Dit budget for barnedåben ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

morethanperfect

3000 og vi var 21 .. Vi brugte en 50'er over budgettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Isabella_mor

nu holder vi ikke dåb.. men det er jo det samme bare uden at smide knægten i en kjole og kaste vand i hovedet på ham... vi holder navngivning i stedet.. 

vi bliver ca 40 mennesker.. incl en masse unger.

vi skal have helstægt pattegris m tilbehør som vi får leveret og skåret ud og hele lortet... 

så skal vi have en fin kage som der er bestilt af en af kagedamerne herindefra... 

udover der har vi købt sodavand og øl. vi har selv en masse rødvin som der kommer derned også.  bare billige øl og sodavand... de kommer så i et kar med koldt vand.. 

så har vi lånt nogle pavilloner af naboen og så er der en masse bænke i gården i vores ejerforening. der holder vi forøvrigt festen. 

vi har købt et lille badebassin til børnene hvis det bliver varmt i vejret og de får lyst til at lege vandkamp osv.. desuden kan vi spille petangue og kubb (kongespil) 

og dug og fakler og fyrfadsstager. paptallerkner og plastickrus osv... ikke det vilde skrud.. det skal bare være minimalistisk og smadder hyggeligt...  og så er der en fin legeplads ved siden af som ungerne kan lege på og så skal det nok blive en god dag... 

vi har lagt to ganges børnepenge til side og resten betaler vi så selv...  og s har vi selv et nikon spejlrefleks så der kan blive taget nogle billeder... og dem redigere morten og så¨er der billeder fra festen også..

det bliver forhåbentlig en god dag... 

Anmeld

20. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mira0911 skriver:

At der kun var sodavand og øl - Ingen vin... De synes det var for dårligt af os at der ikke var vin... 

Vi vil slet ikke have hverken øl eller vin til vores, Det er jo en "børnefest" så ser ingen grund til at folk skal fylde sig. Og så er der og et par ædru alkoholikere, og et par der ikke har set deres problem endnu. Så ingen grund til at puste til ilden.

Anmeld

20. juli 2011

Rødhætte

Vi lejet et fælleshus og fik mad fra jyskdiner.dk Vi var 22 personer i alt og det løb op i ca 6000 kr

Anmeld

20. juli 2011

Mira0911

sommerbarn<3 skriver:

Vi vil slet ikke have hverken øl eller vin til vores, Det er jo en "børnefest" så ser ingen grund til at folk skal fylde sig. Og så er der og et par ædru alkoholikere, og et par der ikke har set deres problem endnu. Så ingen grund til at puste til ilden.

Jeg forstår nu heller ikke at de var utilfredse... 

Anmeld

20. juli 2011

FrkLarsen

Vi brugte kun 2000kr da økonomien ikke kunne et højere beløb.

Dog var det kun kaffe, kage, chokolade, sodavand og øl der blev serveret 

Anmeld

20. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mira0911 skriver:

Jeg forstår nu heller ikke at de var utilfredse... 

Det er da ihvertfald skide uhøfligt at de poitere det.

Anmeld

20. juli 2011

Mira0911

sommerbarn<3 skriver:

Det er da ihvertfald skide uhøfligt at de poitere det.

Ja det er det... 

Anmeld

20. juli 2011

SSL

Trine89 skriver:

Jah hvor mange penge havde / har I sat tilside til en barnedåb/navngivnings fest?? 

Hvordan var sammensætning? 
lejede i selv lokaler og fik mad leveret eller lavede I det selv
eller
fik I lokaler og mad sammested fra?

hvordan med drikkelsen?

og til sidst, hvor mange mennesker var i??

Trine, som så småt er ved at forberede grundtingene til barnedåben   

Hej smukke

Vi regner med 10.000kr til dåben, vi prøver at gøre det indenfor dét, men jeg er bange for det overskrider alligevel..

Vi har 106 gæster, så det er også RIGTIG MANGE mennsker  Men, udfra at vi netop bliver SÅ mange, så har Jespers kære farmand sagt at Jespers gudfar og ham selv, meget gerne vil lave mad til dagen (de er pot og pande og ELSKER at lave mad, og de er så dygtige til det), så vi handler til det, de laver stege, salater, pastasalater, kartoffelsalater, tunmousse, laksemousse, andre fiskeanretninger og ostebord, så det bliver to store buffet'er som vil stå ved hvert bord med 50 mennesker ved hver, og så er det både koldt, lunt, kød, salat, fisk og ost

Min mor og jeg bager pølsehorn, flutes osv et par dage inden

Min veninde og jeg bager to store lækre kager, det har hun og jeg gjort før, og det gik bare super Så det gør vi biligst sådan med mad..

Og så da vi bliver så mange, har jeg allerede nu snakket med min mors veninde og hendes datter om at de servere, tager af bord, osv

Vi lejer et lokale i Jespers mormor og morfars boligforening

Og ja, så skal mine forældre forresten til Tyskland og handle med trailer i november måned, ca., så der tager vi med over og handler KÆMPE STORT ind af øller, vin, sodavand, juicer (til børnene), slik, chokolade osv

Håber du kan få lidt inspiration

Og forresten, så holder vi det nok en søndag, så drikker folk mindre, ha ha ha

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

Frk-Lotusblomst skriver:

Det skule vel ikke være d. 14 juni?.

hehe neej dog ikke ligge den dato hehe

Det er den 23 august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.