Har lyst til at skrige det ud til hele verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du springe bomben og fortælle alle du var gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.666 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Anonym trådstarter

JEG ER GRAVID!Men jeg er ikke langt henne. (6-7 uge)Hvad hvis det går galt og andre HV spørgsmål  

Hvad ville du gøre hvis du var mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

JEG ER GRAVID!Men jeg er ikke langt henne. (6-7 uge)Hvad hvis det går galt og andre HV spørgsmål  

nej jeg ville ikke.. ville fortælle min familie det, og det var det

Anmeld

15. juli 2011

banditten2011

Anonym skriver:

jeg ventede til jeg havde været til nakkefold og det var vi glade for da vi fik forhøjet risiko for down syndrom.. men fik godt nyt i sidste ende såå er glad for vi ventede

Anmeld

15. juli 2011

lycly

Jeg har stemt nej . Jeg fortalte kun min kæreste, forældre og nærmeste veninde at jeg var gravid . Andre fik det først at vide efter 12. uge. For hvis man nu tabte barnet inden da, ville det være hårdt at skulle sige til alle at der ikke er noget alligevel  

Anmeld

15. juli 2011

cnmigo

Jeg ville fortælle det til kæreesten/manden . men ikke andre - ikke endnu.

Svarede "NEJ"

Anmeld

15. juli 2011

lycly

Men tillykke i øvrigt

Anmeld

15. juli 2011

baby012

jeg er i uge 16 og har først nu fortalt folk det .. dog fik mine forældre det a vide allerede i uge 8

Anmeld

15. juli 2011

Lisbeth1985

Jeg kommer nok til at råbe det i vildskab, så snart tryghedsscanningen er overstået i uge 7 (ca.).. Men vi har også ventet MEGET længe på guldet, når det finder vejen til os..

Tillykke med graviditeten

Anmeld

15. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

Vi sagde det til vores forældre da jeg var i uge 7 ca. Ellers fortalte vi det ikke til nogen undtagen min bedste veninde og min kærestes bedste ven.

Der var ingen der fik noget at vide før efter vi havde været til scanning i uge 12 og set vidunderet vælte rundt derinde

Men avs hvor var det bare svært at holde kæft og vente

Anmeld

15. juli 2011

Tona

Og tillykke for resten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.