Fra skygge streg til gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Sof

Kay skriver:

jamen (i al fald i min verden) er en skygge streg en MEGET utydlig streg... så utydeligt så man ikke kan se den på et foto... og netop skal dreje den for at se den...

Hvis det er sådan du definere skyggestreg, så er der ihvertfald en skyggestreg i god udvikling i min mave. Testede 5 dage over tid og smed testen ud efter 2 minutter. Gik i seng igen og da jeg vågnede 2 timer efter og skulle smide noget i skraldespanden så jeg en meget svag streg i testfeltet, men den er god nok alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Kay

Angelica skriver:

Krydser i hvert fald fingre for at den er der nu søde

Tak

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Den kommende far skriver:

da min kæreste for ganske få uger siden testede positivt startede det netop med en skygge streg jeg kunne næsten ikke se den medmindre jeg holdt den op i lyset. Da hun var helt oppe og køre måtte jeg påtage mig den rolige rolle og tale hende lidt ned så hun ikke blev skuffet hvis der ikke var noget alligevel. det skal siges at vi har prøvet at blive gravid længe og med en SA i februar i år ved jeg hvor meget det vil betyde for min kæreste.

Opfordrede hende til at teste et par dage senere igen. Hun testede allerede dagen efter og igen hver dag de følgende dage og til vores glæde kunne vi se at stregen blev mere og mere tydelig for hver dag 

Hun er idag i 8. uge og første lægebesøg og TS veloverstået

Mvh

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Ej hvor dejligt... hihi... jeg må være min egen beroligende få min kæreste kommer først hjem ved 16-17 tiden... men har været så glad i dag at jeg har været ude og købe ham en ps3 move hihi... så haber han bliver glad... og at det ik kun er mig der kan se stregen...

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hihi - det kan være svært, men det er selvfølgelig bedst at vente

Håber også for dig!

Og venter spændt på opdateringen i morgen

Jeg skriver en update i morgen efter jeg har testet

Anmeld

21. juli 2011

Den kommende far

Kay skriver:

Ej hvor dejligt... hihi... jeg må være min egen beroligende få min kæreste kommer først hjem ved 16-17 tiden... men har været så glad i dag at jeg har været ude og købe ham en ps3 move hihi... så haber han bliver glad... og at det ik kun er mig der kan se stregen...

hehe vil selvfølgelig ikke love dig at du er gravid men det lyder akurat som min kærestes test

Mvh

Den kommende far

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Sof skriver:

Hvis det er sådan du definere skyggestreg, så er der ihvertfald en skyggestreg i god udvikling i min mave. Testede 5 dage over tid og smed testen ud efter 2 minutter. Gik i seng igen og da jeg vågnede 2 timer efter og skulle smide noget i skraldespanden så jeg en meget svag streg i testfeltet, men den er god nok alligevel 

Hihi... se det er sådan nogle historier jeg gerne vil høre

men skal jo også helst lade være med at sætte mig selv for meget op... hvis det nu ikke er

Anmeld

21. juli 2011

Kay

hehe vil selvfølgelig ikke love dig at du er gravid men det lyder akurat som min kærestes test

Mvh

Den kommende far

hihi... nej hvis der var en der kunne love mig jeg var gravid havde jeg været lykkelig

men hvor er det også bare skønt for jer hvornår har hun så termin??

Anmeld

21. juli 2011

Den kommende far

Kay skriver:

hihi... nej hvis der var en der kunne love mig jeg var gravid havde jeg været lykkelig

men hvor er det også bare skønt for jer hvornår har hun så termin??

først til februar så der er lang tid endnu. Men var til 1. lægebesøg igår så nu er vi i gang. Vi fik desværre en SA i februar så dejligt at være igang igen

Mvh

Den kommende far

Anmeld

21. juli 2011

Sof

Kay skriver:

Hihi... se det er sådan nogle historier jeg gerne vil høre

men skal jo også helst lade være med at sætte mig selv for meget op... hvis det nu ikke er

Ja, det er rigtigt 

Men jeg har aldrig nogensinde fået bare antydningen af en streg, med mindre jeg har været gravid, så jeg var nu ret sikker alligevel, men tog en ny test og en digital 2 dage senere. Og den almindelige blev igen svagt positiv efter 3 minutter og digitalen sagde gravid, så der avr jeg helt sikker, men er glad for at jeg suplerede op med den digitale så der slet ingen tvivl var 

Anmeld

21. juli 2011

Kay

først til februar så der er lang tid endnu. Men var til 1. lægebesøg igår så nu er vi i gang. Vi fik desværre en SA i februar så dejligt at være igang igen

Mvh

Den kommende far

det er øv med en SA... hvor langt var hun henne da det skete???

og har hørt fra mange at tiden går hurtigt og de 9 md. flyver afsted så lige pludselig er du far hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.