Hvad tid kommer jeres små børn iseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.222 visninger
59 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

fif

Hejsa piger!!!

Jeg synes simpelthem , at jeg bliver ved med at skrive herinde med hensyn til vores piges søvn!!! Nu er spørgsmålet så, hva tid kommer jeres børn i seng om aftenen på ca 8 måneder???

Tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Hvem?

fif skriver:

Hejsa piger!!!

Jeg synes simpelthem , at jeg bliver ved med at skrive herinde med hensyn til vores piges søvn!!! Nu er spørgsmålet så, hva tid kommer jeres børn i seng om aftenen på ca 8 måneder???

Tak!!

Mine drenge er 6,5 mdr og 18 mdr og de kommer i seng ved en 19.30 tiden hver aften

Anmeld

18. juli 2011

fif

SanneBoe skriver:

Mine drenge er 6,5 mdr og 18 mdr og de kommer i seng ved en 19.30 tiden hver aften

Okay, tak! Problemet er, at hun ikk altid sover så længe af gangen, så når der er gået de 2 timer om dagen blir hun træt... Vi synes nogle gange det er svært at sku "holde" hende vågen til hun ska i seng, hvis hun ik lige  får lidt søvn sen eftermiddag...

Hvordan sover jeres mindste??

Anmeld

18. juli 2011

B&J

Vores dreng har kommet i seng kl 19-19.30 siden han var 6mdr, vi putter ham ind og nogle gange hygge snakker han og den gang pludder han lidt og han sat sig også op og gør det engang i mellem men der går ikke mere ind 15-30minutter så sover han og ingen gråd eller noget

Anmeld

18. juli 2011

fif

B&J skriver:

Vores dreng har kommet i seng kl 19-19.30 siden han var 6mdr, vi putter ham ind og nogle gange hygge snakker han og den gang pludder han lidt og han sat sig også op og gør det engang i mellem men der går ikke mere ind 15-30minutter så sover han og ingen gråd eller noget

Heldige kartoffel!!! Vores pige skriger !! men vi prøver osse at rykke den, så hun kommer tidligere i seng...

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

måske min dreng bare har brug for lidt mere søvn..

men han bliver puttet mellem 17-19 for der er han heelt færdig og tit er den tættere på 17 end den er på 19 når han kommer i seng.. han sover så til kl 7 næste morgen uden at vågne..

men er vi i byen eller andet så har han travlt med så meget andet end at sove, og falder først i søvn når vi kommer hjem eller når vi er på vej hjem..

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

fif skriver:

Okay, tak! Problemet er, at hun ikk altid sover så længe af gangen, så når der er gået de 2 timer om dagen blir hun træt... Vi synes nogle gange det er svært at sku "holde" hende vågen til hun ska i seng, hvis hun ik lige  får lidt søvn sen eftermiddag...

Hvordan sover jeres mindste??

Han sover alt fra 1 - 2 timer og formiddagen og det samme om eftermiddagen, ofte kun 1 time, hver lur, nu har nogle af mine børn aldrig været sovebørn, men han skal ikke sove efter kl. 17, for så kan han ik blive puttet der 19.30, han vågner ofte ved en 16 tiden af sin eftermiddagslur,

Den store sover jo kun 1 gang omkring middag blir han puttet

Anmeld

18. juli 2011

fif

SanneBoe skriver:

Han sover alt fra 1 - 2 timer og formiddagen og det samme om eftermiddagen, ofte kun 1 time, hver lur, nu har nogle af mine børn aldrig været sovebørn, men han skal ikke sove efter kl. 17, for så kan han ik blive puttet der 19.30, han vågner ofte ved en 16 tiden af sin eftermiddagslur,

Den store sover jo kun 1 gang omkring middag blir han puttet

Ok, vores pige sover heller ikk meget.. det er imellem 30min til 1½ time... men hvor tit om dagen, sover han så ca?? for sys at eftermiddagen blir svær, altså nu sover hun nu fordi hun er svær at få til at sove pt...

Anmeld

18. juli 2011

fif

An&Jo skriver:

måske min dreng bare har brug for lidt mere søvn..

men han bliver puttet mellem 17-19 for der er han heelt færdig og tit er den tættere på 17 end den er på 19 når han kommer i seng.. han sover så til kl 7 næste morgen uden at vågne..

men er vi i byen eller andet så har han travlt med så meget andet end at sove, og falder først i søvn når vi kommer hjem eller når vi er på vej hjem..

Det var osse tidligt.. men super flot at han sover hele natten!! Vores pige vågner konstant!!!

Anmeld

18. juli 2011

2721

Min søn på 13 mdr kommer i seng mellem 18 og 19 alt efter hvor træt han er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.