Tegnblødning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

RiUL

Happiness skriver:

De vil bare ikke tage længere end 45-50sekunder.

Har nu haft veer siden kl 23.00, men vi ringer til fødegangen her om lidt, og høre om vi alligevel skal komme ind til tjek.

Veerne kommer mellem 4 og 6 minutter. Men det tyder på at Lukas kommer til verden idag eller imorgen.

Men puha det gør naller! Og er ved at være godt træt!

Ih hvor er det bare spændende

- Jeg krydser fingre for at han så småt er på vej ud til sin mor og far nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Ja så er det mig igen I må lige bære over med alle mine indlæg

Nu er det sådan at jeg har haft lidt brunligt udflåd idag. Og tænker at det måske er tegnblødning?! Håber sådan på det!!!

Hvor lang tid gik der fra I havde tegnblødning til I fik veer? Og hvordan så jeres tegnblødning ud? Var det frisk blod, eller bare lidt gammelt???

Tør ikke håbe for meget, da jeg også tænker at det kan være fra JM var oppe og tjekke igår. Men igen, det burde jo ikke give blødning...

Ihhh... Håber sådan at det er tegnblødning og at jeg rent faktisk er ved at åbne mig!!!!

Camilla

Her fik jeg veer først, før tegnblødningen kom... Den kommer senere på dagen... Veerne begyndte tidligt om morgen... og fortsatte i 4½ døgn... 

Anmeld

20. juli 2011

Jemion

Krydser fingre for i snart får jeres lille guldklump i armene Hvor er det bare spændende

Held og lykke

Anmeld

20. juli 2011

FrkLarsen

Happiness skriver:

Nu er det sådan at jeg har haft lidt brunligt udflåd idag. Og tænker at det måske er tegnblødning?! Håber sådan på det!!!

Hvor lang tid gik der fra I havde tegnblødning til I fik veer? Og hvordan så jeres tegnblødning ud? Var det frisk blod, eller bare lidt gammelt???

Tør ikke håbe for meget, da jeg også tænker at det kan være fra JM var oppe og tjekke igår. Men igen, det burde jo ikke give blødning...

Ihhh... Håber sådan at det er tegnblødning og at jeg rent faktisk er ved at åbne mig!!!!

Camilla

Jeg fik tegnblødning, veer, sivende vand og slimproppen gik på samme tid 

Anmeld

20. juli 2011

Deka11

Happiness skriver:

De vil bare ikke tage længere end 45-50sekunder.

Har nu haft veer siden kl 23.00, men vi ringer til fødegangen her om lidt, og høre om vi alligevel skal komme ind til tjek.

Veerne kommer mellem 4 og 6 minutter. Men det tyder på at Lukas kommer til verden idag eller imorgen.

Men puha det gør naller! Og er ved at være godt træt!

Det kan jeg godt forstå, at du er. Håber at fødslen kommer til at gå helt uden problemer. Glæder mig til at høre en opdatering på, at han er kommet ud til jer.  

Håber at I er kommet ind på fødegangen nu. Det er noget spændende.

Held & lykke med det!

Anmeld

20. juli 2011

170811

Happiness skriver:

Camilla

Jeg ved ikke noget om tegnblødning, men jeg ville egentlig bare lige give dig lidt ve støv - for jeg synes godt snart at din baby kan komme ud  Har læst nogle af dine indlæg, og nu må det sku være din tur Held og lykke når der sker noget!

Anmeld

20. juli 2011

Nessie

Hvor er det spændende, håbar at du er på fødegangen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.