Pyyha piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

haha I må da ha en invitation Vi ska d. 20

Vi skal til Maria & Rasmus' bryllup d 20, ligesom dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

fif

raca skriver:

jeg ville ALDRIG bruge skrig i 1-3-5-7 min metoder eller det der ligner.. mine børn skal ikke skige alene.. ALDRIG... i hverste fald skader det deses hjerner.

nå men for os hjalp det at adskille seng og amning. dvs amning foregik i stuen og putningen skiftedes vi til..

dog var der en del problemer omkring 8mdr.. hvor seperations agsten sitter ind så der overtog jeg en overgang.. vel 14 dage..

vi startede langsomt op så jeg overtog jeg når/hvis det gik i hårknude.

hvis du kan smutte fra bryllupet så tage hjem og am hvis det køre helt i hårdknude og ellers prøv og lær hende at tage en flase eller drikke af kop.

Jeg sys osse det er forfærdeligt, og det ser skrækkeligt ud når hun ligger der og skriger løs! Jeg kan desværre ik bare tage hjem og amme, for det er ikk lige ve siden af ellers havde jeg osse gjort det!! lige meget hvad, hvis den er helt galt tager jeg hjem til hende...

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

CamillaSoefelt skriver:

Ved godt det virker. Men uanset hvad kan mit hjerte ikke bære at de skal lære det på den måde;(. Så vil jeg ski hellere ligge ved siden af ham og holde i hånden en halv time til han sover

Åhh ja .. Det ville jeg også hvis det hjalp

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Vi skal til Maria & Rasmus' bryllup d 20, ligesom dig!

Eej hvor skægt!!! du ve da ik hvem jeg er vel?? hehe

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Eej hvor skægt!!! du ve da ik hvem jeg er vel?? hehe

Jo halvt om halvt. Men kun fordi maria har fortalt mig du bor lige overfor hende.. Ellers nej, så kender jeg dig ikke

Anmeld

14. juli 2011

fif

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har vært samme tur igennem... Vi gjorde det samme som andre skriver vi lod hende skrige. Gik ind og trøstede. Gik ud igen og ind og ud og ind og ud.. Problmet med Anna-Sophie er hun er pokkers stædig.. Så det tog tit en time eller mere hvor jeg sad og tuede og min mand gjorde alt arbejdet !! Det er ikke og overdrive DET ER SINDSYGT HÅRDT og høre sin lille mus være så ked af det

Jaa, det er nemlig vildt hårdt!! Hun har bare vendt sig 180 grader, ve godt at hun er blevet større og er mere bevidst om tingene, men hun elskede bare sin seng førhen....

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

morethanperfect skriver:

Åhh ja .. Det ville jeg også hvis det hjalp

Det vil han slet ikke;(?

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Jo halvt om halvt. Men kun fordi maria har fortalt mig du bor lige overfor hende.. Ellers nej, så kender jeg dig ikke

Ahh så lyver hun lidt, for det gør jeg ikk hvor kender du hende fra???

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Ahh så lyver hun lidt, for det gør jeg ikk hvor kender du hende fra???

Nå ok, men tæt på så?

Jamen kender hende herfra baby.dk, vi blev gravide ca samtidigt og hun fødte 9 dage før mig. Så har fulgt hinanden gennem graviditeten

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

CamillaSoefelt skriver:

Det vil han slet ikke;(?

Nix .. Vi har ligget med ham i flere timer og han falder ikke i søvn ..  

Prøvede så sent som for en uge siden, der lå vi næsten 2 timer med ham hvor han bare pillede os i hovedet, og grinte og vendte og drejede sig .. Heeh .. Det er kun det vi har gjort som har virket .. Og jeg har grædt mindst ligeså meget som ham, og det har været så hårdt 

Men nu når vi ligger ham er han glad og tilfreds .. Det er det vigtigste .. Så længe han ikke bliver bange for sin seng eller for at sove ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.