Leonora25

Jela skriver:

Det er ved at være længe siden kan jeg se, men kender nogen opfølgningen på denne sag? Hvad viste det sig at være?

Spørger fordi jeg selv står i samme situation lige nu...

Kære Jela.

Det var mig der oplevede knuden! Jeg var noget af et nervevrag! Jeg blev tjekket på sygehuset og det viste sig at være en helt uskyldig mælkeknude/kirtel. Den forsvandt først et godt stykke tid efter jeg havde afsluttet amning Jeg håber det kan give dig lidt ro i sindet. Hvis den er kommet i forbindelse med graviditet, så ville jeg være helt rolig! Ellers forlang en henvisning fra lægen Det er ikke noget man skal gå og bekymre sig om 

Anmeld

9. marts 2014

Jela

Leonora25 skriver:

Kære Jela.

Det var mig der oplevede knuden! Jeg var noget af et nervevrag! Jeg blev tjekket på sygehuset og det viste sig at være en helt uskyldig mælkeknude/kirtel. Den forsvandt først et godt stykke tid efter jeg havde afsluttet amning Jeg håber det kan give dig lidt ro i sindet. Hvis den er kommet i forbindelse med graviditet, så ville jeg være helt rolig! Ellers forlang en henvisning fra lægen Det er ikke noget man skal gå og bekymre sig om 

Tusinde tak for dit svar! Jeg er glad for at høre, at din knude var helt ufarlig.

Jeg har været til alverdens undersøgelser de sidste par uger og har nu fået opereret knuden væk - virkelig ubehageligt at skulle i fuld narkose når man er gravid! Jeg går nu og venter på svar på, hvad knuden viser sig at være. Håber bare på det bedste.

Det var virkelig sødt af dig at skrive, tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.