Har lyst til at skrige det ud til hele verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

>>Carina<<

I begge mine graviditeter har vi valgt at fortælle det tidligt. Hvis der gik noget galt syns jeg det ville være rigtig rart at ha nogle omkring mig der støttede og var der for mig. Og folk ville forstå hvorfor jeg var ked af det. Heldigvis er det kun gået godt og håber det fortsat gør det de sidste 15 ugers tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Så er det bedst at holde det hemmeligt i 6-7 uger endnu! Hvordan skal jeg dog holde det hemmeligt. Hvad gjorde i?

Anmeld

15. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren

Nej, jeg ville kun fortælle det til nærmeste familien og venner - andre måtte få det afvide efter nf.

Anmeld

15. juli 2011

Rosa

Jeg sagde det til ALLE samme dag jeg testede positivt. Hvis der var gået noget galt havde de alle sammen støttet mig og været der til at trøste os.  Og TILLYKKE!!!!

Anmeld

15. juli 2011

Nadia&Daniel

Stort tillykke

Første gang jeg blev gravid med min mand - valgte vi at sige det til vores forældre. Da jeg så havde været ved lægen, valgte vi at fortælle resten af familien det. Skulle vi ikke have gjort - 2 dage efter mister jeg det i en spontan abort - og måtte ringe rundt til familien, og fortælle den dårlige nyhed.

Anden gang - valgte vi kun at sige det til vores forældre - og efter NF fik resten af familien det af vide. Vi kørte rundt og sagde: "vi har lige nogle billeder I lige skal se."

De anbefaler at man fortæller det til ens forældre - for skulle uhelde være ude og man mister, har man nogle at snakke med om det, så man ikke går med det inde i sig selv.

Kort fortalt: så har jeg stemt nej

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i vildrede.. Nogen mener det er godt grundet den støtte man ville få,andre mener det er bedst at holde det for sig selv til man er helt sikker. Jeg ved ikke hvad jeg. Det piner mig! Hvis det ender galt skal jeg fortælle alle at vores baby så gik til,på den anden side så behøvede jeg ikke at lyve om evt depressiv tilstand hvis alt skulel gå galt. Tankemylder  Tak piger..Jeg er ked af at være ano men det bliver jeg nødt til indtil jeg er afklaret med hvad jeg skal gøre

Anmeld

15. juli 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kommer nok til at råbe det i vildskab, så snart tryghedsscanningen er overstået i uge 7 (ca.).. Men vi har også ventet MEGET længe på guldet, når det finder vejen til os..

Tillykke med graviditeten

Har det hely på samme måde som dig smukke

Anmeld

15. juli 2011

Nitz - <3 David

Kæmpe tillykke..

Jeg ville nok vente hvis jeg var dig.. Jeg "dummede" mig med at fortælle alle det da jeg var i uge 6-7 stykker.. Ugen efter var jeg til scanning (terminsscanning) Og fik den triste besked at der ikke var noget liv. 2 dage efter mistede jeg Det var SÅ hårdt at fortælle hele familien at de ikke skulle være mormor, onkel, osv..
Jeg er heldigvis gravid igen.. og denne gang ventede jeg til efter NF.. Så jeg var sikker på jeg ikke skulle overbringe sådan en træls ting til hele familien..

- Men selvf. sker det ikke for dig
- Og ja, man har bare lyst til at råbe det ud over hele byen

Igen, Kæmpe kæmpe tillykke med den lille spirer

Anmeld

15. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

JEG ER GRAVID!Men jeg er ikke langt henne. (6-7 uge)Hvad hvis det går galt og andre HV spørgsmål  

Hvad ville du gøre hvis du var mig 

vi ringede rundt til alle samme morgen som jeg fandt ud af det  - da var jeg 3+4 tror jeg 

Anmeld

15. juli 2011

th

Anonym skriver:

Jeg er i vildrede.. Nogen mener det er godt grundet den støtte man ville få,andre mener det er bedst at holde det for sig selv til man er helt sikker. Jeg ved ikke hvad jeg. Det piner mig! Hvis det ender galt skal jeg fortælle alle at vores baby så gik til,på den anden side så behøvede jeg ikke at lyve om evt depressiv tilstand hvis alt skulel gå galt. Tankemylder  Tak piger..Jeg er ked af at være ano men det bliver jeg nødt til indtil jeg er afklaret med hvad jeg skal gøre

Hej,,

vi valgte at fortælle det til vores forældre i uge 5, da vi skulle ud og rejse i 16 dage, og hvis det var noget der gik galt ville vi gerne have de vidste det.

Jeg fortalte det på mit arbejde til en person den dag jeg fandt ud af det og havde været ved lægen, da der var nogen ting jeg ikke måtte på arbejdet når jeg er gravid.

min chef fik det at vide da jeg var i uge 6. men ledelsen fik det at vide i uge 10, pga. julefrokost og gad ikke finde på undskyldninger.

Venner og resten af familien fik det at vide i uge 11, hvor jeg røg til en akut scanning, da jeg havde smerter i underlivet. men alt var godt.

Jeg var faktisk glad for at jeg havde snakket med nogen om det, hvis det nu var gået galt, så jeg kunne snakke med nogen om det.

håber du finder ud af hvad du skal gøre.

og mange gange tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.