Dit budget for barnedåben ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Trine89

Mettefpigen skriver:

Vi ved ikk prismæssigt hvad vil vil give endnu...

Men regner med at lave maden selv, leje et lokale, egentlig ordne alt selv, drikkevarer fra tyskland og jaa der kommer både øl og vin til... Men vi blir 40 per....

tror også jeg måske jeg er ude i at vi må lave maden selv. hehe.. 

men det gør mig heller ikke noget mange ting kan man jo lave i forvejen..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mettefpigen

Trine89 skriver:

tror også jeg måske jeg er ude i at vi må lave maden selv. hehe.. 

men det gør mig heller ikke noget mange ting kan man jo lave i forvejen..  

Jaa lig præcis... Også mange ting behøver man jo have med.. Hvis man har et kage/frugt/ostebord bagefter så sparer man også en masse mad.... Personligt synes jeg selv at man bestemmer hvor meget mad man vil have på og hvis nogen er utilfreds er det deres problem!

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Til Julie's Dåbs reception var vi 60 mennesker! 

Vi lejede sognehuset et par timer... 

Det meste af maden lavede jeg selv, og lidt af det kom udefra... 

Drikkelse var sodavand og øl og det var gæsterne meget utilfreds med... Altså, når pengepungen ikke er fyldt med en million kan man ikke servere alt... 

Hov, rundt regnet blev det omkring 6000,- 

Hvad søren var de utilfredse med?????.......

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

jamen jeg tror vi skal holde det til noget brunch eller en "simpel dansk buffet" hehe.. 

Man kan jo godt finde nogle gode buffeter til billige penge.. Jeg ved ikke helt hvad vi gør denne gang her.. Er helt blank.. 

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Hvad søren var de utilfredse med?????.......

At der kun var sodavand og øl - Ingen vin... De synes det var for dårligt af os at der ikke var vin... 

Anmeld

19. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Trine89 skriver:

hehe det er rigtig to fluer med et smæk.. 

Jeg har dog kun det problem at den dag jeg gerne vil giftes først falder på en lørdag i 2014 og så lange kan jeg nok ikke trække barnedåben.. hehe

Det skule vel ikke være d. 14 juni?.

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

At der kun var sodavand og øl - Ingen vin... De synes det var for dårligt af os at der ikke var vin... 

Ajj okay... Synes det er så ubehøvlet at man kan være utilfreds når det er en stor ting man er inviteret med til.... Ajj må indrømme at jeg var blevet sur hvis det var mig!!!....

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Ajj okay... Synes det er så ubehøvlet at man kan være utilfreds når det er en stor ting man er inviteret med til.... Ajj må indrømme at jeg var blevet sur hvis det var mig!!!....

Du kan dælme også tro jeg var gal... 

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Du kan dælme også tro jeg var gal... 

Sådan noget kan jo bare nemt ødelægge "festen".... Ajj.. Total respektløst!! Så meget kan vin sku da heller ikk gøre...  Undskyld jeg virker lidt negativ men har lige haft en lille "diskussion" med en veninde...

Anmeld

20. juli 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Sådan noget kan jo bare nemt ødelægge "festen".... Ajj.. Total respektløst!! Så meget kan vin sku da heller ikk gøre...  Undskyld jeg virker lidt negativ men har lige haft en lille "diskussion" med en veninde...

Helt i orden... Jeg synes bestemt ikke at vin behøver at være med til en dåb... Det er jo værterne der bestemmer hvad der skal serveres, og det må gæsterne fandme respektere, hvis ikke, så må de sq fordufte igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.