Tegnblødning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.852 visninger
46 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Happiness

Ja så er det mig igen I må lige bære over med alle mine indlæg

Nu er det sådan at jeg har haft lidt brunligt udflåd idag. Og tænker at det måske er tegnblødning?! Håber sådan på det!!!

Hvor lang tid gik der fra I havde tegnblødning til I fik veer? Og hvordan så jeres tegnblødning ud? Var det frisk blod, eller bare lidt gammelt???

Tør ikke håbe for meget, da jeg også tænker at det kan være fra JM var oppe og tjekke igår. Men igen, det burde jo ikke give blødning...

Ihhh... Håber sådan at det er tegnblødning og at jeg rent faktisk er ved at åbne mig!!!!

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Muffinmus

fik stort set det hele på en gang, veer, tegnblødning og vandet gik:-)

Men den første havde jeg slet ingen tegnblødning.

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

MariaE skriver:

fik stort set det hele på en gang, veer, tegnblødning og vandet gik:-)

Men den første havde jeg slet ingen tegnblødning.

Hihi ja så er man da ikke i tvivl

Anmeld

19. juli 2011

Deka11

Happiness skriver:

Nu er det sådan at jeg har haft lidt brunligt udflåd idag. Og tænker at det måske er tegnblødning?! Håber sådan på det!!!

Hvor lang tid gik der fra I havde tegnblødning til I fik veer? Og hvordan så jeres tegnblødning ud? Var det frisk blod, eller bare lidt gammelt???

Tør ikke håbe for meget, da jeg også tænker at det kan være fra JM var oppe og tjekke igår. Men igen, det burde jo ikke give blødning...

Ihhh... Håber sådan at det er tegnblødning og at jeg rent faktisk er ved at åbne mig!!!!

Camilla

Jeg ved det desværre ikke, så det må jeg nok heller lade være med at udtale mig om.

Ville bare lige skrive at jeg håber for dig, at der snart sker noget. (Har fulgt lidt med de sidste par uger). 

til dig!

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Deka11 skriver:

Jeg ved det desværre ikke, så det må jeg nok heller lade være med at udtale mig om.

Ville bare lige skrive at jeg håber for dig, at der snart sker noget. (Har fulgt lidt med de sidste par uger). 

til dig!

Tak, hvor er du sød!

Jeg håber det virkelig også.

Om ikke andet kan det jo være at jeg får åbnet mig så de bare kan tage vandet fredag Eller at det bare ikke kommer til at tage så lang tid.

Kan se at du ikke har så længe igen til det er din tur

Anmeld

19. juli 2011

Mortilelias<3

Happiness skriver:

Camilla

jeg fik tegenblødning og så gik min slimprop og så veer en time efter

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Stina:) skriver:

jeg fik tegenblødning og så gik min slimprop og så veer en time efter

Det var stærkt

Hvor meget blødte du (hvis jeg må spørge)?

Anmeld

19. juli 2011

Mortilelias<3

Happiness skriver:

Det var stærkt

Hvor meget blødte du (hvis jeg må spørge)?

uh det snart to år siden men hvad jeg husker ikk så meget i staten bare lige når jeg tørrede mig men ja det gik stærtkt var også gået 6 dage over tid

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Stina:) skriver:

uh det snart to år siden men hvad jeg husker ikk så meget i staten bare lige når jeg tørrede mig men ja det gik stærtkt var også gået 6 dage over tid

Ok. Tak! Det lyder som det er det jeg har så

Håber det sådan. Er 11 dage over termin nu, så han er længe ventet!

Anmeld

19. juli 2011

betjenten

Happiness skriver:

Camilla

Fik først veer, og ca 1 time efter kom tegnblødningen... Det var frisk blod...

for at der snart sker noget!!!

Må vist også hellere lige puste lidt vestøv i din retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.