Fra skygge streg til gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Så havde jeg en skyggestreg Den var virkelig svær at se. Men da man så endelig fik øje på den, så var den der. Og den blev tydeligere for hver dag.

hihi... dejlig... jeg må bare teste igen i morgen eller om et par dage

har gemt testen... og den er ikke blevet mere tydlig af at ligge... men må lige vise kæresten den og se hvad han siger når han kommer hjem... har ik sagt noget til ham endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

chael

Kay skriver:

Jeg har tit sidet med et smil på læben når folk har skrevet om skyggestreger... og tænkt... jamen enten er der en streg eller også er der ikke!!!

men men men... nu her til morgen sag jeg med en test og så nå den er negativ... og var lige ved at smide den ud... men i det jeg vendte den... tænkte jeg... var det en streg!? og der er en SVAG skygge når man kigger på den fra en skæv vinkel... man kan ikke se den på et camera så kan ik rigtig ligge billed ind...

men ja som svarmulighedderne siger... blev i gravide efter en SVAG skygge streg??

Har aldrig oplevet en skyggestreg.

Mine test har altid været bragende positive, uden tvivl om der var en streg eller ej

Men tag en igen om et par dage. Og så xxxx'er jeg for at den er der

*Camilla 30+1

Anmeld

21. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

hihi... dejlig... jeg må bare teste igen i morgen eller om et par dage

har gemt testen... og den er ikke blevet mere tydlig af at ligge... men må lige vise kæresten den og se hvad han siger når han kommer hjem... har ik sagt noget til ham endnu

Jeg

Men hvis det er, såkan du jo evt tage en til nu, og se om der også er en skyggestreg på. Hvis der er, så er sandsynligheden for at du er gravid da i hvert fald i top

Ellers så vent til i morgen eller i overmorgen -hvis du kan

Anmeld

21. juli 2011

TbCp

Jeg havde en skyggestreg her anden gang, allerede dagen efter var den mere tydelig og dagen efter igen, hvor det var testdag, var den endnu tydligere.

Anmeld

21. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Kay skriver:

Jeg har tit sidet med et smil på læben når folk har skrevet om skyggestreger... og tænkt... jamen enten er der en streg eller også er der ikke!!!

men men men... nu her til morgen sag jeg med en test og så nå den er negativ... og var lige ved at smide den ud... men i det jeg vendte den... tænkte jeg... var det en streg!? og der er en SVAG skygge når man kigger på den fra en skæv vinkel... man kan ikke se den på et camera så kan ik rigtig ligge billed ind...

men ja som svarmulighedderne siger... blev i gravide efter en SVAG skygge streg??

Jeg havde meget svage streger med begge børn helt hen til jeg var 3mdr henne.... men den var der.... med den sidste kunne man heller ikke se det på kamera... men der er da kommet 2 børn ud af det...

Anmeld

21. juli 2011

Nynne88

Kay skriver:

jamen... den er i al fald ikke kun hvis den streg der er.... se nu bliver jeg jo bare endnu mere i tvivl... under alle omstændighedder tester jeg igen om et par dage...

Ja for de kan jo godt være meget utydelige  Håber det bedste 

Anmeld

21. juli 2011

Kay

chael skriver:

Har aldrig oplevet en skyggestreg.

Mine test har altid været bragende positive, uden tvivl om der var en streg eller ej

Men tag en igen om et par dage. Og så xxxx'er jeg for at den er der

*Camilla 30+1

tror ikke jeg kan vente længere end til i morgen

hihi... og tak for x'erne

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Jeg

Men hvis det er, såkan du jo evt tage en til nu, og se om der også er en skyggestreg på. Hvis der er, så er sandsynligheden for at du er gravid da i hvert fald i top

Ellers så vent til i morgen eller i overmorgen -hvis du kan

kan godt vente til i morgen... tror jeg

ej det kan jeg... har det på en eller anden måde bedst med at teste om morgnen

hihi ihhh hvor jeg håber...

Anmeld

21. juli 2011

Filippa & Liva

Hvis du kan se stregen når du holder testen ud i ustrakt arm burde den være god nok ...

Krydser fingre for dig !

Anmeld

21. juli 2011

Kay

TbCp skriver:

Jeg havde en skyggestreg her anden gang, allerede dagen efter var den mere tydelig og dagen efter igen, hvor det var testdag, var den endnu tydligere.

Hihi... har ingen rigtig test da... da det kun er en gang i mellem jeg har æl... men hvis jeg har ret i at jeg havde æl denne gang var det torsdag eller fredag for 14 dage siden... så har jo egentlig test dag i morgen tror jeg... kan ik rigtig hitte ud af det... min aftale med lægen er bare at jeg tager en tæst i ny og næ... med 14 dage til en md's mellemrum...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.