Pyyha piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

TaAsJu

Vi har vært samme tur igennem... Vi gjorde det samme som andre skriver vi lod hende skrige. Gik ind og trøstede. Gik ud igen og ind og ud og ind og ud.. Problmet med Anna-Sophie er hun er pokkers stædig.. Så det tog tit en time eller mere hvor jeg sad og tuede og min mand gjorde alt arbejdet !! Det er ikke og overdrive DET ER SINDSYGT HÅRDT og høre sin lille mus være så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Tillykke me ham så, selvom han er en bandit!!! men hva futten gør man?? pudsigt at I osse ska til bryllup i Aug hvornår ska I??

Tak. Jamen jamen, aner det faktisk ikke;(?

Vi skal samme dag som dig, samme sted og samme tid:-)

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

CamillaSoefelt skriver:

Jeg er slet ikke til det der med og græde barnet i søvn. Kan godt være det hjælper. Men synes virkelig det er så hårdt. Det kan mit hjerte ikke tåle;(.

Nej, men vi har ikke set anden udvej med Oscar .. Ingenting har kunnet få ham til at sove før .. Jo, hvis jeg har stået med ham i mine arme i en halv time til en time, hvilket jeg får dårlig ryg af

Og nu falder han jo bare i søvn .. Og han er glad og tilfreds

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

fif skriver:

Eej det vil jeg slet ikk ku holde ud!! tog i ham slet ikk op??

Jo engang i mellem når det var hans far ..

Tro mig, jeg har grædt mindst ligeså meget som ham når han først var faldet i søvn 

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Jeg er slet ikke til det der med og græde barnet i søvn. Kan godt være det hjælper. Men synes virkelig det er så hårdt. Det kan mit hjerte ikke tåle;(.

Nej jeg sys osse at det er forfærdeligt.. men gjorde det da hun var meget mindre, og det var slet ikk det samme, som idag!!! Vi gik jo ind til hende hele tiden, og fortalte at vi stadig var der og sagde god nat osv, og tilsidst sov hun... men idag, er hun bare så ulykkelig og anderledes

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

morethanperfect skriver:

Nej, men vi har ikke set anden udvej med Oscar .. Ingenting har kunnet få ham til at sove før .. Jo, hvis jeg har stået med ham i mine arme i en halv time til en time, hvilket jeg får dårlig ryg af

Og nu falder han jo bare i søvn .. Og han er glad og tilfreds

Ved godt det virker. Men uanset hvad kan mit hjerte ikke bære at de skal lære det på den måde;(. Så vil jeg ski hellere ligge ved siden af ham og holde i hånden en halv time til han sover

Anmeld

14. juli 2011

fif

morethanperfect skriver:

Jo engang i mellem når det var hans far ..

Tro mig, jeg har grædt mindst ligeså meget som ham når han først var faldet i søvn 

kan slet ikk holde det ud!!! :/ meen ve at det er nok det vi ska gøre i sidste ende.. for det går ik at jeg ska vugge hende hver gang..

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Nej jeg sys osse at det er forfærdeligt.. men gjorde det da hun var meget mindre, og det var slet ikk det samme, som idag!!! Vi gik jo ind til hende hele tiden, og fortalte at vi stadig var der og sagde god nat osv, og tilsidst sov hun... men idag, er hun bare så ulykkelig og anderledes

Puh det banditter altså. De gir os jo grå hår før tid;-)!

Anmeld

14. juli 2011

raca

jeg ville ALDRIG bruge skrig i 1-3-5-7 min metoder eller det der ligner.. mine børn skal ikke skige alene.. ALDRIG... i hverste fald skader det deses hjerner.

nå men for os hjalp det at adskille seng og amning. dvs amning foregik i stuen og putningen skiftedes vi til..

dog var der en del problemer omkring 8mdr.. hvor seperations agsten sitter ind så der overtog jeg en overgang.. vel 14 dage..

vi startede langsomt op så jeg overtog jeg når/hvis det gik i hårknude.

hvis du kan smutte fra bryllupet så tage hjem og am hvis det køre helt i hårdknude og ellers prøv og lær hende at tage en flase eller drikke af kop.

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Tak. Jamen jamen, aner det faktisk ikke;(?

Vi skal samme dag som dig, samme sted og samme tid:-)

haha I må da ha en invitation Vi ska d. 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.