Dit budget for barnedåben ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Trine89 skriver:

Jah hvor mange penge havde / har I sat tilside til en barnedåb/navngivnings fest?? 

Hvordan var sammensætning? 
lejede i selv lokaler og fik mad leveret eller lavede I det selv
eller
fik I lokaler og mad sammested fra?

hvordan med drikkelsen?

og til sidst, hvor mange mennesker var i??

Trine, som så småt er ved at forberede grundtingene til barnedåben   

Vi leje forsamlingshuse til 1900 kr de 1000 kr fik vi tilbage da ingen ting var smager af koppe osv.

så var vi 54 mennesker og gave 5500 for gode buffe som var  kisermad nok til 90 mennesker så en masse kom hjem i fryseren..

så øl sodanvand og rød og hvidvin og lidt likør osv

chips kager osv tro vi gave ca 8000 kr i alt med tøje osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Helt i orden... Jeg synes bestemt ikke at vin behøver at være med til en dåb... Det er jo værterne der bestemmer hvad der skal serveres, og det må gæsterne fandme respektere, hvis ikke, så må de sq fordufte igen... 

Jaa lig nøjagtig sådan har jeg det også...  Man kan bare ikk være utilfreds med noget når man er inviteret......

Anmeld

20. juli 2011

Muhmi

Trine89 skriver:

Jah hvor mange penge havde / har I sat tilside til en barnedåb/navngivnings fest?? 

eller

hvordan med drikkelsen?

Vi var 27

Vi brugte omkring 2500,- på ALT + bordpynt

Vi stod selv for at lave maden, kaffen og serveringen...

Vi holdte det hjemme hos svigermor.

Anmeld

20. juli 2011

TaAsJu

Vi lavede maden selv og handlede drikkelse på tilbud.. Vi fik buffet og kage/ frug/ ost til dessert og det var folk tilfredse med.. Der var sodavand øl og lidt vin da det ikke skulle pøles vin ned.. Vi var 61 og gav ca 7000 med alt. Også bord pynt Vil dog komme med et godt råd.. Find en tjener der kan vaske op og rydde køkkenet.. Det gør vi næste gang!!!

Anmeld

20. juli 2011

december-babyen

Vi har planer om at bruge mellem 8000-10.000 kr (læs her: jeg har planer om, da kæresten synes 8000 kr må være nok).

Vi inviterer 50 personer da festlokalet kun kan rumme det antal mennesker men der er vel altid nogen som ikke kan komme

Vi har allerede booket et festlokale weekenden over til 500 kr og jeg har allerede allieeret mig med min mor og søster da vi planlægger at lave alt maden selv samt et fint kagebord.

Min fætter er konditor og har været ude med riven da jeg godt kunne tænke mig sådan nogle kransekage vugger fyldt med små kransekager. Ved dog ikke om de vil sprænge budgetten for så bliver de droppet.

Vi laver buffet da min familie er uhyre madglade og nok ved hvad de vil sætte tænderne i.

I budgetten skal der indgå tøj: en fin kjole til min niece som skal være gudmor, nyt tøj til min store knægt og en kjole til mig. Kæresten har lige været ude og købe nyt jakkesæt så han skal bare have en ny skjorte og slips.

Aner dog ikke hvad invitationerne og bordkort og pynt vil løbe op i  Det må tiden vise.

Vi har forøvrigt også snakket om at finde 1-2 søde piger som skal stå i køkkenet. Vi gider ikke stå med alt det rengøring selv når vi også skal lave maden. Derfor skal der være pengen i budgettet til køkken hjælp

Nå ja, og så kører i til Tyskland efter øl, vand og vin

Anmeld

20. juli 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Jaa lig nøjagtig sådan har jeg det også...  Man kan bare ikk være utilfreds med noget når man er inviteret......

Lige præcis... Hvis man virkelig er utilfreds, synes jeg bare man skulle lukke sin fine mund!  

Anmeld

20. juli 2011

Den lykkelige

Vi skal holde om halvanden uge.. vi bliver 40 i haven til hjemmelavet buffet/grill.. Vi havde sat 5000 af.. men har brugt ca 7000 kr og mangler stadig købe for ca 1000 kr.. Drikkevare fik vi nogle venner til at købe i tyskland.. så det blev noget billigere, men kom stadig af med 1500 kr til det..

Anmeld

20. juli 2011

ledermus

Jeg skal holde dåb på søndag for 40 mennesker.

Har lejet et billigt lokale (300kr) og laver selv sandwich til de voksne og pølsehorn til de børn der kommer så kommer der agurk og gulerodsstave. Drikkelse bliver vin og sodanvand og vand og så har jeg udefra bestilt en dåbskage og serverer kaffe og the til denne

Det hele bliver inkl pynt 3000 kr så er godt tilfreds

Anmeld

20. juli 2011

Noahmor

Trine89 skriver:

eller

hvordan med drikkelsen?

Vi holdt navngivningsfest og 30 års fødselsdag sammen. 

Vi var 75 mennesker til luksus brunch på en kro. Det løb op i 35.000 kr, men var så også to fester og vi skulle ikke løfte en finger. Eller dvs vi fik lov at lave dekorationer selv, for har en kusine der er knalddygtig til det.  

Anmeld

20. juli 2011

De3Guldklumper

Trine89 skriver:

eller

hvordan med drikkelsen?

Vi har holdt os på 5-6000 hver gang. Den første gang lejede vi lokaler her hvor vi bor og bestilte maden udefra samt havde 2 i køkkenet. Vi havde inviteret 25 - jeg har en meget stor familie så vi valgte at det skulle være dem der er tættest på barnet som skulle med og derfor kunne vi komme ned på det antal. 2. Gang havde vi booket restaurant - hvor vi fik brunch med hele pivtøjet. For os har det kostet det samme om vi har gået for det selv eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.