Knude i bryst- er bare SÅ bange!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

TrineMine86

Leonora25 skriver:

Hej piger

Igår da jeg lagde mig for at sove kløede det lige lidt under min ene brydtvorte, jeg ville ikke klø, fordi mine brystvorter er ømme grundet graviditeten. Så jeg gnuppede kløen væk og så skete det at jeg stødte på en knude Åh hvor er jeg dog bange ked og, ja ulykkelig!

Tænker på om der er andre der har prøvet lignende i forbindelse med graviditet? Håber jo det er noget så enkelt og uskyldigt som det der er forklaringen

Jeg har heldigvis en tid hos min læge på mandag, så jeg kan få hende til at mærke den efter! Men hey, skal jo glæde mig over graviditeten og ikke frygte en knude- det var ikke meningen. HULK HULK!

du får lige et  det er aldrig sjovt at opdage knuder, man bliver altid rigtig bange..

den anden dag opdagede jeg også en kæmpe stor knude under den ene brystvorte og det var mælkekirtel  men bliv tjekket for en sikkerheds skyld.

Mvh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

babymus77

Jeg er også ret sikker på det er helt uskyldigt

Jeg tror det er mælke kirtler der er på spil...Et lille hår kan også gro ind ad, og kan udforme sig så man føler det er en knude...

Hvis roen bliver mindre, så ring og spørg din læge

Sender lige nogle knus i din retning

Anmeld

25. juli 2011

Leonora25

TrineMine86 skriver:

du får lige et  det er aldrig sjovt at opdage knuder, man bliver altid rigtig bange..

den anden dag opdagede jeg også en kæmpe stor knude under den ene brystvorte og det var mælkekirtel  men bliv tjekket for en sikkerheds skyld.

Mvh Trine

Ja man bliver nemlig rigtig bange Hvordan fandt du ud af det var en mælkekirtel? Tjekkede lægen dig?

Jeg var afsted idag og hun ville lige se den an og hvis den stadigvæk er der når jeg skal til 2. lægebesøg d 17/8, så ville hun sende mig til ultralyd  Lidt øv, for havde håbet hun bare ved at mærke på den havde kunnet konkludere at det var en hævet mælkekirtel. hmm!

Meeen må prøve at lade være med at tænke på det, selvom det altså er lidt svært.

Tak for din besked og dit kram- det varmer!

Anmeld

25. juli 2011

Leonora25

babymus77 skriver:

Jeg er også ret sikker på det er helt uskyldigt

Jeg tror det er mælke kirtler der er på spil...Et lille hår kan også gro ind ad, og kan udforme sig så man føler det er en knude...

Hvis roen bliver mindre, så ring og spørg din læge

Sender lige nogle knus i din retning

Tak for dit søde og trøstende svar

Jeg har været afsted til læge idag og hun ville tjekke op på knuden igen når jeg skal til 2. lægebesøg og hvis den stadigvæk er der til den tid, ville hun sende mig videre til ultralyd. Håber det bare er en mælkekirtel der driller og det må jeg prøve at tro på indtil andet er bevist

Anmeld

25. juli 2011

TrineMine86

Leonora25 skriver:

Ja man bliver nemlig rigtig bange Hvordan fandt du ud af det var en mælkekirtel? Tjekkede lægen dig?

Jeg var afsted idag og hun ville lige se den an og hvis den stadigvæk er der når jeg skal til 2. lægebesøg d 17/8, så ville hun sende mig til ultralyd  Lidt øv, for havde håbet hun bare ved at mærke på den havde kunnet konkludere at det var en hævet mælkekirtel. hmm!

Meeen må prøve at lade være med at tænke på det, selvom det altså er lidt svært.

Tak for din besked og dit kram- det varmer!

ja for den ligger lige under brystvorten og har en anelse i det andet bryst også, så skulle alligevel til læge og han mente det var graviditens skyld at de kom..

ja man bliver urolig, men det er også dejligt at blive taget seriøst når man er bekymret og man ved der bliver holdt øje med en, så synes det lyder som en rigtig god plan din læge har lavet for dig

for at den forsvinder snart, så er de bekymringer da væk, man har rigelig bekymringer som gravid synes jeg

Anmeld

25. juli 2011

Muffin_girl

Leonora25 skriver:

Tak for dit svar  Ja det er nok helt normalt, men det sætter sgu en masse tanker igang

Var ved lægen idag og havde håbet lidt på at hun bare ville sige "Jamen det er bare en mælkekirtel" Men hun ville tjekke den igen når jeg kommer til mit 2. lægebesøg og hvis den stadig er der, sende mig videre til ultralydscanning- øv!

Øv for den da.. Men jeg tror ikke det er noget .. krydser fingre for dig, og håner på det bedste

Anmeld

25. juli 2011

Mettefpigen

Leonora25 skriver:

Kan en "ond" knude da ikke sidde i brystet?

Den sidder også i brystet.. Den sidder bare hlet oppe i siden så den er under armhulen... Har selv været bange for en knude og tog til lægen og han sagde at de sidder stort set derunder...

Anmeld

19. august 2011

Moms

Hej Leonora,

har du ikke snart været til dit 2. lægebesøg?

Har tænkt på dig og den knude du mærkede. Hvordan går det?

Moms

Anmeld

20. august 2011

Leonora25

Moms skriver:

Hej Leonora,

har du ikke snart været til dit 2. lægebesøg?

Har tænkt på dig og den knude du mærkede. Hvordan går det?

Moms

Hej Moms

Tak for dine tanker det varmer!!

Jeg var til mit 2. lægebesøg i onsdags og venter nu på at blive indkaldt til ultralydscanning. Det bliver rart at få det tjekket, for det har alligevel ligget i baghovedet siden jeg fandt knuden. Tror dog mest på at det er en hævet mælkekirtel eller noget andet uskyldigt Men bare det at jeg ikke skal gå i uvisheden det glæder jeg mig til!

Jeg skal også nok komme med en update på min graviditet i vores mødregruppe. Har ikke været så aktiv på det seneste. Men kan da kort fortælle at det går rigtig godt og jeg nu mærker liv hver dag!Glad for at det også går godt med din mave Og endnu engang tak for din omtanke!

Anmeld

20. august 2011

Isabella_mor

Leonora25 skriver:

Hej piger

Igår da jeg lagde mig for at sove kløede det lige lidt under min ene brydtvorte, jeg ville ikke klø, fordi mine brystvorter er ømme grundet graviditeten. Så jeg gnuppede kløen væk og så skete det at jeg stødte på en knude Åh hvor er jeg dog bange ked og, ja ulykkelig!

Tænker på om der er andre der har prøvet lignende i forbindelse med graviditet? Håber jo det er noget så enkelt og uskyldigt som det der er forklaringen

Jeg har heldigvis en tid hos min læge på mandag, så jeg kan få hende til at mærke den efter! Men hey, skal jo glæde mig over graviditeten og ikke frygte en knude- det var ikke meningen. HULK HULK!

det kan jo være begge ting..

i min graviditet oplevede jeg også at der kom nogle anderledes ting i mine bryster, men de kom forskellige steder på forskellige tidspunkter osv.. og det er kirtler der hæver op mener jeg jeg fik at vide og skulle være ganske ufarligt.. det kan også være fedtknuder..

men godt at du går til lægen.. så er du hvertfald sikret et mere korrekt svar end nogle af os der ikke kan se og mærke det. 

håber selvfølgelig ikke det er noget slemt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.