Hvorfor er man så bange for den skide test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

metski83

Millesmammi skriver:

Hov hov, nu har jeg fulgt med i denne her tråd noget tid, og var det ikke godt nok i morges du skulle teste??? :-)

Har været på arbejde i dag, så er først på baby.dk endnu. Jeg har ikke testet, for er kommet meget i tvivl. Sidste gang gik der lidt over 5 uger mellem mine mens. Da jeg var på P-piller, gik der jo 4 uger, som normalt. Så nu ved jeg egentlig ikke hvad jeg skal regne med, mht. min cyklus. For jeg har bare tænkt 4 uger, fordi sådan plejede det at være. Men når der sidst gik lidtover 5 uger imellem, hvad skal jeg så regne med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

metski83

MaybeBaby skriver:

Lige præcis mine ord! Har du fået testet det tis?

Har været på arbejde i dag, så er først på baby.dk endnu.

Jeg har ikke testet, for er kommet meget i tvivl.

Sidste gang gik der lidt over 5 uger mellem mine mens. Da jeg var på P-piller, gik der jo 4 uger, som normalt.

Så nu ved jeg egentlig ikke hvad jeg skal regne med, mht. min cyklus. For jeg har bare tænkt 4 uger, fordi sådan plejede det at være. Men når der sidst gik lidtover 5 uger imellem, hvad skal jeg så regne med ?

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

metski83 skriver:

Sidste gang gik der lidt over 5 uger mellem mine mens. Da jeg var på P-piller, gik der jo 4 uger, som normalt.

Så nu ved jeg egentlig ikke hvad jeg skal regne med, mht. min cyklus. For jeg har bare tænkt 4 uger, fordi sådan plejede det at være. Men når der sidst gik lidtover 5 uger imellem, hvad skal jeg så regne med ?

Det værste der kan ske, er at der kun er 1 streg, men får du så stadig ikke mens efter de 5½ uger er gået, ja så tester du igen. MEEEEN det kunne også være at der var to streger nu og du dermed har 2 streger at juble allerede fra nu af?

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

metski83 skriver:

hvor lang tid er der gået siden din sidste mens nu da?

Da jeg smed mine p-piller sidste gang havde jeg også meget ustabil cyklus. Der kunne gå alt fra 4 - 8 uger og det svingde helt vildt, så det er rigtigt, det er rigtig svært at regne med noget som helst.

Men jeg krydser nu alligevel for der ligger en lille spir derinde og siger hølløj om en 8 måneders tid - man kan jo håbe

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

Jeg har aldrig været "bange" for at teste.. heller ikke selvom det tog godt 1 år at nå hertil hvor jeg er nu. Havde dog en måned, hvor jeg virkelig blev skuffet over at den ikke bare kunne være der, de andre måneder var det bare at trække på skuldrene.

Men forstår hvordan du har det! 

Anmeld

23. juli 2011

metski83

LotteN skriver:

hvor lang tid er der gået siden din sidste mens nu da?

Da jeg smed mine p-piller sidste gang havde jeg også meget ustabil cyklus. Der kunne gå alt fra 4 - 8 uger og det svingde helt vildt, så det er rigtigt, det er rigtig svært at regne med noget som helst.

Men jeg krydser nu alligevel for der ligger en lille spir derinde og siger hølløj om en 8 måneders tid - man kan jo håbe

Ja det er det godt nok. Det er 4 uger 0g 4 dage sidste mens start.

Håber den er der i hver fald. Der må godt snart ske noget, dette er 6 forsøg. er ved at være nervøs for at vi ikke kan.

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

metski83 skriver:

Ja det er det godt nok. Det er 4 uger 0g 4 dage sidste mens start.

Håber den er der i hver fald. Der må godt snart ske noget, dette er 6 forsøg. er ved at være nervøs for at vi ikke kan.

kan jeg godt forstå du er, det er skisme ikke sjovt når man venter og venter på de to streger.
Et råd, som du nok har hørt en mill. gange. Prøv at lade være med at fokuser på det så meget - det hjælper nogle gange at glemme det, så slapper kroppen lidt af. Men dette råd er altid nemmere sagt end gjort.

Anmeld

23. juli 2011

metski83

LotteN skriver:

kan jeg godt forstå du er, det er skisme ikke sjovt når man venter og venter på de to streger.
Et råd, som du nok har hørt en mill. gange. Prøv at lade være med at fokuser på det så meget - det hjælper nogle gange at glemme det, så slapper kroppen lidt af. Men dette råd er altid nemmere sagt end gjort.

Det er det nemlig.... Men denne måned har jeg ikke tænkt ret meget på det, det er først nu her omkring testdag, jeg begynder at spekulere en del i det.

Dog er tanken om at vi ikke kan, sneget sig ind nogle gange.

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Hendemichelle skriver:

Jeg har aldrig været "bange" for at teste.. heller ikke selvom det tog godt 1 år at nå hertil hvor jeg er nu. Havde dog en måned, hvor jeg virkelig blev skuffet over at den ikke bare kunne være der, de andre måneder var det bare at trække på skuldrene.

Men forstår hvordan du har det! 

Tak

Nu kan jeg bare ikke finde ud af hvornår jeg skal teste.

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

metski83 skriver:

Tak

Nu kan jeg bare ikke finde ud af hvornår jeg skal teste.

Nåh.. usikker på din cyklus? Du kan da altid bare prøve. Jeg testede positiv noget før min mens skulle være kommet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.