Hvorfor er man så bange for den skide test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

metski83

Hendemichelle skriver:

Nåh.. usikker på din cyklus? Du kan da altid bare prøve. Jeg testede positiv noget før min mens skulle være kommet 

Lige præcis... Men er bange for at teste nu, og den så er negativ, selvom den i princippet kan være positiv om en uge. Syntes det er lidt svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Hendemichelle

metski83 skriver:

Lige præcis... Men er bange for at teste nu, og den så er negativ, selvom den i princippet kan være positiv om en uge. Syntes det er lidt svært.

Det kan jeg SAGTENS følge dig i! Det er bare SÅ svært at vente! Nu har jeg ikke læst hele tråden (som du nok opdagede, hehe) men har du nogle tegn allerede? 

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

metski83 skriver:

Det er det nemlig.... Men denne måned har jeg ikke tænkt ret meget på det, det er først nu her omkring testdag, jeg begynder at spekulere en del i det.

Dog er tanken om at vi ikke kan, sneget sig ind nogle gange.

kan godt forstå du tænker sådan når I har prøvet så længe. Bruger du ægløsningstest?

Anmeld

23. juli 2011

metski83

LotteN skriver:

kan godt forstå du tænker sådan når I har prøvet så længe. Bruger du ægløsningstest?

Nej det har vi endnu ikke prøvet. Men vi har sex hver anden dag.

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

metski83 skriver:

Nej det har vi endnu ikke prøvet. Men vi har sex hver anden dag.

ja okay, så burde det jo ikke være nødvendigt... men det var da en mulighed lige at prøve med ægløsningstests, hvis der ikke skulle være gevinst denne gang... et forsøg hver i hvert fald...

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Hendemichelle skriver:

Det kan jeg SAGTENS følge dig i! Det er bare SÅ svært at vente! Nu har jeg ikke læst hele tråden (som du nok opdagede, hehe) men har du nogle tegn allerede? 

Ja det har jeg. Men det har jeg også bare haft alle de andre måneder, så tør ikke tro for meget på det.

Men har ekstremt mange mens smerter denne gang, som virkelig niver.

Anmeld

23. juli 2011

Hendemichelle

metski83 skriver:

Ja det har jeg. Men det har jeg også bare haft alle de andre måneder, så tør ikke tro for meget på det.

Men har ekstremt mange mens smerter denne gang, som virkelig niver.

Uh, det er så spændende at teste! Krydser fingre for dig! Men selvom der ikke er nogle tegn, kan man jo godt være det alligevel! Se bare mig 

Anmeld

23. juli 2011

metski83

LotteN skriver:

ja okay, så burde det jo ikke være nødvendigt... men det var da en mulighed lige at prøve med ægløsningstests, hvis der ikke skulle være gevinst denne gang... et forsøg hver i hvert fald...

Tror også jeg vil prøve det. Vi har faktisk talt om det.

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Hendemichelle skriver:

Uh, det er så spændende at teste! Krydser fingre for dig! Men selvom der ikke er nogle tegn, kan man jo godt være det alligevel! Se bare mig 

Men hvis jeg tester i dag og i morgen og den er negativ. Så ved jeg bare, at jeg ikke tror på det.

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

metski83 skriver:

Tror også jeg vil prøve det. Vi har faktisk talt om det.

Jeg synes da du skal prøve at købe nogle, hvis heldet ikke er med jer denne gang - men hvorfor skulle det nu ikke være det... jeg i hvert fald alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.