Hvorfor er man så bange for den skide test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.161 visninger
118 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli 2011

metski83

Så står jeg der igen, tid til at teste. Jeg er gået over tid          (kun  dag indtil videre) 

Men tør ikke teste, er så bange for skuffesen.

Alle månederne har jeg haft symptomer, men det er åbenbart sådan min krop fungerer uden p piller, desværre.

Men stadigvæk er denne gang anderledes.

Jeg har sindsyg ømme bryster, og det startede for næsten en uge siden, og bliver værre (Det plejer bare at være mildt) Kan næsten ikke have kæresten rør dem, det er i hvert fald ikke behageligt.

Og så har jeg de ondeste mens smerter, nogleder virkelig bider. Specielt efter jeg har tisset el. lavet stort, og meget om morgenen. Men ingen mens.

Er der nogen der har haft det lige sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

www.baby.NU ;)

Jeg tror alle der har været igennem det her kender alt til at man føler symptomerne er det.

Jeg var helt sikker hver måned og bildte mig selv ind denne gang var den der. Og alligvel kun en streg.

Den måned jeg var sikker på der var intet, og havde ingen symptomer var der 2 streger

Men Krydser finger for dine 2 streger... Som min kloge kloge veninde sagde til mig der hjalp lidt:

Den kommer, når det er den helt rigtige baby til dig

Anmeld

20. juli 2011

metski83

www.baby.NU ;) skriver:

Jeg tror alle der har været igennem det her kender alt til at man føler symptomerne er det.

Jeg var helt sikker hver måned og bildte mig selv ind denne gang var den der. Og alligvel kun en streg.

Den måned jeg var sikker på der var intet, og havde ingen symptomer var der 2 streger

Men Krydser finger for dine 2 streger... Som min kloge kloge veninde sagde til mig der hjalp lidt:

Den kommer, når det er den helt rigtige baby til dig

Ja et eller andet tidspunkt kommer den nok.

Og tror også selv man kan fremkalde symptomer, fordi man håber

Jeg må bare have testet, i stedet for at trække "pinen"

Anmeld

20. juli 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Så står jeg der igen, tid til at teste. Jeg er gået over tid         (kun  dag indtil videre) 

Men tør ikke teste, er så bange for skuffesen.

Alle månederne har jeg haft symptomer, men det er åbenbart sådan min krop fungerer uden p piller, desværre.

Men stadigvæk er denne gang anderledes.

Jeg har sindsyg ømme bryster, og det startede for næsten en uge siden, og bliver værre (Det plejer bare at være mildt) Kan næsten ikke have kæresten rør dem, det er i hvert fald ikke behageligt.

Og så har jeg de ondeste mens smerter, nogleder virkelig bider. Specielt efter jeg har tisset el. lavet stort, og meget om morgenen. Men ingen mens.

Er der nogen der har haft det lige sådan ?

Årh jeg krydser lige fingre herfra også

Jeg kender det godt - jeg fik jo en positiv igår, men jeg tror ikke på det før jeg har fået testet efter med en ny test (som ikke er kommet med posten endnu)

og jeg kan slet slet ikke mærke noget som helst, havde bryst-spændinger omkring ÆL og de er helt forsvundet igen

Kroppen er altså lidt mærkelig, men jeg synes da bare du skal teste og så hvad den siger

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Giraffen skriver:

Årh jeg krydser lige fingre herfra også

Jeg kender det godt - jeg fik jo en positiv igår, men jeg tror ikke på det før jeg har fået testet efter med en ny test (som ikke er kommet med posten endnu)

og jeg kan slet slet ikke mærke noget som helst, havde bryst-spændinger omkring ÆL og de er helt forsvundet igen

Kroppen er altså lidt mærkelig, men jeg synes da bare du skal teste og så hvad den siger

Ja og endnu engang tillykke

Ja der er ikke andet for at tage en test...

Uha, tør ikke.

Anmeld

20. juli 2011

mortilfreja

Ej test nu :-) vi er jo vildt nysgerrige :-)

Anmeld

20. juli 2011

komodo

Ja come on, test det tis

Anmeld

20. juli 2011

henh01

hellere få afklaring end at gå og gejle sig selv op og så blive skuffet..  for at den er der.

Anmeld

20. juli 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Ja og endnu engang tillykke

Ja der er ikke andet for at tage en test...

Uha, tør ikke.

EEj du skal bare teste

1) den bliver positiv - JUBII!!!

2) den bliver negativ - det betyder ikke noget før du har fået din menstruation, men så har du nerverne lidt i ro til imogen hvor du igen ikke kan lade være med at teste

Anmeld

20. juli 2011

Anonym

Jeg vil også gerne se om der er noget test tes test... Du skal ikke føle dig presset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.