Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Igår da jeg lagde mig for at sove kløede det lige lidt under min ene brydtvorte, jeg ville ikke klø, fordi mine brystvorter er ømme grundet graviditeten. Så jeg gnuppede kløen væk og så skete det at jeg stødte på en knude Åh hvor er jeg dog bange ked og, ja ulykkelig!
Tænker på om der er andre der har prøvet lignende i forbindelse med graviditet? Håber jo det er noget så enkelt og uskyldigt som det der er forklaringen
Jeg har heldigvis en tid hos min læge på mandag, så jeg kan få hende til at mærke den efter! Men hey, skal jo glæde mig over graviditeten og ikke frygte en knude- det var ikke meningen. HULK HULK!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror ikke du skal være så bekymret - mine bryster føles også helt anderledes her i graviditeten og kan også mærke "knuder" som ikke var der før. Er sikker på det skyldes mælkekirtlerne
Men det er fint at du lige får et tjek ved lægen når du er så nervøs
/Fenja
Leonora25 skriver: Hej piger Igår da jeg lagde mig for at sove kløede det lige lidt under min ene brydtvorte, jeg ville ikke klø, fordi mine brystvorter er ømme grundet graviditeten. Så jeg gnuppede kløen væk og så skete det at jeg stødte på en knude Åh hvor er jeg dog bange ked og, ja ulykkelig! Tænker på om der er andre der har prøvet lignende i forbindelse med graviditet? Håber jo det er noget så enkelt og uskyldigt som det der er forklaringen Jeg har heldigvis en tid hos min læge på mandag, så jeg kan få hende til at mærke den efter! Men hey, skal jo glæde mig over graviditeten og ikke frygte en knude- det var ikke meningen. HULK HULK!
Det kender jeg MANGE der har fået i deres graviditet og der er INGEN af dem der har fejlet noget ved godt at ingen regel uden undtagelse men alligevel håber det kan trøste lidt
Tror du ikke at det er mælkekirtlerne?Dine bryster ændre sig jo en del under graviditetenMen er du bange og i tvivl så syntes jeg du skal kontakte din læge for en sikkerhedsskyld.
Fenja09 skriver: Tror ikke du skal være så bekymret - mine bryster føles også helt anderledes her i graviditeten og kan også mærke "knuder" som ikke var der før. Er sikker på det skyldes mælkekirtlerne Men det er fint at du lige får et tjek ved lægen når du er så nervøs /Fenja
Håber du har ret! Er godt nok nervøs synes nemlig ikke den sidder i forbindelse med noget andet. Den sidder ret dybt! Men må prøve ikke at tænke så meget på det, kan jo alligevel ikke få det undersøgt før mandag. Tusind tak for svar- det giver lidt ro i sindet.
Carl-EmilsMoar skriver: Det kender jeg MANGE der har fået i deres graviditet og der er INGEN af dem der har fejlet noget ved godt at ingen regel uden undtagelse men alligevel håber det kan trøste lidt
Det trøster helt sikkert at høre at det ikke er unormalt i forbindelse med graviditet. Håber det bare er det Tak for trøst
Kruse90 skriver: Tror du ikke at det er mælkekirtlerne?Dine bryster ændre sig jo en del under graviditetenMen er du bange og i tvivl så syntes jeg du skal kontakte din læge for en sikkerhedsskyld.
Jeg håber ihvertfald det er mælkekirtlerne. Jeg synes bare den sidder dybt og uafhængigt af noget andet. MEN jeg ved jo selvfølgelig heller ikk hvor præcis mælkekirtlerne sidder Håber det bare er det! Har heldigvis en tid hos lægen i forvejen på mandag, så må hun lige tjekke.
Jeg tror da også bare det er pga. graviditeten. Men jeg synes da også helt sikkert du skal få det undersøgt for en sikkerheds skyld - og så du kan få ro i sindet, og bare glæde dig over graviditeten.
Leonora25 skriver: Håber du har ret! Er godt nok nervøs synes nemlig ikke den sidder i forbindelse med noget andet. Den sidder ret dybt! Men må prøve ikke at tænke så meget på det, kan jo alligevel ikke få det undersøgt før mandag. Tusind tak for svar- det giver lidt ro i sindet.
Fandt lige det her, måske du har lyst til at læse lidt om de forandringer der sker i kvindens bryst under graviditet - kan være du kan sammenligne med den knude du har fundet
http://www.jordemoderforeningen.dk/index.dsp?page=5271
Jeg tror ikke du skal være spor bange søde ven. Det du uden tvivl har mærket er en mælkekirtel.De hæver og laver knuder både under graviditeten og efter.Hvis man undersøger sine bryster som gravid, vil man opdage at der rent faktisk kan være adskillige af dem, og ligger de helt ude under huden og presser mod huden, kan de klø.
Så træk vejret roligt, søde ven.Selvfølgelig skal du snakke med lægen, men jeg er ret sikker på at han/hun vil sige det samme.
Et stort trøstekramKærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128