Fra skygge streg til gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå!

Den første test, jeg tog troede jeg var negativ. Turde ikke kigge rigtig på den, og troede at stregen skulle være HELT tydelig. Så jeg så intet, og kæresten så en skyggestreg. Og smed den og og sagde at den var negativ..

To dage senere testede jeg igen, for var helt knust over min "negative" test. Og der så jeg den skyggestreg. Den var lidt tydeligere end på den første, siger min kæreste, men jeg så jo ikke rigtigt den første. Stregen var endnu så utydelig, at jeg måtte ringe til min mor og høre, om stregen nu også skulle være helt tydelig. (internettet virkede ikke den dag). Hun kunne så fortælle mig, at det behøvede den altså ikke

Åh hvor jeg håber for dig!

Hihi... cool... og tak for de krydsede fingre... vi er begge meget spændte på i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

Hihi... cool... og tak for de krydsede fingre... vi er begge meget spændte på i morgen

Ja, så man kan sagtens have skyggestreger og være gravid

Fortsat god aften

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Kay skriver:

det er sjovt... min kæreste sgde også at den dag der er to streger ville han køre i føvex eller på apoteket og købe en digital en (han har set den i en reklame på tv og elsker alt der er digitalt og smart)

så hvis den er tydligere i morgen har han nok en med hjem

God idé, den kan man ikke tage fejl af  Glæder mig til opdateringen og krydser for at der er en lille en derinde 

Anmeld

22. juli 2011

Kay

Opdate.... testen i dag var nøjagtig ens med den i går...

så tror bare jeg venter med at teste igen til på søndag...   selvom jeg gerne bae ville havde svar

Anmeld

22. juli 2011

Mira0911

Kay skriver:

Jeg har tit sidet med et smil på læben når folk har skrevet om skyggestreger... og tænkt... jamen enten er der en streg eller også er der ikke!!!

men men men... nu her til morgen sag jeg med en test og så nå den er negativ... og var lige ved at smide den ud... men i det jeg vendte den... tænkte jeg... var det en streg!? og der er en SVAG skygge når man kigger på den fra en skæv vinkel... man kan ikke se den på et camera så kan ik rigtig ligge billed ind...

men ja som svarmulighedderne siger... blev i gravide efter en SVAG skygge streg??

Jeg troede her anden gang at der var en skyggestreg, hver gang jeg tog en ny test blev der ved med at komme en streg... så den var god nok ved mig... 

Har du taget en test siden? For at være sikker... 

Anmeld

22. juli 2011

Kay

Mira0911 skriver:

Jeg troede her anden gang at der var en skyggestreg, hver gang jeg tog en ny test blev der ved med at komme en streg... så den var god nok ved mig... 

Har du taget en test siden? For at være sikker... 

tog en i dag... og den er lige sådan... ikke tydligere.... og heller ik svagere...

Anmeld

22. juli 2011

Mira0911

Kay skriver:

tog en i dag... og den er lige sådan... ikke tydligere.... og heller ik svagere...

Så måske den er der alligevel.... ?  

Anmeld

22. juli 2011

Kay

Mira0911 skriver:

Så måske den er der alligevel.... ?  

Ja måske.... kan ik rigtig finde ud af det...

ihhh hvor ville jeg bare gerne havde svar!

Anmeld

22. juli 2011

Mira0911

Kay skriver:

Ja måske.... kan ik rigtig finde ud af det...

ihhh hvor ville jeg bare gerne havde svar!

Kan sagtens forstå dig... 

Ved hvor utålmodig man kan blive med det testen der.... 

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

Kay skriver:

Sandsynligheden for at det er falske streger er vel meget lav, nu når du har lavet to streger

Kan den ses på et billede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.