Fra skygge streg til gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Kay

Mira0911 skriver:

Kan sagtens forstå dig... 

Ved hvor utålmodig man kan blive med det testen der.... 

ja... er total tudefjæs... ihhh så mand dig da op kvinde... nå må hellere køre på job...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mira0911

Kay skriver:

ja... er total tudefjæs... ihhh så mand dig da op kvinde... nå må hellere køre på job...

Det skal nok gå...  God arbejdslyst... 

Anmeld

22. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Sandsynligheden for at det er falske streger er vel meget lav, nu når du har lavet to streger

Kan den ses på et billede?

nej... man kan heller ik se det på foto i dag.... den er lige så svag som i går

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

nej... man kan heller ik se det på foto i dag.... den er lige så svag som i går

Men den er der? Så længe den ikke bliver mindre tydelig

Måske du skulle lokke kæresten til at købe sådan en digital en Så kan i, i det mindste få et klart svar

Håber du får en god dag Ved hvor svært det kan være at abstrahere fra de skide tests!

Anmeld

22. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Men den er der? Så længe den ikke bliver mindre tydelig

Måske du skulle lokke kæresten til at købe sådan en digital en Så kan i, i det mindste få et klart svar

Håber du får en god dag Ved hvor svært det kan være at abstrahere fra de skide tests!

det har været i mine tanker hele dagen... så slemt at jeg har drømt om det i nat.. og folk har spurgt mig hvad jeg går og tænker på... så ja... det er svært

men vi har aftalt at jeg først tester igen søndag...

er begynt at havde menses smerter... småkvlame og bumser på hagen... lige som når jeg får min mens... så nu må vi se...

Anmeld

23. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

det har været i mine tanker hele dagen... så slemt at jeg har drømt om det i nat.. og folk har spurgt mig hvad jeg går og tænker på... så ja... det er svært

men vi har aftalt at jeg først tester igen søndag...

er begynt at havde menses smerter... småkvlame og bumser på hagen... lige som når jeg får min mens... så nu må vi se...

Ja, det er nemlig rigtig svært. Håber i kan finde på noget hyggeligt at lave, som forhåbentlig kan fjerne tankerne fra det i weekenden

Pøjpøj på søndag! Håber mens holder sig laangt væk

Anmeld

23. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Ja, det er nemlig rigtig svært. Håber i kan finde på noget hyggeligt at lave, som forhåbentlig kan fjerne tankerne fra det i weekenden

den er i altfald ikke dukket op endnu så det er jo altid posetivt.... håber jeg...

Anmeld

23. juli 2011

Clisolka

Året før jeg fik Isabella stod jeg med en postiv graviditetstest - dog med en skyggestreg. Man kunne sagtens se den, men graviditeten endte i en MA. 

Et halvt år efter stod jeg med en test der ikke kunne blive tydligere - og nu har vi Isabella

Anmeld

23. juli 2011

Kay

Babymor2010 skriver:

Året før jeg fik Isabella stod jeg med en postiv graviditetstest - dog med en skyggestreg. Man kunne sagtens se den, men graviditeten endte i en MA. 

Et halvt år efter stod jeg med en test der ikke kunne blive tydligere - og nu har vi Isabella

oki... lydder ikke rat med en MA... men hvor er det skønt at du har fået en lille pige efter det

Anmeld

23. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Føler mig sku KUGLE SKØR nu

kommer hjem efter vi har sovet hos mine forældre... og skal lige på toilettet... hvor mine to tests jo så stadig ligger... (ja hvorfor har jeg egentlig gemt dem??? nok for at overbevise mig selv gang på gang om det ikke er mig der har set syner)

og den "nyeste" (fra fredag) er faktisk en lille bitte smule mere tydelig en den "gamle" (fra torsdag)

erklere mig nu for skrup-skingrende-skør!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.