Trine89 skriver:
Jah hvor mange penge havde / har I sat tilside til en barnedåb/navngivnings fest??
Hvordan var sammensætning?
lejede i selv lokaler og fik mad leveret eller lavede I det selv
eller
fik I lokaler og mad sammested fra?
hvordan med drikkelsen?
og til sidst, hvor mange mennesker var i??
Trine, som så småt er ved at forberede grundtingene til barnedåben
Hej smukke 
Vi regner med 10.000kr til dåben, vi prøver at gøre det indenfor dét, men jeg er bange for det overskrider alligevel..
Vi har 106 gæster, så det er også RIGTIG MANGE mennsker
Men, udfra at vi netop bliver SÅ mange, så har Jespers kære farmand sagt at Jespers gudfar og ham selv, meget gerne vil lave mad til dagen (de er pot og pande og ELSKER at lave mad, og de er så dygtige til det), så vi handler til det, de laver stege, salater, pastasalater, kartoffelsalater, tunmousse, laksemousse, andre fiskeanretninger og ostebord, så det bliver to store buffet'er som vil stå ved hvert bord med 50 mennesker ved hver, og så er det både koldt, lunt, kød, salat, fisk og ost 
Min mor og jeg bager pølsehorn, flutes osv et par dage inden 
Min veninde og jeg bager to store lækre kager, det har hun og jeg gjort før, og det gik bare super
Så det gør vi biligst sådan med mad..
Og så da vi bliver så mange, har jeg allerede nu snakket med min mors veninde og hendes datter om at de servere, tager af bord, osv 
Vi lejer et lokale i Jespers mormor og morfars boligforening 
Og ja, så skal mine forældre forresten til Tyskland og handle med trailer i november måned, ca., så der tager vi med over og handler KÆMPE STORT ind af øller, vin, sodavand, juicer (til børnene), slik, chokolade osv 
Håber du kan få lidt inspiration 
Og forresten, så holder vi det nok en søndag, så drikker folk mindre, ha ha ha