Hvorfor er man så bange for den skide test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Hendemichelle

metski83 skriver:

Men hvis jeg tester i dag og i morgen og den er negativ. Så ved jeg bare, at jeg ikke tror på det.

Du må opdatere i hvert fald, når du har testet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

metski83

LotteN skriver:

Jeg synes da du skal prøve at købe nogle, hvis heldet ikke er med jer denne gang - men hvorfor skulle det nu ikke være det... jeg i hvert fald alt hvad jeg kan

Mange tak, det er sødt af dig

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Hendemichelle skriver:

Du må opdatere i hvert fald, når du har testet! 

Skal jeg nok

Anmeld

23. juli 2011

Orkide86

Har du ikke fået testet endnu?

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mirjam123 skriver:

Har du ikke fået testet endnu?

Jeg har ikke testet, for er kommet meget i tvivl. Sidste gang gik der lidt over 5 uger mellem mine mens. Da jeg var på P-piller, gik der jo 4 uger, som normalt. Så nu ved jeg egentlig ikke hvad jeg skal regne med, mht. min cyklus. For jeg har bare tænkt 4 uger, fordi sådan plejede det at være. Men når der sidst gik lidtover 5 uger imellem, hvad skal jeg så regne med ?

Anmeld

23. juli 2011

Orkide86

metski83 skriver:

Jeg har ikke testet, for er kommet meget i tvivl. Sidste gang gik der lidt over 5 uger mellem mine mens. Da jeg var på P-piller, gik der jo 4 uger, som normalt. Så nu ved jeg egentlig ikke hvad jeg skal regne med, mht. min cyklus. For jeg har bare tænkt 4 uger, fordi sådan plejede det at være. Men når der sidst gik lidtover 5 uger imellem, hvad skal jeg så regne med ?

Åhh det ved jeg ikke lige

Hvor meget er du gået over hvis det var 4 uger?

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mirjam123 skriver:

Åhh det ved jeg ikke lige

Hvor meget er du gået over hvis det var 4 uger?

Så er jeg gået 4-5 dage over, hvis jeg regner med 4 uger. Så sidste gang gik det en uge mere, end der har gjort nu.

Anmeld

23. juli 2011

Orkide86

metski83 skriver:

Så er jeg gået 4-5 dage over, hvis jeg regner med 4 uger. Så sidste gang gik det en uge mere, end der har gjort nu.

Ved heller ikke lige hvordan og sådan..  Så prøv vente nogen dage med age en test

Anmeld

23. juli 2011

metski83

Mirjam123 skriver:

Ved heller ikke lige hvordan og sådan..  Så prøv vente nogen dage med age en test

Tror jeg også at jeg gør, skal lige siges at jeg nu har taget en her til aften for 5 min, desværre negativ

Kan jo håbe den er der om nogle dage så, men tør ikke håbe nu

Anmeld

23. juli 2011

Orkide86

metski83 skriver:

Tror jeg også at jeg gør, skal lige siges at jeg nu har taget en her til aften for 5 min, desværre negativ

Kan jo håbe den er der om nogle dage så, men tør ikke håbe nu

Åhh øv øv øv øv.. håber din mens udebliver og at du kan tage en positiv test inden længe..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.