3 uger til fødsel og jeg er ved at dø af skræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

MetteMTH

Muhmi skriver:

Kunne ikke lade være med at grine meget højt af den kommentar dér

hehe.. Seriøst det føles sådan.. ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

LC

Jeg synes der er så utrolig mange skræk historier efterhånden, og det er faktisk lidt synd.

Sidst jeg havde født var jeg helt overrasket efterfølgende over at det ikke gjorde mere ond... Havde bare hør om hvor ondt det gjorde.

Havde også fået afvide hvor ondt det gør at skulle syes, Men havde skrevet på et papir i min vandrejournal, at de ikke måtte sy uden at bedøve mig... Så selvom det kun var 4 sting så fik jeg lattergas og bedøvende creme på, så mærkede intet.

Så hvis du er nervøs for noget, evt det at skulle syes, så sørg for at skriv det... Eller hvis der er en bestemt bedøvelse du gerne vil have.

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Mette88 skriver:

hehe.. Seriøst det føles sådan.. ha ha

Lidt ja... bare ikk med rumpen

Fa'mer godt man kan grine af det bagefter, for mens man er i det er det knap så sjov... Men dog hurtigt overstået...

Anmeld

16. juli 2011

LISBETH:-)

Jeg har ikke læst de andre svar så måske jeg gentager noget!

Meeen da jeg fødte for 4 år siden var min datter ved og dø og skulle bare ud NU så jeg blev klippet så meget som man overhovdet klippe kan, og hun blev hevet ud så jeg også sprækkede MEGET blev syet med 32 sting bagefter. Og jeg kan kun sige at du kan IKKE mærke at du bliver klippet da de gør det i en ve. Jeg var selv meget bange for det, men da de sage at nu havde de klippet, havde jeg slet ikke opdaget det selv! Mit underliv er altså helt intakt selv om jeg har været flækket alle steder

Held og lykke med fødslen!

Anmeld

16. juli 2011

MetteMTH

Muhmi skriver:

Lidt ja... bare ikk med rumpen

Fa'mer godt man kan grine af det bagefter, for mens man er i det er det knap så sjov... Men dog hurtigt overstået...

Ja det er rigtigt.. Det er det vildeste jeg nogen sinde har oplevet og det dejligste øjeblik, da min datter kom op på min maven.. Kunne slet ikke forstå det var gået så stærkt, tror jeg sagde 100 gange 'Hvor er hun lille'!

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Mette88 skriver:

Ja det er rigtigt.. Det er det vildeste jeg nogen sinde har oplevet og det dejligste øjeblik, da min datter kom op på min maven.. Kunne slet ikke forstå det var gået så stærkt, tror jeg sagde 100 gange 'Hvor er hun lille'!

Præcis!! Og i mit tilfælde... "Hvor er han smuk!"

Og så de der fine små fingre der holder om ens finger og de der mørkeblå øjne der kigger på én første gang....

Fuck, blir sku da helt skruk igen...

Anmeld

16. juli 2011

Kamulla

du kan ikke bare vælge KS fordi du er bange for at sprække..

og om du sprækker kan vi jo ikke sige.. jeg gjorde, men har altså et velfungerende underliv den dag idag.. og jeg havde en slem bristning fra a-Z hvis du forstår.. mærkede ikke hun klippede mig overhovedet.. 

syntes ikke du skal frygte det, self er det ikke en drøm, men det absolute bedste for dig selv og dit barn er en naturlig fødsel... 

Anmeld

16. juli 2011

LISBETH:-)

Camillas-Copenhagen.com skriver:

du kan ikke bare vælge KS fordi du er bange for at sprække..

og om du sprækker kan vi jo ikke sige.. jeg gjorde, men har altså et velfungerende underliv den dag idag.. og jeg havde en slem bristning fra a-Z hvis du forstår.. mærkede ikke hun klippede mig overhovedet.. 

syntes ikke du skal frygte det, self er det ikke en drøm, men det absolute bedste for dig selv og dit barn er en naturlig fødsel... 

Man kan ALTID vælge PKS uanset grund. De kan ikke nægte dig det! Men de vil selvfølgelig gøre alt for at overtale en til en naturlig fødsel hvis der ingen medicinsk grund er til det.

Skulle nu også mene at PKS giver værre ar end at sprække og/eller bliver klippet! og langt flere smerter!!!!

Hilsen Lisbeth med en naturlig fødsel med klip og spræk og en fødsel ved PKS på moderens ønske (som det så fint hedder)

Anmeld

16. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

jeg var ellers så klar til den fødsel

men efter at have læst om at sprække og klipning på nettet så er jeg ved at skide i mine bukser af skræk

tanken om at min skede sprækker eller at de skal klippe den op, gør at jeg er ved at overveje kejsersnit. hver gang jeg prøver at snakke med min kæreste om det, er hans eneste svar at det nok skal gå. jeg bliver bare så frustreret for det kan han da sagtens sige - det er da ikke ham der skal ligge der og have sprækket sin tissemand op

jeg er ikke bange for veerne eller at skulle have ondt. men det er mere tanken om at mit underliv aldrig bliver normalt igen

jeg vil bare så gerne have den her graviditet overstået og alligevel vil jeg ønske at jeg aldrig skulle føde

hjælp mig

Du skal selvfølgelig været skræmt fra vid og sans, for så kan du kun blive positivt overrasket og lettet

Du fik kejsersnit sidst går jeg ud fra? Du skal ikke været bange. Hvis du sprækker, ja så bliver du øm bagefter, og måske svier det som en i...når det sker. Men man er jo så opslugt af den lille guldklump, så det hele går jo nok alligevel.

Og tro mig, bagefter er du superkvinden, du kan overkomme ALT. Og du vil garenteret sige " det her!? det kan jeg sagtens gøre igen"

Kan huske min første tanke var "er det bare det, det var da ikke så slem som jeg havde regnet med"

Men kejsersnit skulle vidst næsten være værre bagefter end en vaginal fødsel.

Frygt det værste, men bevar roen.

Tag det fra en som selv lige har født, og som sprang hele vejen fra mellemkødet og op til klitoris, fik 12 sting

Anmeld

17. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sommerbarn<3 skriver:

Du skal selvfølgelig været skræmt fra vid og sans, for så kan du kun blive positivt overrasket og lettet

Du fik kejsersnit sidst går jeg ud fra? Du skal ikke været bange. Hvis du sprækker, ja så bliver du øm bagefter, og måske svier det som en i...når det sker. Men man er jo så opslugt af den lille guldklump, så det hele går jo nok alligevel.

Og tro mig, bagefter er du superkvinden, du kan overkomme ALT. Og du vil garenteret sige " det her!? det kan jeg sagtens gøre igen"

Kan huske min første tanke var "er det bare det, det var da ikke så slem som jeg havde regnet med"

Men kejsersnit skulle vidst næsten være værre bagefter end en vaginal fødsel.

Frygt det værste, men bevar roen.

Tag det fra en som selv lige har født, og som sprang hele vejen fra mellemkødet og op til klitoris, fik 12 sting

Jeg retter lige mig selv: "svier som en i.." Det var altså først da jeg sprang helt oppe ved klitoris, i mellemkødet, som man oftest sprænger/flækker/revner, mærkede jeg ikke en dyt.

Tror ikke du skal være så urolig, det går nok som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.