Hvad tid kommer jeres små børn iseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

fif

Puslingen skriver:

Min søn på 13 mdr kommer i seng mellem 18 og 19 alt efter hvor træt han er

og sover hele natten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

NinaNymannMadsen

min datter på 2 kommer i seng mellem 19-19:30 da hun bare er træt der omkring og bliver pyller hvis vi trækker den længere. at hun så først sover et kvater/halv time efter hun er puttet det så noget andet jo. hun plejer gerne lige at skal ligge med en bog og kikke i den og så slappe helt af for sig selv og så sover hun.

jeg plejer at læse godnat historie når hun er puttet og så siger jeg godnat og går. og kommer først ind igen efter en halv time.

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

fif skriver:

Det var osse tidligt.. men super flot at han sover hele natten!! Vores pige vågner konstant!!!

han er 15 måneder, men det har været sådan siden han begyndte at sove igennem som 7mdr

Anmeld

18. juli 2011

fif

An&Jo skriver:

han er 15 måneder, men det har været sådan siden han begyndte at sove igennem som 7mdr

sys det lyder skønt hehe... ve ik hva jeg ska gøre, for at hun kan sove igennm!!

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

fif skriver:

sys det lyder skønt hehe... ve ik hva jeg ska gøre, for at hun kan sove igennm!!

det er noget der kommer helt af sig selv..

nogen sover først igennem når de er omkring 2 år og andre sover igennem allerede fra starten.. så det er bare med at have lidt tålmodighed..

Anmeld

18. juli 2011

fif

An&Jo skriver:

det er noget der kommer helt af sig selv..

nogen sover først igennem når de er omkring 2 år og andre sover igennem allerede fra starten.. så det er bare med at have lidt tålmodighed..

puuhaa.... ku godt trænge til en normal lang nattesøvn

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

fif skriver:

puuhaa.... ku godt trænge til en normal lang nattesøvn

vi kommer vidst alle dertil hvor man bare gerne ville have 1 nat hvor man kunne sove uden afbrydelser..

kan hun ikke komme på overnatning ved mormor eller farmor?? bare en enkelt nat?? man bliver så vanvittig frisk af at sove en hel nat

Anmeld

18. juli 2011

fif

An&Jo skriver:

vi kommer vidst alle dertil hvor man bare gerne ville have 1 nat hvor man kunne sove uden afbrydelser..

kan hun ikke komme på overnatning ved mormor eller farmor?? bare en enkelt nat?? man bliver så vanvittig frisk af at sove en hel nat

Jeg ammer hende stadig, og flasken tager hun ik 100 procent!! så den chance ville jeg ikk tage.. Og hun er pt MEGET pylret når hun ska sove, så det er kun mig og mine babser der duer hmm

Anmeld

18. juli 2011

B&J

fif skriver:

Heldige kartoffel!!! Vores pige skriger !! men vi prøver osse at rykke den, så hun kommer tidligere i seng...

Det gjorde vores også i starten men så tog vi ham op blev inde i værelset og lå ham igen lige så snart der var ro og sådan blev vi ved

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

fif skriver:

Jeg ammer hende stadig, og flasken tager hun ik 100 procent!! så den chance ville jeg ikk tage.. Og hun er pt MEGET pylret når hun ska sove, så det er kun mig og mine babser der duer hmm

arhh okay..

det var da ærgeligt..

kan farmand så ikke stå op om natten??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.