Fra skygge streg til gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Den kommende far

Kay skriver:

det er øv med en SA... hvor langt var hun henne da det skete???

og har hørt fra mange at tiden går hurtigt og de 9 md. flyver afsted så lige pludselig er du far hihi...

det var i 11. uge

Men denne gang har vi været til TS og set hjerteblink hvilket betyder at risikoen for at miste er meget mindre efter at hjertet er begyndt at slå

Mvh

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Kay

Sof skriver:

Ja, det er rigtigt 

Men jeg har aldrig nogensinde fået bare antydningen af en streg, med mindre jeg har været gravid, så jeg var nu ret sikker alligevel, men tog en ny test og en digital 2 dage senere. Og den almindelige blev igen svagt positiv efter 3 minutter og digitalen sagde gravid, så der avr jeg helt sikker, men er glad for at jeg suplerede op med den digitale så der slet ingen tvivl var 

det er sjovt... min kæreste sgde også at den dag der er to streger ville han køre i føvex eller på apoteket og købe en digital en (han har set den i en reklame på tv og elsker alt der er digitalt og smart)

så hvis den er tydligere i morgen har han nok en med hjem

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Den kommende far skriver:

det var i 11. uge

Men denne gang har vi været til TS og set hjerteblink hvilket betyder at risikoen for at miste er meget mindre efter at hjertet er begyndt at slå

Mvh

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

det er da fantastisk dejligt at høre glæder mig på jeres vegne

Anmeld

21. juli 2011

Anonym

min første g-test var SÅ utydeligt at manden var overbevist om at det der man næsten ikke kunne se, det blot var en svag svag skygge af der hvor stregen skulle have været hvis jeg var gravid. Manden var så overbevist om at testen var negativ at han selv to en test, bare for at vise at sådan så en negativ test ud

Men hans test var MEGA negativ og havde slet slet ikke skyggen af noget som helst, og ganske rigtigt fødte jeg 8 mdr senere en dejlig dreng

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Anonym skriver:

min første g-test var SÅ utydeligt at manden var overbevist om at det der man næsten ikke kunne se, det blot var en svag svag skygge af der hvor stregen skulle have været hvis jeg var gravid. Manden var så overbevist om at testen var negativ at han selv to en test, bare for at vise at sådan så en negativ test ud

Men hans test var MEGA negativ og havde slet slet ikke skyggen af noget som helst, og ganske rigtigt fødte jeg 8 mdr senere en dejlig dreng

hihi... ej hvor skægt... er altså også spændt på om han kan se den her hjemme... ihhh han må godt snart komme hjem altså!!!

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Ihhh kæresten er på vej hjem er så spændt på om han kan se den

ej nu må jeg da stoppe...  tænk at sådan en lille ting kan få mig så meget op og køre...

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hihi - det kan være svært, men det er selvfølgelig bedst at vente

Håber også for dig!

Og venter spændt på opdateringen i morgen

der kommer lige en lille update... kæresten KAN se at der er... Noget... ikke meget men noget... hihi

Anmeld

21. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

der kommer lige en lille update... kæresten KAN se at der er... Noget... ikke meget men noget... hihi

Hvor dejligt!

Venter til i morgen med at sige tillykke Nøj hvor er det spændende

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hvor dejligt!

Venter til i morgen med at sige tillykke Nøj hvor er det spændende

Ja gør det for det er jo ikke sikkert der er noget... men nøøøj hvor jeg håber...

Anmeld

21. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

Ja gør det for det er jo ikke sikkert der er noget... men nøøøj hvor jeg håber...

Ja, det kan jeg godt forstå!

Den første test, jeg tog troede jeg var negativ. Turde ikke kigge rigtig på den, og troede at stregen skulle være HELT tydelig. Så jeg så intet, og kæresten så en skyggestreg. Og smed den og og sagde at den var negativ..

To dage senere testede jeg igen, for var helt knust over min "negative" test. Og der så jeg den skyggestreg. Den var lidt tydeligere end på den første, siger min kæreste, men jeg så jo ikke rigtigt den første. Stregen var endnu så utydelig, at jeg måtte ringe til min mor og høre, om stregen nu også skulle være helt tydelig. (internettet virkede ikke den dag). Hun kunne så fortælle mig, at det behøvede den altså ikke

Åh hvor jeg håber for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.