Hvad tid kommer jeres små børn iseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Lisbeth85

fif skriver:

Hejsa piger!!!

Jeg synes simpelthem , at jeg bliver ved med at skrive herinde med hensyn til vores piges søvn!!! Nu er spørgsmålet så, hva tid kommer jeres børn i seng om aftenen på ca 8 måneder???

Tak!!

Her bliver og blev Linus puttet omkring kl. 19, da han var 8 mdr. og han gør det stadig. Af og til bliver den 19.30 el. 20, men som udgangspunkt er det lige pt. kl. 19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

morethanperfect

fif skriver:

Hejsa piger!!!

Jeg synes simpelthem , at jeg bliver ved med at skrive herinde med hensyn til vores piges søvn!!! Nu er spørgsmålet så, hva tid kommer jeres børn i seng om aftenen på ca 8 måneder???

Tak!!

Oscar kommer ikke i seng ca 19.00 Og han er 8 mdr.

Anmeld

18. juli 2011

2721

fif skriver:

sys det lyder lidt som vores pige.. hUn er meget urolig fortiden om natten, og jeg vågner jo af ingen ting!! Nu lå hun i vores sen gi nat, og sys sku ikk det gjorde det meget bedre!!!

Charloe sover ganske tungt når han sover, men er meget sensetiv, så der skal ikkemgeet til før hans natte søvn bliver ødelagt. Her til aften gik han selv ind i soveværlset, fordi nu var han træt og ville i seng

Anmeld

18. juli 2011

Mille83

Min datter er 14 mdr og bliver puttet kl 19 hver aften, det er lykkedes hende og sove til kl 9 nogle dage her i ferien Og ja det er uden og vågne....

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

fif skriver:

Ok, vores pige sover heller ikk meget.. det er imellem 30min til 1½ time... men hvor tit om dagen, sover han så ca?? for sys at eftermiddagen blir svær, altså nu sover hun nu fordi hun er svær at få til at sove pt...

Han sover kun de to gange

Anmeld

18. juli 2011

fif

morethanperfect skriver:

Oscar kommer ikke i seng ca 19.00 Og han er 8 mdr.

Hvornår kommer han så ?? ej, tror du havde skrevet forkert...

Anmeld

18. juli 2011

fif

Mille83 skriver:

Min datter er 14 mdr og bliver puttet kl 19 hver aften, det er lykkedes hende og sove til kl 9 nogle dage her i ferien Og ja det er uden og vågne....

Skøønt, det lyder luksus hehe

Anmeld

18. juli 2011

morethanperfect

fif skriver:

Hvornår kommer han så ?? ej, tror du havde skrevet forkert...

Hahaha ej hov .. Das vidst i min egen verden

Anmeld

18. juli 2011

fif

Puslingen skriver:

Charloe sover ganske tungt når han sover, men er meget sensetiv, så der skal ikkemgeet til før hans natte søvn bliver ødelagt. Her til aften gik han selv ind i soveværlset, fordi nu var han træt og ville i seng

Fedt hehe, hvor gammel er han da?

Anmeld

18. juli 2011

fif

morethanperfect skriver:

Hahaha ej hov .. Das vidst i min egen verden

Jaa.. det "das" du vidst!!! haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.