kiwilouise skriver:
jeg var ellers så klar til den fødsel 
men efter at have læst om at sprække og klipning på nettet så er jeg ved at skide i mine bukser af skræk 
tanken om at min skede sprækker eller at de skal klippe den op, gør at jeg er ved at overveje kejsersnit. hver gang jeg prøver at snakke med min kæreste om det, er hans eneste svar at det nok skal gå. jeg bliver bare så frustreret for det kan han da sagtens sige - det er da ikke ham der skal ligge der og have sprækket sin tissemand op 
jeg er ikke bange for veerne eller at skulle have ondt. men det er mere tanken om at mit underliv aldrig bliver normalt igen 
jeg vil bare så gerne have den her graviditet overstået og alligevel vil jeg ønske at jeg aldrig skulle føde
hjælp mig
Bare rolig... Det kan være du føder på no time, uden en eneste skramme
Jeg kan godt forstå du er skrækslagen for historier om fjerkræssakse osv.
Men lange de fleste fødsler går jo planmæssigt.
Så se på de postive og ikke focusere på det negative. Lad være med at læse historier om det du frygter og frabed dig historier om det samme.
Jeg kan fortælle jeg har 2 gode fødsler bag mig, uden komplikationer

Og dem er der flest af. Men dem hører man ikke så tit, da dem der har haft dårlige oplevelser jo gerne vil af med sin historie fordi den fylder.
Dem hvor det går godt, der går det godt, og man har derfor ikke det samme behov for at komme ud med sine oplevleser og historier

Pøj pøj, det skal nok gå

*Camilla 29+4
Anmeld