Tegnblødning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Happiness

MetteMe skriver:

Jamen hej igen Camilla Altså jeg kan jo af gode grunde ikke udtale mig om tegnblødning Men ville da lige sende positiv karma og masser af tanker afsted i din retning. Håber sådan for dig at det er tegn på han snart vil ud

Mange tak søde!

Håber også der snart sker noget. DOg virker det ikke heeeelt sådan

Men man kan altid håbe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Tak. Har dog ikke haft mere, så er stadig ikke sikker på det var det.

Men håber alligevel på at der snart kommer lidt veer her

Det satser vi på!  Men om ikke andet, er det så ikke meget rart at vide, at der sker noget snart? Eller hvordan har du det med det?

Jeg har det så ambivalent - for på den ene side er man dybt utålmodig, og på den anden side, ved man, at de ikke lader en gå længere end 14 dage - HELDIGVIS!

Anmeld

19. juli 2011

MortilCilas

Jeg havde ingen. Mit vand gik, fik veer og først over på sygehuset begyndte jeg at bløde lidt

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Det satser vi på!  Men om ikke andet, er det så ikke meget rart at vide, at der sker noget snart? Eller hvordan har du det med det?

Jeg har det så ambivalent - for på den ene side er man dybt utålmodig, og på den anden side, ved man, at de ikke lader en gå længere end 14 dage - HELDIGVIS!

Jo det er rart. Om ikke andet ved jeg at han er her om 7 dage Og det er helt sikkert!

Men forhåbentlig er han her da lidt før. Min tålomdighed er helt opbrugt efterhånden

Især fordi min veninde lige har født imorges. Og hun er altså sat 6 uger efter jeg... Men heldigvis har lillepigen det fortræffeligt på trods af sin tidlige ankomst.

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Cilas skriver:

Jeg havde ingen. Mit vand gik, fik veer og først over på sygehuset begyndte jeg at bløde lidt

Ok, tak for svar. Håber også mit vand går, så er man da ikke i tvivl om at det er snart

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

Uuuuuhhhhhh, håber for dig at der snart sker noget. Vi vil jo gerne se billeder af indholdet af den der store mave

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Uuuuuhhhhhh, håber for dig at der snart sker noget. Vi vil jo gerne se billeder af indholdet af den der store mave

Håber jeg også. Men har ikke haft mere. Så ved ikke om hun måske fik lavet en lille rift igår.

Men om ikke andet er han her jo i starten af næste uge

Og skal nok SPAMME jer med indholdet når jeg er hjemme igen

Anmeld

19. juli 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Jo det er rart. Om ikke andet ved jeg at han er her om 7 dage Og det er helt sikkert!

Men forhåbentlig er han her da lidt før. Min tålomdighed er helt opbrugt efterhånden

Især fordi min veninde lige har født imorges. Og hun er altså sat 6 uger efter jeg... Men heldigvis har lillepigen det fortræffeligt på trods af sin tidlige ankomst.

Det kan jeg bestemt godt forstå! Det når jeg nok også til om nogle uger

Uhh, det er fælt når folk sådan springer over i køen!  hehe. Men ja, det var godt nok også tidligt. Var der noget galt? Eller gik hun bare tidligt i fødsel?

Jeg har en veninde der har termin 13 dage før mig, med barn nummer 2. Er godt nok spændt på hvor tålmodig jeg er, når hun har født!

Anmeld

19. juli 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Mange tak søde!

Håber også der snart sker noget. DOg virker det ikke heeeelt sådan

Men man kan altid håbe lidt

Ja der er jo ikke andet for. Det er en af de få ting i livet vi (desværre) ikke kan styre Med 14 dag til termin kan jeg allerede sagtens sætte mig ind i din utålmodighed. Selvom den nok skal nå at blive meget værre  

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Håber jeg også. Men har ikke haft mere. Så ved ikke om hun måske fik lavet en lille rift igår.

Men om ikke andet er han her jo i starten af næste uge

Og skal nok SPAMME jer med indholdet når jeg er hjemme igen

Man har jo lov at håbe Ville jo være dejligt hvis det kunne gå i gang af sig selv

i hvert fald for at der snart er en lille baby i armene i stedet for i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.