For det første:

STORT TILLYKKE MED BEBS 

Jeg har stemt ja
du er glad, du er gravid, du har lyst til at skrige det ud til hele verden...
.... så det syntes jeg da bare at du skal gøre
hvorfor ikke nyde at du er gravid og dele din glæde med dem du har lyst til, i stedet for at tænke "jamen hva nu hvis det går galt"
Ja det ville være frygteligt hvis du mistede, men så har du jo en masse der kan støtte og bakke dig op
og du bliver nødt til at tro på at self. går det godt, ellers bliver tiden meegggeeettt lang............... (ved jeg af bitter erfaring)
og ja, vi har selv prøvet at fortælle det tidligt, vi kunne nemlig slet ikke lade være
men desværre mistede vi i uge 12.
Jeg blev gravid meget kort efter igen, og der fortalte vi ikke noget, da der jo var mange der sagde at det var nemmere, hvis man ikke skulle ringe rundt og fortælle at man havde mistet...... og desværre mistede jeg igen...
Og vel var det da ej nemmere, at der ikke var nogen der vidste at jeg var gravid...det var jo et lille ønskebarn vi havde mistet, og familien kunne da sagtens se at vi var i sorg, så det endte jo med at vi måtte fortælle at jeg havde været gravid men at vi havde mistet igen, og flere i familien blev faktisk lidt kede af at de ikke havde vidst at jeg var gravid igen...
...og jeg var meget ked af at jeg ikke havde deres støtte og opbakning
og jeg syntes faktisk at det var rigtigt slemt at skulle fortælle at man havde været gravid og så mistet, fremfor ´bare´ at skulle fortælle at man havde mistet...
Nu er jeg gravid igen, og denne gang fortalte vi det til vores nærmeste, næsten inden testtiden på graviditetstesten var udløbet

Nå... lang smøre.. men summasumarum er at jeg ikke mener der er nogen idé i at vente med at fortælle det
Men du skal self. gøre det som du føler er detr rigtige

- Held og lykke med graviditeten
Lotte Ø.