Helt kanon... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Tina2

Zafir skriver:

http://m.bt.dk/touch/article.pml?guid=15539084

Det er jo bare skønt. Lad os håbe vi når de 10 %...

Jaaaaah:-))) Jeg blev kontaktet herinde af en journalist fra NORDJYSKE, men fik desværre først læst mailen et par timer efter og ringede for sent, så han havde fundet en anden.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Tina2

LilyMarleen skriver:

Nej jeg forstår altså heller ikke at nogen tør. Og jeg forstår ikke at nogen folk går op i at det er noget helt vildt dejligt og specielt, når der er så store risikoer ved det.

Hvilken stor risiko er det præcist du mener der er??? Det forstår jeg slet ikke, man kan læse overalt om meget færre indgreb, mere tryghed og meget bedre fødsler ved hjemmefødsler.....

Kan bestemt kun anbefale det

Anmeld

21. juli 2011

Tina2

Mi skriver:

Jeg bliver så ked af, at nogle stadig mener at man løber en risiko på sit barns vegne ved at føde hjemme. Det er jo slet ikke tilfældet. Min jm fortalte mig faktisk, at når man renser statestikkerne for risikofødsler, så dør flere børn på hospitalet frem for ved hjemmefødsler.

Da jeg ringede til min jm kom hun efter 45 min og blev her til et par timer efter fødslen.

Min søster lå og ringede i snoren, og alligevel tog det en time før hun så en jm, som havde travlt med flere fødsler. Det er altså nemmere for jm at overse noget i den sidste situation fremfor den første.

Ja det er nemlig superdejligt :-) Jeg havde to JM gennem graviditeten og vidste at det var en af de to der kom ud til mig  Da hun kom gik der ikke ret lang tid så kom den anden også, hun var dog ikke på job, men hun VILLE bare SÅ gerne med  Så vi havde begge JM hos os fra 14.30 til ca kl. 17.30-18.00 og Tamica blev født kl. 15.51..... Simpelthen FANTASTISK!!!!

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Tina2 skriver:

Ja det er nemlig superdejligt :-) Jeg havde to JM gennem graviditeten og vidste at det var en af de to der kom ud til mig  Da hun kom gik der ikke ret lang tid så kom den anden også, hun var dog ikke på job, men hun VILLE bare SÅ gerne med  Så vi havde begge JM hos os fra 14.30 til ca kl. 17.30-18.00 og Tamica blev født kl. 15.51..... Simpelthen FANTASTISK!!!!

Det er jo helt fantastiks, at hun bare kommer af interesse

Jo flere der deler deres gode erfaringer, jo flere opdager at det er et reelt og trygt alternativ til hospitalsfødsler  

Anmeld

21. juli 2011

LilyMarleen

Tina2 skriver:

Hvilken stor risiko er det præcist du mener der er??? Det forstår jeg slet ikke, man kan læse overalt om meget færre indgreb, mere tryghed og meget bedre fødsler ved hjemmefødsler.....

Kan bestemt kun anbefale det

Ja feks ved min egen fødsel, der mistede jeg næsten 3 litter blod, det havde nok været mere hvis jeg havde været så dum at ville føde hjemme. Det var fordi jeg ikke kunne føde moderkagen. Det ville da være skrækkeligt hvis jeg havde været hjemme. Jeg kan ikke se det fantastiske ved at lege med liv, hverken mit eller mit barns.

Anmeld

22. juli 2011

Tina2

LilyMarleen skriver:

Ja feks ved min egen fødsel, der mistede jeg næsten 3 litter blod, det havde nok været mere hvis jeg havde været så dum at ville føde hjemme. Det var fordi jeg ikke kunne føde moderkagen. Det ville da være skrækkeligt hvis jeg havde været hjemme. Jeg kan ikke se det fantastiske ved at lege med liv, hverken mit eller mit barns.

Men man kommer jo på sygehuset hvis der er noget.... Så det var du helt sikkert kommet..... Og med sådan en fødsel ville de jo helt sikkert fraråde dig at føde hjemme næste gang....

Anmeld

22. juli 2011

Tina2

Mi skriver:

Det er jo helt fantastiks, at hun bare kommer af interesse

Jo flere der deler deres gode erfaringer, jo flere opdager at det er et reelt og trygt alternativ til hospitalsfødsler  

Præcis, jeg følte mig HELT i sikre og trygge hænder. Min JM var en af de JM i DK der har taget imod flest børn, så hun ved bestemt hvad hun har med at gøre....

Det var virkelig en helt igennem SKØN oplevelse

Anmeld

22. juli 2011

Ranarupta

Årh jeg ville så gerne, at det havde været muligt med hjemmefødsel. 
Men jeg skal have PKS ved fremtidige graviditeter.

Og det er jo altså ikke sådan, at man er overladt til sig selv under en hjemmefødsel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.