Tegnblødning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Mortilelias<3

Happiness skriver:

Ok. Tak! Det lyder som det er det jeg har så

Håber det sådan. Er 11 dage over termin nu, så han er længe ventet!

mit var blandet med lyst og lidt mørkt blod og to min efter gik min slimprop så og veerne kom . men held og lykke med fødsel håber da han snart er på vej ud så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Happiness

betjenten skriver:

Fik først veer, og ca 1 time efter kom tegnblødningen... Det var frisk blod...

for at der snart sker noget!!!

Må vist også hellere lige puste lidt vestøv i din retning

Uh det lyder som om fødslen måske er lige om hjørnet!

Håber vitterligt at jeg ikke når at blive sat igang fredag

Godt nok har jeg ikke frisk blod, men mon ikke det er tegnblødning jeg har

Anmeld

19. juli 2011

Kay

Uhhh jeg håber virkelig det er tegnblødning  ve støv til dig

Anmeld

19. juli 2011

Deka11

Deka11 skriver:

Jeg ved det desværre ikke, så det må jeg nok heller lade være med at udtale mig om.

Ville bare lige skrive at jeg håber for dig, at der snart sker noget. (Har fulgt lidt med de sidste par uger). 

til dig!

Det ville da være dejligt, hvis du er begyndt at åbne dig lidt nu. Håber at det bliver en god fødsel du har i vente, og at det ikke bliver noget der tager alt for lang tid.

Ja, her kan det også meget snart blive terminsdagen.  Synes tiden er fløjet afsted, siden jeg fik de to streger. Men jeg glæder mig faktisk til fødslen. Tror det bliver noget af det største, vi piger får lov at opleve.  

Anmeld

19. juli 2011

Deka11

Happiness skriver:

Tak, hvor er du sød!

Jeg håber det virkelig også.

Om ikke andet kan det jo være at jeg får åbnet mig så de bare kan tage vandet fredag Eller at det bare ikke kommer til at tage så lang tid.

Kan se at du ikke har så længe igen til det er din tur

Det ville da være dejligt, hvis du er begyndt at åbne dig lidt nu. Håber at det bliver en god fødsel du har i vente, og at det ikke bliver noget der tager alt for lang tid.

Ja, her kan det også meget snart blive terminsdagen. Synes tiden er fløjet afsted, siden jeg fik de to streger. Men jeg glæder mig faktisk til fødslen. Tror det bliver noget af det største, vi piger får lov at opleve.  

Anmeld

19. juli 2011

Deka11

Deka11 skriver:

Det ville da være dejligt, hvis du er begyndt at åbne dig lidt nu. Håber at det bliver en god fødsel du har i vente, og at det ikke bliver noget der tager alt for lang tid.

Ja, her kan det også meget snart blive terminsdagen.  Synes tiden er fløjet afsted, siden jeg fik de to streger. Men jeg glæder mig faktisk til fødslen. Tror det bliver noget af det største, vi piger får lov at opleve.  

Hovsa - kom til at citére mit eget.

Anmeld

19. juli 2011

betjenten

Happiness skriver:

Uh det lyder som om fødslen måske er lige om hjørnet!

Håber vitterligt at jeg ikke når at blive sat igang fredag

Godt nok har jeg ikke frisk blod, men mon ikke det er tegnblødning jeg har

ALT hvad jeg kan!!! Og håber der sker noget MEGET snart...

Anmeld

19. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kom så med den baby!!! Krydser alt hvad der krydses kan, på at han snart kommer ud!

Anmeld

19. juli 2011

MetteMe

Jamen hej igen Camilla Altså jeg kan jo af gode grunde ikke udtale mig om tegnblødning Men ville da lige sende positiv karma og masser af tanker afsted i din retning. Håber sådan for dig at det er tegn på han snart vil ud

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Kom så med den baby!!! Krydser alt hvad der krydses kan, på at han snart kommer ud!

Tak. Har dog ikke haft mere, så er stadig ikke sikker på det var det.

Men håber alligevel på at der snart kommer lidt veer her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.