Hvad tid kommer jeres små børn iseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

fif

- skriver:

Lyder til hun skal have skåret en lur væk. Sover for meget så hun ikke er ordentlig træt om natten. Det ville jeg arbejde på. Og ny jeg tænker mig om. Mine sov 2 lure til de var ca 1. Men formiddagslur var kun 1 time.

Jamen problemet er bare, at hun jo ik sover særligt meget om dagen.. Hvis hun kun sover 40-45min af gangen er hun jo suuuper overtræt tilsidst!!! Det kommer jo ikk tilat hænge sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

fif

norenberg skriver:

misunder sku de forældre hvor ungerne sover omkring kl 19 det har vi aldrig prøvet....vores 3 unger har et meget lille søvn behov og har aldrig sovet før kl 21 - 22 og vågen igen kl 7 og det er uanset om vi korter af middagsluren....øger aktiviteten....eller hvad vi nu kan finde på....de sover bare ikke før....

Ja, gør jeg osse lidt men sådan er det jo bare.. Sov dine så hele natten?

Anmeld

19. juli 2011

norenberg

fif skriver:

Ja, gør jeg osse lidt men sådan er det jo bare.. Sov dine så hele natten?

ja de sover igennem hele natten det har de alle 3 gjort da de var omkring en måned....det kan ske at den store dreng på 15 mdr lige vågner kort og skal have sutten hvis den er røget ud af sengen....

Anmeld

19. juli 2011

raca

norenberg skriver:

misunder sku de forældre hvor ungerne sover omkring kl 19 det har vi aldrig prøvet....vores 3 unger har et meget lille søvn behov og har aldrig sovet før kl 21 - 22 og vågen igen kl 7 og det er uanset om vi korter af middagsluren....øger aktiviteten....eller hvad vi nu kan finde på....de sover bare ikke før....

det lyder som min den 1 og tjaogså nr 2...desvære sov de ikke igennm før de er 2,5 år ca...nåmen søvnmønster ligger tilmin familie

Anmeld

19. juli 2011

anja89

fif skriver:

Hejsa piger!!!

Jeg synes simpelthem , at jeg bliver ved med at skrive herinde med hensyn til vores piges søvn!!! Nu er spørgsmålet så, hva tid kommer jeres børn i seng om aftenen på ca 8 måneder???

Tak!!

Mine piger kommer i seng kl 19-19.30 hver dag..

Den store sov ikke så godt da hun var de 8 måneder så der var mange problemer med putnings tider.. Men den lille der idag er 14 måneder har lige fra hun var 3 måneder blevet puttet kl 19-19.30 og så har hun sovet til kl 7-7.30 uden at vågne (en sjælden gang vågnet for at få sutten)  Hun sover så en lur midt på dagen og der sover hun fra 1½-3½ time af gangen... Vis hun kun tager 1½ time plejer hun så at sove 1 time igen ved 15 tiden

Anmeld

19. juli 2011

fif

anja89 skriver:

Mine piger kommer i seng kl 19-19.30 hver dag..

Den store sov ikke så godt da hun var de 8 måneder så der var mange problemer med putnings tider.. Men den lille der idag er 14 måneder har lige fra hun var 3 måneder blevet puttet kl 19-19.30 og så har hun sovet til kl 7-7.30 uden at vågne (en sjælden gang vågnet for at få sutten)  Hun sover så en lur midt på dagen og der sover hun fra 1½-3½ time af gangen... Vis hun kun tager 1½ time plejer hun så at sove 1 time igen ved 15 tiden

Ok, men vores pige sover bare ik så længe af gangen altid.. Det kan svinge mellem 40min til1½time... Så to lurer er jo ikk nok!!!

Anmeld

20. juli 2011

2721

fif skriver:

Fedt hehe, hvor gammel er han da?

13 mdr i morgen og en meget bestent herre

Anmeld

20. juli 2011

sandorff

Bondefruen skriver:

Mine drenge er 6,5 mdr og 18 mdr og de kommer i seng ved en 19.30 tiden hver aften

min dreng på 17 mdr kommer i seng kl 19.00

mine to store på 4 og 7 år kommer i seng kl 20.00

i ferien kan det dog godt blive senere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.