Knude i bryst- er bare SÅ bange!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Zafir

Min veninde har haft brystkræft og jeg mærkede knuden på hende. En kræftknude er stenhård og følger ikke med, når man roder rundt med babsen, min venindes var på størrelse med en ært og var åbenbart opdaget meget lille, iforhold til normalen. HVis det føles sådan, skal du finde lægen ASAP. HVis det ikke føles sådan, så er det nok noget graviditets halløj og jeg ville bare snakke med lægen, blot for at få ro i sindet, hvis du alligevel føler dig utryg.

Hugs - og op med humøret (hvis det er noget slemt er første skridt til helbredelse, at den er fundet )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Aprilmor11

Leonora25 skriver:

Hej piger

Igår da jeg lagde mig for at sove kløede det lige lidt under min ene brydtvorte, jeg ville ikke klø, fordi mine brystvorter er ømme grundet graviditeten. Så jeg gnuppede kløen væk og så skete det at jeg stødte på en knude Åh hvor er jeg dog bange ked og, ja ulykkelig!

Tænker på om der er andre der har prøvet lignende i forbindelse med graviditet? Håber jo det er noget så enkelt og uskyldigt som det der er forklaringen

Jeg har heldigvis en tid hos min læge på mandag, så jeg kan få hende til at mærke den efter! Men hey, skal jo glæde mig over graviditeten og ikke frygte en knude- det var ikke meningen. HULK HULK!

Sådan havde jeg det også før .. Men ikke mere De ændre sig jo rigtig meget, sammen med resten af kroppen .. Tror ikke at det er noget du skal bekymre dig om .. Men er du virkelig bare i tvivl, så få det tjekket

Anmeld

20. august 2011

Leonora25

Zafir skriver:

Min veninde har haft brystkræft og jeg mærkede knuden på hende. En kræftknude er stenhård og følger ikke med, når man roder rundt med babsen, min venindes var på størrelse med en ært og var åbenbart opdaget meget lille, iforhold til normalen. HVis det føles sådan, skal du finde lægen ASAP. HVis det ikke føles sådan, så er det nok noget graviditets halløj og jeg ville bare snakke med lægen, blot for at få ro i sindet, hvis du alligevel føler dig utryg.

Hugs - og op med humøret (hvis det er noget slemt er første skridt til helbredelse, at den er fundet )

Tak for trøst

Jeg har fået tjekket knuden hos lægen af to omgange nu, da hun lige ville se om den ændrede sig. Min knude lyder desværre meget som du beskriver den på størrelse med en stor ært, hård og ikke roterbar. Men jeg er stadigvæk rimelig fortrøstningsfuld og prøver at overbevise mig selv om at det er en hel harmløs knude

Jeg går nu og venter på indkaldelse til ultralyd og håber det snart bliver overstået, så jeg bare kan nyde min graviditet fuldt ud

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

Leonora25 skriver:

Hej piger

Igår da jeg lagde mig for at sove kløede det lige lidt under min ene brydtvorte, jeg ville ikke klø, fordi mine brystvorter er ømme grundet graviditeten. Så jeg gnuppede kløen væk og så skete det at jeg stødte på en knude Åh hvor er jeg dog bange ked og, ja ulykkelig!

Tænker på om der er andre der har prøvet lignende i forbindelse med graviditet? Håber jo det er noget så enkelt og uskyldigt som det der er forklaringen

Jeg har heldigvis en tid hos min læge på mandag, så jeg kan få hende til at mærke den efter! Men hey, skal jo glæde mig over graviditeten og ikke frygte en knude- det var ikke meningen. HULK HULK!

Kan godt forstå du er nervøs, og det er klart bedst at få det undersøgt! Jeg var ude for det samme umiddelbart før jeg blev gravid. Var så bange, for jeg havde virkelig ondt. Men da jeg kom til lægen med det, vurderede hun, at det bare var knudrede mælkekirtler, og siden har der faktisk ikke været noget.

Håber det ikke er noget alvorligt

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

Leonora25 skriver:

Tak for trøst

Jeg har fået tjekket knuden hos lægen af to omgange nu, da hun lige ville se om den ændrede sig. Min knude lyder desværre meget som du beskriver den på størrelse med en stor ært, hård og ikke roterbar. Men jeg er stadigvæk rimelig fortrøstningsfuld og prøver at overbevise mig selv om at det er en hel harmløs knude

Jeg går nu og venter på indkaldelse til ultralyd og håber det snart bliver overstået, så jeg bare kan nyde min graviditet fuldt ud

Undskyld, havde ikke set din update! Men godt de undersøger det!

Anmeld

20. august 2011

Leonora25

isabellamor skriver:

det kan jo være begge ting..

i min graviditet oplevede jeg også at der kom nogle anderledes ting i mine bryster, men de kom forskellige steder på forskellige tidspunkter osv.. og det er kirtler der hæver op mener jeg jeg fik at vide og skulle være ganske ufarligt.. det kan også være fedtknuder..

men godt at du går til lægen.. så er du hvertfald sikret et mere korrekt svar end nogle af os der ikke kan se og mærke det. 

håber selvfølgelig ikke det er noget slemt..  

Tak for svar Oplever også at der sker meget med mine bryster her i graviditeten, men denne knude sidder et stykke nede i brystet og er ikke øm  Men jeg har fået det tjekket og venter på indkaldelse til ultralyd og så må jeg tage den derfra Det kan jo også være en godartet syste eller noget andet harmløst

Anmeld

20. august 2011

Zafir

Leonora25 skriver:

Tak for trøst

Krydser alt hvad jeg kan. Min venindes sagde de, var fundet rigtig tidligt og hun har ingen mén idag og har beholdt sit bryst. Håber alt det bedste. Kom med en opdatering, når du har været til ultralyd.
Stort kram

Anmeld

20. august 2011

Isabella_mor

Leonora25 skriver:

Tak for svar Oplever også at der sker meget med mine bryster her i graviditeten, men denne knude sidder et stykke nede i brystet og er ikke øm  Men jeg har fået det tjekket og venter på indkaldelse til ultralyd og så må jeg tage den derfra Det kan jo også være en godartet syste eller noget andet harmløst

det kan det sagtens.. det kan jo være alt muligt.. men jeg håber da på at det er harmløst

Anmeld

20. august 2011

Moms

Hej Leonora -

stort kram og krydser alt hvad krydses kan.

Godt du endelig mærker liv

Moms

Anmeld

20. august 2011

Leonora25

Frøken J. skriver:

Undskyld, havde ikke set din update! Men godt de undersøger det!

Det er helt okay Ja det er rart at få det undersøgt, så jeg forhåbenligt ikke skal tænke mere over det Håber undersøgelsen er snarest, så jeg kan slippe for bekymringerne og bare nyde graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.