Bogen "Godnat og sov godt"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du brugt eller kunne du finde på at bruge denne bog?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

14.602 visninger
75 svar
0 synes godt om
19. december 2008

Honningblomst

Har du brugt den eller kunne du finde på at bruge den.

Der står lidt om den her: http://www.flerlinger.info/sider/spaedboern/soevn/godnat_og_sov_godt.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

Pia

Jeps og vil gøre det igen til en hver tid ude og tøve...

Det er en bog med nogle gode ideer i efter min mening og har hjulpet os suverænt

Anmeld

19. december 2008

Honningblomst

Pia skriver:

Det er en bog med nogle gode ideer i efter min mening og har hjulpet os suverænt

Ligesom røvfulde også hjælper eller??

Anmeld

19. december 2008

Pia

Nu vælger du jo bevist og køre den her debat ud på et side spor.

bare fordi jeg vælger bogen god nat og sov godt, så er det ikke li med at jeg også slår min datter/giver rvfuld..

Så nej..

men kan godt se nu at det din mening eller ingen ting der gælder

Anmeld

19. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Pia skriver:

Helt enig. Jeg var rigtig glad for den. Og vi havde meget brug for den, for vi var kommet ind i en meget dårlig rytme. Hvis/når der kommer en lille mere, vil jeg med glæde bruge den igen.

Anmeld

19. december 2008

A.

nej..og forstår altså ikke hvorfor folk bliver ved at købe alt mulige bøger om opdragelse(staves) af barn..hver eneste barn er unik..ingen siger at hver eneste ung vil udvikle sig ligesom i bog..det skaber rigtigt meget utryg hos mange møder synes jeg for hvis nogen steder står det at fx når barnet er 3mdr så skal den dit og dat kan barn det ikke så går forældre fuldstændig i panik...

Anmeld

19. december 2008

twinboys

Helt enig. Jeg var rigtig glad for den. Og vi havde meget brug for den, for vi var kommet ind i en meget dårlig rytme. Hvis/når der kommer en lille mere, vil jeg med glæde bruge den igen.

Har aldrig haft problemer med at få puttet børn, og de har altid lagt sig til at sove også fra vi gik fra tremmeseng til juniorseng...

Så gode drenge, og idag er de 5 ½ år, så vi fortsætter den gode vane...

Men

Majbritt

Anmeld

19. december 2008

Juniors mor

Eva skriver:

Ligesom røvfulde også hjælper eller??

Havde egentlig bestemt jeg ikke gad kommentere dette - men nu gør jeg det alligevel.....
HVORFOR denne kommentar? Hvad skal den gøre godt for? Jeg forstår SLET ikke den måde at debattere på. Hvis det eneste man vil have ud af at oprette et indlæg er provokation, kan man så ikke gøre det et andet sted end på denne babyside?
Helle - der synes man skal opføre sig ordentligt og tale pænt til folk og ikke mindst respektere at VI ALLE IKKE ER ENS og at der rent faktisk godt kan være FLERE måder at gøre tingene på.

Anmeld

19. december 2008

malou

Kender den ikke... har læst linket... men uanset hvad... kunne jeg ALDRIG lade mit elskede barn ligge og græde, skrige sig i søvn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mit hjerte græder bare ved tanken.
knus Malou

Anmeld

19. december 2008

Diana...

malou skriver:

Kender den ikke... har læst linket... men uanset hvad... kunne jeg ALDRIG lade mit elskede barn ligge og græde, skrige sig i søvn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mit hjerte græder bare ved tanken.
knus Malou

Nej lige præsis nu har jeg godt nok ikke født endnu men det kunne jeg overhovet ikke forstille mig jeg kunne, sådan er jeg bare ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.