Pyyha piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Det skal min mor... Vi vil øve det et par gange inden for at se reaktionen.

Ja go ide.. det ska vi osse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Risen

fif skriver:

Jamen man ve da ikk hva der foregår i deres hovedet hehe... ja, har sat hende, og leget men når hun så blir lagt skriger hun løs... man får sku snart lange P.....hahah

Et lille fif med Clara.. Når jeg ligger hende i sin seng nuser jeg hende imens.. På armen, hånden, ryggen.. Så kan hun slet ikke lade vær med at falde i søvn..  

Anmeld

14. juli 2011

raca

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har vært samme tur igennem... Vi gjorde det samme som andre skriver vi lod hende skrige. Gik ind og trøstede. Gik ud igen og ind og ud og ind og ud.. Problmet med Anna-Sophie er hun er pokkers stædig.. Så det tog tit en time eller mere hvor jeg sad og tuede og min mand gjorde alt arbejdet !! Det er ikke og overdrive DET ER SINDSYGT HÅRDT og høre sin lille mus være så ked af det

.

prøv at læs det har.

http://www.flerlinger.info/sider/spaedboern/soevn/godnat_og_sov_godt.htm

det siger vist det meste om den metode..

dog kan jeg ikke finde det link på engelsk der henviser til børns stress nivuer og hjerne udvikling

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Jamen man ve da ikk hva der foregår i deres hovedet hehe... ja, har sat hende, og leget men når hun så blir lagt skriger hun løs... man får sku snart lange P.....hahah

Hehe, ja...:-)

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Ja go ide.. det ska vi osse!!

Anmeld

14. juli 2011

fif

Risen skriver:

Hallo I 2 hønemødre!

Kan i så droppe spekulationerne, drikke jer i hegnet med jeres kære veninde og danse vild brudevals på borderne..  

Hehe, ej, piger, tro mig jeg har også haft mine spekulationer inden Clara skulle puttes af andre osv.. Men mit indtryk er at lige så snart mor og far er gået bliver Clara bevidst om at nu er det altså morfar der bestemmer og ham der putter.. Hvis ikke de kan så Caia til at sove, falder hun så ikke i søvn ved en barnevognstur eller noget i den dur? 

knus

hahha lad dog være me at lurer!!!!

Hun er virkelig strid for tiden Maria... Intet dur, end mig... Hmm, det er skide hårdt fortiden sys jeg, Kim kan helle rikk få hende til at falde til ro....

Anmeld

14. juli 2011

raca

fif skriver:

Måske er min pige, bange for sin seng eller??

hvis du har ladet hende græde sig i søvn selv i den.. og ikke villet tage hende op forstår jeg godt hennes reaktion.

et sted hvor man blev efterladt alene og hvor ens forældre nægtede fysisk nærværd ville jeg også hade

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Hallo I 2 hønemødre!

Kan i så droppe spekulationerne, drikke jer i hegnet med jeres kære veninde og danse vild brudevals på borderne..  

Hehe, ej, piger, tro mig jeg har også haft mine spekulationer inden Clara skulle puttes af andre osv.. Men mit indtryk er at lige så snart mor og far er gået bliver Clara bevidst om at nu er det altså morfar der bestemmer og ham der putter.. Hvis ikke de kan så Caia til at sove, falder hun så ikke i søvn ved en barnevognstur eller noget i den dur? 

knus

Hahaha, jamen der var hun jo den kære brud.

Anmeld

14. juli 2011

fif

Risen skriver:

Et lille fif med Clara.. Når jeg ligger hende i sin seng nuser jeg hende imens.. På armen, hånden, ryggen.. Så kan hun slet ikke lade vær med at falde i søvn..  

Kom endelig herhjem og gør det på Caia Hun vender og drejer sig , og sparker løs, skriger op!!!

Anmeld

14. juli 2011

Risen

fif skriver:

hahha lad dog være me at lurer!!!!

Hun er virkelig strid for tiden Maria... Intet dur, end mig... Hmm, det er skide hårdt fortiden sys jeg, Kim kan helle rikk få hende til at falde til ro....

Øvv.. Tror du ikke det måske er den der seperations angst periode som måske kommer nu? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.