Hvad tid kommer jeres små børn iseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

2721

fif skriver:

og sover hele natten??

Nej, det ville være en skam at sige. Men tvinger vi ham oppe længere tid sover han ikke bedre. Så ser ingen grund til at holde et overtræt barn oppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

fif

An&Jo skriver:

arhh okay..

det var da ærgeligt..

kan farmand så ikke stå op om natten??

Jo, burde han ... Har vi osse snakket om , men hun skriger når han så tager hende op, for hun er vant til det er mig og så ve hun at hun får bryst!!

Anmeld

18. juli 2011

fif

Puslingen skriver:

Min søn på 13 mdr kommer i seng mellem 18 og 19 alt efter hvor træt han er

Men hva tid vågner han så om natten og hvor tit?? tror min pige , ville vågne efter 1 time

Anmeld

18. juli 2011

raca

begge mine har også været nat ammet  i den alder, jeg har så priotert dagsøvn frem for oprydning.. og næ her duede far heller ikke..

de sov meget forskelligt..

den ælste sov 2 lure første ca 1,5 time nr 2 ca 2 timer.. også sov han fra 20-6 med alt mellem 1 og 8 opvågninger/amninger.. hvist i snit 3.

den lille sov megetmere..

hun sov ca 3 timer til formiddag og 2 til eftermiddag også fra kl 21-7 om natten.. med ca 2 opvågninger...

Anmeld

18. juli 2011

Miss T

Mellem 18-19.30 også når de er et år og to.

Anmeld

18. juli 2011

fif

raca skriver:

begge mine har også været nat ammet  i den alder, jeg har så priotert dagsøvn frem for oprydning.. og næ her duede far heller ikke..

de sov meget forskelligt..

den ælste sov 2 lure første ca 1,5 time nr 2 ca 2 timer.. også sov han fra 20-6 med alt mellem 1 og 8 opvågninger/amninger.. hvist i snit 3.

den lille sov megetmere..

hun sov ca 3 timer til formiddag og 2 til eftermiddag også fra kl 21-7 om natten.. med ca 2 opvågninger...

Sys det er vsært at finde ud af, hva tid hun ska i seng.. Hun har kommet i seng mellem 20-20.30 i et stykke tid, men tror det blir for sent for hende... det tager osse lidt tid med hende før hun sover..

Anmeld

18. juli 2011

2721

fif skriver:

Men hva tid vågner han så om natten og hvor tit?? tror min pige , ville vågne efter 1 time

Det er lidt forskelligt, han vågner ofte fordi han har tabt sutten eller er tørstig. Men ved 22-23 tiden kort, 1 tiden kort, 3 tiden lidt længere tid 4-5 tiden 30 min ca hvor han er tørstig og urolig faldet Næsten altid i søvn og sover til melelm 5.30 og 6.30. Men hvis der er sket meget i løbet af en dag, ser det helt anderledes ud, så er han MEGET vågen og græder meget

Anmeld

18. juli 2011

fif

Puslingen skriver:

Det er lidt forskelligt, han vågner ofte fordi han har tabt sutten eller er tørstig. Men ved 22-23 tiden kort, 1 tiden kort, 3 tiden lidt længere tid 4-5 tiden 30 min ca hvor han er tørstig og urolig faldet Næsten altid i søvn og sover til melelm 5.30 og 6.30. Men hvis der er sket meget i løbet af en dag, ser det helt anderledes ud, så er han MEGET vågen og græder meget

sys det lyder lidt som vores pige.. hUn er meget urolig fortiden om natten, og jeg vågner jo af ingen ting!! Nu lå hun i vores sen gi nat, og sys sku ikk det gjorde det meget bedre!!!

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

herhjemme kommer hun i seng mellem 20-21 kommer an på hvor træt hun er. og sover til kl 7-9 uden mad eller at vågne i løbet af natten. om dagen sover hun alt fra 1-4 gange af 45min-3timer. der er meget forskelligt. kommer an på varmen, hvor aktiv hun har været osv, om vi har været i yen i løbet a dagen og såen jun er forresten 6 mdrg()stavefejl medtages lige i dag, sidder på telefo en og mine pølsfingre er ikke helt enig med mig

Anmeld

18. juli 2011

sarahb

Hej søde. Her kommer jonas der er samme alder som din datter i seng kl. 19.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.