Pyyha piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

fif

fif skriver:

hahha NEEEJ!!!! plsss

Maria!! Jeg tænker, Caia vågner jo stadig om natten ikk .. ska jeg vække hende her ve 23tiden, hvis hun ik vågner af sig selv og så amme hende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

fif

Risen skriver:

Hihi..

Nå skønne damer, vil smutte i bad og se en god film nu.. nu hvor der  endelig er lidt voksen tid.. .. Hygge hygge..

Knus til jer begge

I lige måde!!! Og det kan jeg godt forstå

Kram

Anmeld

14. juli 2011

marloutti

raca skriver:

jeg ville ALDRIG bruge skrig i 1-3-5-7 min metoder eller det der ligner.. mine børn skal ikke skige alene.. ALDRIG... i hverste fald skader det deses hjerner.

nå men for os hjalp det at adskille seng og amning. dvs amning foregik i stuen og putningen skiftedes vi til..

dog var der en del problemer omkring 8mdr.. hvor seperations agsten sitter ind så der overtog jeg en overgang.. vel 14 dage..

vi startede langsomt op så jeg overtog jeg når/hvis det gik i hårknude.

hvis du kan smutte fra bryllupet så tage hjem og am hvis det køre helt i hårdknude og ellers prøv og lær hende at tage en flase eller drikke af kop.

Øhh, skader det deres hjerner at græde et minut?

Hvad så med os, der har kolikbørn, der skriger uafbrudt i fem timer? Og uanset hvad vi gør, er der INTET der hjælper...

Jeg var da selv kolikbarn og har en IQ over gennemsnittet...

Så det forstår jeg altså ikke lige hvad du mener med det...

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Haha det går jo ik!! Så sidder vi jo bare og kører hinanden op , angående vores små pus

Det da hyggeligt. Hihi! Vi skal nok få hinanden kørt godt op. Hihi.

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Hihi..

Nå skønne damer, vil smutte i bad og se en god film nu.. nu hvor der  endelig er lidt voksen tid.. .. Hygge hygge..

Knus til jer begge

God ide smukke

Hyg Jer

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Maria!! Jeg tænker, Caia vågner jo stadig om natten ikk .. ska jeg vække hende her ve 23tiden, hvis hun ik vågner af sig selv og så amme hende???

Jeg ved godt jeg ik er Maria. Men jeg ville sige nej til og vække for at amme.

Anmeld

14. juli 2011

muzen

1. er det et hysterisk skrig? eller er hun ulykkelig?

2. hvis det er et hysterisk skrig så tager det 3 dage.

3. i skal lade hende skrige lige til hun flader om at træt hed.( ved vores søn tog det 20 min den første dag.

2dagen tog det 10 min og 3. dagen tog det 1 min. og så har der aldrig været noget siden han er 2,8 i dag.

det er hårdt og i skal virkelige være enige om at det er det i gør. for hvis den ene afbryder aftalen er det forfra.

lige nu kører hun magt kamp med jer og vil bestemme hvornår hun skal i seng, og hos os var det den eneste måde vi kunne vinde på.

opså skal du amme hende enden at hun skal lægges i seng i et andet rum end hendes værelse.

Anmeld

14. juli 2011

TaAsJu

raca skriver:

.

prøv at læs det har.

http://www.flerlinger.info/sider/spaedboern/soevn/godnat_og_sov_godt.htm

det siger vist det meste om den metode..

dog kan jeg ikke finde det link på engelsk der henviser til børns stress nivuer og hjerne udvikling

Vi har valgt og gøre som vi har gjort hvis du er uenig i det er det din holdning! Men det virkede for os!!

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Det da hyggeligt. Hihi! Vi skal nok få hinanden kørt godt op. Hihi.

Åhh lad være me at sig det heheh

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Jeg ved godt jeg ik er Maria. Men jeg ville sige nej til og vække for at amme.

Meeen så vågner hun jo osse om natten... sys bare de fleste vækker deres børn så de kan få en hel nattesøvn. Har jeg sku kun prøvet et par gange!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.