Helt kanon... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Mi

Zafir skriver:

NEMLIG!!! - Det er præcis det jeg mener!!!

Jeg håber og hepper også på at vores gode region sj ordning bliver bredt ud til hele landet
Alle børn skal have muligheden, for at få sådan en dejlig start på livet.

I november sidste år, fik region sj ordningen også 'En god start på livet' prisen

I artiken stod der noget med Aalborgs hjemmefødselsordning, så de må jo også have en. Men det skulle være et tilbud i hele landet. Desuden er hjemmefødsler jo billigere, så vidt jeg ved, så det må da være en god økonomisk løsning at lave gode hjemmefødselsordninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mi

Leonora skriver:

Ihhhh fedt at læse... Håber at jeg til okt er med at højne procent delen

Hvis alt kommer til at gå efter planen skal vores datter nr 2 fødes hjemme til okt....er meget spændt på det og glæder mig vildt

Hvor spændende at i vælger hjemmefødsel. Det kommer du ikke til at fortryde

Anmeld

19. juli 2011

Leonora

Mi skriver:

Hvor spændende at i vælger hjemmefødsel. Det kommer du ikke til at fortryde

Åhhh håber du har ret.. Det har krævet en del "overtalelse" af manden...så det skal gerne gå lige efter bogen

Anmeld

19. juli 2011

Mi

Leonora skriver:

Åhhh håber du har ret.. Det har krævet en del "overtalelse" af manden...så det skal gerne gå lige efter bogen

Slæb ham med til jm, hvis han ikke allerede har været det. Min mand fik et helt andet syn på hjemmefødsel efter at jm havde fortalt om det.

Anmeld

19. juli 2011

Zafir

Leonora skriver:

Hvis man spørger min mand, så bliver man helt sikkert overbevist som mand Han er helt vild med vores hjemmefødsler. Det at han kan være så tæt på, være en del af det. Ikke blive skubbet væk. Ikke at skulle hjem og sove bagefter. At kunne være mand for sin kvinde og kende de mennesker der hjælper hans kære
Helt kanon.

Anmeld

19. juli 2011

Leonora

Mi skriver:

Slæb ham med til jm, hvis han ikke allerede har været det. Min mand fik et helt andet syn på hjemmefødsel efter at jm havde fortalt om det.

Hi hi det er sket og han er også blevet meget mere rolig og synes det er en fin ide nu

Jeg håber så meget jeg får min drøm om hjemme fødsel opfyldt til okt....det ku være så vildt

Anmeld

19. juli 2011

Zafir

Leonora skriver:

Hi hi det er sket og han er også blevet meget mere rolig og synes det er en fin ide nu

Jeg håber så meget jeg får min drøm om hjemme fødsel opfyldt til okt....det ku være så vildt

Det krydser jeg fingre for

Anmeld

19. juli 2011

babyMark

Jeg vil egentlig gerne føde hjemme her anden gang , men fik AKS første gang så fødslen skal overvåges denne gang. Også fordi jeg havde svær svangerskabsforgiftning første gang. Skal derfor også regne med at være indlagt et par dage, så blir ik sendt hjem efter et par timer. Har dog overhovedet ikke lyst til at være indlagt, men skal ikke risikere noget for mit kommende barn eller jeg. Men fedt at vælge hjemmefødsel hvis muligheden er der!

Anmeld

19. juli 2011

Dansker i England

Zafir skriver:

Mmmm.... Jeg troede egentligt mange af de myter omkring at turde var aflivet da jeg fødte Frigg under stor mediebevogenhed... Mmm...

Min fødsel med Frigg (og også Idun for den sags skyld) ville 99,9% sikkert være endt i akut ks, hvis jeg havde født på sygehuset. Men da jeg fødte hjemme, havde god tid, SUPER kompetente og dygtige kendte hjemmefødsels jordemødre og ingen stress, var det super gode, rolige og kærlige fødsler der på ingen måde var i farezonen eller på anden måde i den farlige afdeling.

Og HVIS der overhovedet så meget som er tegn på at tingene skal gå galt, så er man afsted til sygehuset med det samme. JM er altid 45-60 min foran i sit hovede og ved hvad der vil ske. HVis børnene døde ved hjemmefødsler var hjemmefødsler ikke tilladt. - Men der dør derimod hvert år børn, som følge af fejl vurderinger og stress på sygehuset i forbindelse med fødsler og sygehus fødsler er jo tilladt

Du aflivede alle de fordomme, jeg havde, da du vidste din fødsel, og pga dig vil jeg føde hjemme næste gang

Anmeld

19. juli 2011

Leonora

Zafir skriver:

Det krydser jeg fingre for

Tusind tak

Jeg laver opdat. så snart jeg har født.

Men jeg må have tålmodighed ca 10 uger endnu ...øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.