Vi har planer om at bruge mellem 8000-10.000 kr (læs her: jeg har planer om, da kæresten synes 8000 kr må være nok).
Vi inviterer 50 personer da festlokalet kun kan rumme det antal mennesker men der er vel altid nogen som ikke kan komme 
Vi har allerede booket et festlokale weekenden over til 500 kr og jeg har allerede allieeret mig med min mor og søster da vi planlægger at lave alt maden selv samt et fint kagebord.
Min fætter er konditor og har været ude med riven da jeg godt kunne tænke mig sådan nogle kransekage vugger fyldt med små kransekager. Ved dog ikke om de vil sprænge budgetten for så bliver de droppet.
Vi laver buffet da min familie er uhyre madglade og nok ved hvad de vil sætte tænderne i.
I budgetten skal der indgå tøj: en fin kjole til min niece som skal være gudmor, nyt tøj til min store knægt og en kjole til mig. Kæresten har lige været ude og købe nyt jakkesæt så han skal bare have en ny skjorte og slips.
Aner dog ikke hvad invitationerne og bordkort og pynt vil løbe op i
Det må tiden vise.
Vi har forøvrigt også snakket om at finde 1-2 søde piger som skal stå i køkkenet. Vi gider ikke stå med alt det rengøring selv når vi også skal lave maden. Derfor skal der være pengen i budgettet til køkken hjælp 
Nå ja, og så kører i til Tyskland efter øl, vand og vin 
Anmeld