Dit budget for barnedåben ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Trine89

Tak for jeres svar ALLE sammen.. 

Jeg har helt sikker fået nogle gode ideer til hvordan vi skal afholde vores barnedåb. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Moar2011

Trine89 skriver:

Jah hvor mange penge havde / har I sat tilside til en barnedåb/navngivnings fest?? 

Hvordan var sammensætning? 
lejede i selv lokaler og fik mad leveret eller lavede I det selv
eller
fik I lokaler og mad sammested fra?

hvordan med drikkelsen?

og til sidst, hvor mange mennesker var i??

Trine, som så småt er ved at forberede grundtingene til barnedåben   

vi holdte dåb i søndags. vi var 61 mennesker . vi har givet 5000kr med alt .

det ville sige: forsamlingshus, alt til bordpynt og blomster, forret hovedret og desseret + drikkelse.

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

Babyklar skriver:

vi holdte dåb i søndags. vi var 61 mennesker . vi har givet 5000kr med alt .

det ville sige: forsamlingshus, alt til bordpynt og blomster, forret hovedret og desseret + drikkelse.

Hvor er det flot gået.. 

Du må gerne planlægge vores barnedåb haha

Anmeld

20. juli 2011

_-Kathrine-_

Til Villads' barnedåb bliver vi 34 pers. (10 børn) Og vi skal ha' brunch til 235.- pr. cuvert + drikkevarer... Derefter skal vi hjem til os og ha kaffe og kage, som jeg selv laver...! Sodavand og øl som bliver drukket herhjemme henter vi i Tyskland...

Vi har ikke som sådan et budget som vi skal overholde... Der skal bare ikke mangle noget  Og jeg har hele tiden sagt at jeg ikke gad at stå og lave mad, så det her er en fin løsning!!

Mvh Kathrine

Anmeld

20. juli 2011

Shibby

Havde reseveret min mormors lille hus,iniviteret de allernærmeste. Resten kunne få lov at se resten på tv. Gider ikk betale for folk jeg kun ser til begravelser ect. Kun de nærmeste

Så: lokale,mad,kjole: 998 kr  

Anmeld

20. juli 2011

Moar2011

Trine89 skriver:

Hvor er det flot gået.. 

Du må gerne planlægge vores barnedåb haha

med hjælp fra familien og gode kontakter med mad og blomster kan der spares penge  skal dog siges at vi havde ALT for meget sodavand og øl tilbage + MAD der ku havde været 15mennesker mere med :p

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

Babyklar skriver:

med hjælp fra familien og gode kontakter med mad og blomster kan der spares penge  skal dog siges at vi havde ALT for meget sodavand og øl tilbage + MAD der ku havde været 15mennesker mere med :p

jah det er selvfølgelig rigtig nok.. hehe.. jeg tænker også at lokalerne kan jeg nok godt få lidt billigt og mad vil jeg lave meget af det selv. hehe  

Anmeld

20. juli 2011

Moar2011

Trine89 skriver:

jah det er selvfølgelig rigtig nok.. hehe.. jeg tænker også at lokalerne kan jeg nok godt få lidt billigt og mad vil jeg lave meget af det selv. hehe  

vi valgte hovedret blev et kæmpe stor lukus pålægsbord med ALT - da det passer helt perfekt når det er ved middagstid man skal spise.  - kagen sku vi kunne betale de ting der sku bruges for at lave den - sådan en dåbskage til 61mennesker ville ellers koste 5000 .. men igen kontakter

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

Babyklar skriver:

vi valgte hovedret blev et kæmpe stor lukus pålægsbord med ALT - da det passer helt perfekt når det er ved middagstid man skal spise.  - kagen sku vi kunne betale de ting der sku bruges for at lave den - sådan en dåbskage til 61mennesker ville ellers koste 5000 .. men igen kontakter

Hehe jah tror også vi laver endten brunch eller også bliver det en frokost buffet. hehe. 

og kagen laver vi selv eller også har jeg sikkert en veninde som vil hjælpe med den. eller også vil jeg spørge min onkel om han vil lave kranse kager for mig  

Anmeld

20. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Trine89 skriver:

hehe neej dog ikke ligge den dato hehe

Det er den 23 august

Det var først efter jeg skrev det at jeg kom til at tænke på at der slevøflgelig godt kunne være andre lørdage i år 2014 end lige den 14. juni. HAHA. Dummeflad til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.