Tegnblødning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Det kan jeg bestemt godt forstå! Det når jeg nok også til om nogle uger

Uhh, det er fælt når folk sådan springer over i køen!  hehe. Men ja, det var godt nok også tidligt. Var der noget galt? Eller gik hun bare tidligt i fødsel?

Jeg har en veninde der har termin 13 dage før mig, med barn nummer 2. Er godt nok spændt på hvor tålmodig jeg er, når hun har født!

Hendes vand gik bare. Så lillepigen var bare klar til verden, og ville bestemt ikke vente Så jeg måtte jo ud og købe lyserødt idag, dog har vi ikke været på besøg endnu. Regner med vi gør det imorgen eller torsdag, når de skriver de er klar til besøg 

Ja, det er slemt når det er veninder der føder. Så kommer det meget tæt på, og så ryger tålmodigheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Hendes vand gik bare. Så lillepigen var bare klar til verden, og ville bestemt ikke vente Så jeg måtte jo ud og købe lyserødt idag, dog har vi ikke været på besøg endnu. Regner med vi gør det imorgen eller torsdag, når de skriver de er klar til besøg 

Ja, det er slemt når det er veninder der føder. Så kommer det meget tæt på, og så ryger tålmodigheden

Hold da op! Sådan måtte det gerne gå for os andre også! I hvert fald bare ved en 37+/38+ stykker hehe

Glæder mig, til du skriver, at du har født!

Anmeld

19. juli 2011

MortilCilas

Happiness skriver:

Ok, tak for svar. Håber også mit vand går, så er man da ikke i tvivl om at det er snart

Nej hehe. Jeg håbed også alt hvad je kunne om at mit ville gå.

Anmeld

19. juli 2011

Diana...

Jeg tegnbløde mandag og fødte onsdag det startet med vandafgang. 

Anmeld

20. juli 2011

Happiness

Tror det var tegnblødning

Har regelmæssige plukveer nu, der minder meget om stærke mensmerter! Så kunne måske godt være veer... Men så skulle man jo ikke være i tvivl...

Der er ca. 6-7 minutter imellem dem... Så kryds lige fingrene for at det ikke går i sig selv!!!

Nu er jeg for alvor begyndt at tro på at han rent faktisk kommer af sig selv den lille bandit!

Anmeld

20. juli 2011

Deka11

Happiness skriver:

Tror det var tegnblødning

Har regelmæssige plukveer nu, der minder meget om stærke mensmerter! Så kunne måske godt være veer... Men så skulle man jo ikke være i tvivl...

Der er ca. 6-7 minutter imellem dem... Så kryds lige fingrene for at det ikke går i sig selv!!!

Nu er jeg for alvor begyndt at tro på at han rent faktisk kommer af sig selv den lille bandit!

alt hvad jeg kan.  Held & lykke med det. Håber du har den lille guldklump i dine arme imorgen.

Anmeld

20. juli 2011

Happiness

Deka11 skriver:

alt hvad jeg kan.  Held & lykke med det. Håber du har den lille guldklump i dine arme imorgen.

Mange tak!

De gør mere ondt nu. Men ikke noget "jeg kan ikke holde det ud" ondt endnu...

De kommer hvert 5-6 minut nu, men vare kun ca 40-50 sek. Og det er først når de er over et minut jeg kan ringe til fødegangen...

Men hvor er det vildt! Men nøj hvor blir jeg ked hvis de går i sig selv igen.... Men det har jeg hørt at der er mange der oplever...

Anmeld

20. juli 2011

Deka11

Happiness skriver:

Mange tak!

De gør mere ondt nu. Men ikke noget "jeg kan ikke holde det ud" ondt endnu...

De kommer hvert 5-6 minut nu, men vare kun ca 40-50 sek. Og det er først når de er over et minut jeg kan ringe til fødegangen...

Men hvor er det vildt! Men nøj hvor blir jeg ked hvis de går i sig selv igen.... Men det har jeg hørt at der er mange der oplever...

Det håber vi ikke, at de gør - men mere at du snart kan komme til at ringe til fødegangen, fordi de varer i længere tid.  Det må være så vildt, når det endelig er ved at være tid til at skulle møde den bette.  

Vi  for, at du snart er på vej til fødegangen.

Anmeld

20. juli 2011

Happiness

Deka11 skriver:

Det håber vi ikke, at de gør - men mere at du snart kan komme til at ringe til fødegangen, fordi de varer i længere tid.  Det må være så vildt, når det endelig er ved at være tid til at skulle møde den bette.  

Vi  for, at du snart er på vej til fødegangen.

De vil bare ikke tage længere end 45-50sekunder.

Har nu haft veer siden kl 23.00, men vi ringer til fødegangen her om lidt, og høre om vi alligevel skal komme ind til tjek.

Veerne kommer mellem 4 og 6 minutter. Men det tyder på at Lukas kommer til verden idag eller imorgen.

Men puha det gør naller! Og er ved at være godt træt!

Anmeld

20. juli 2011

Kay

Ihhh hvor spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.