Pyyha piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.803 visninger
102 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

fif

Min pige på 7½måned vil bare IKKE ligge i sin seng, og hun vil bare IKKE sin far når hun skal puttes..  Hun skriger op på livet løs, lige meget hvem af os der lægger hende, men jeg er den eneste der kan få hende til at falde til ro igen! Det ska siges at jeg ammer hende, og har jeg altid gjort, så hun ve jo at jeg har maden!! Det er skide frustrende, for hun elskede at ligge i sin seng førhen, lå og pjattede til hun sov!

Skal Vi gå over til flaske, så farmand osse kan tage over eller hva siger I piger?? - Skal man tage en kold tyrker og og ligge hende i sin seng og tage hende op og ned til hun overgir sig?

Hun ska passes i August, da Vi ska til bryllup, meen kan bare ikk lide at hun ska være så ked når hun ska sove!!!!

Hilsen Fie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

fif

fif skriver:

Min pige på 7½måned vil bare IKKE ligge i sin seng, og hun vil bare IKKE sin far når hun skal puttes..  Hun skriger op på livet løs, lige meget hvem af os der lægger hende, men jeg er den eneste der kan få hende til at falde til ro igen! Det ska siges at jeg ammer hende, og har jeg altid gjort, så hun ve jo at jeg har maden!! Det er skide frustrende, for hun elskede at ligge i sin seng førhen, lå og pjattede til hun sov!

Skal Vi gå over til flaske, så farmand osse kan tage over eller hva siger I piger?? - Skal man tage en kold tyrker og og ligge hende i sin seng og tage hende op og ned til hun overgir sig?

Hun ska passes i August, da Vi ska til bryllup, meen kan bare ikk lide at hun ska være så ked når hun ska sove!!!!

Hilsen Fie..

Ingen forslag????

Anmeld

14. juli 2011

Millesmammi

fif skriver:

Hilsen Fie..

du behøves ikke stoppe med at amme - men hvad med at prøve at give hende en flaske om aftenen kun inden hun skal i seng - og så prøv giv hende den imens hun ligger inde i sengen? det virkede i hvert fald her :-)

Anmeld

14. juli 2011

fif

Millesmammi skriver:

du behøves ikke stoppe med at amme - men hvad med at prøve at give hende en flaske om aftenen kun inden hun skal i seng - og så prøv giv hende den imens hun ligger inde i sengen? det virkede i hvert fald her :-)

Ska jeg gøre det, eller min kæreste så??

Anmeld

14. juli 2011

Millesmammi

fif skriver:

Ska jeg gøre det, eller min kæreste så??

i kan jo skiftes, så hun bliver vænnet til at der ikke kun er dig, men også hendes far :-)

Anmeld

14. juli 2011

fif

Millesmammi skriver:

i kan jo skiftes, så hun bliver vænnet til at der ikke kun er dig, men også hendes far :-)

Ja, lige præcis... sys da godt nok at det er svært lige pt!! men tænker om hun er kommet ind i sådan en fase, med at det kun´er mig der er god nok?

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Hilsen Fie..

Åh, jeg må fortælle dig at vi herhjemme har samme problem. Det er kun mor der duer. Farmand kan slet ikke putte, ej heller nogen andre. Og det er lun mig der kan få ham til ro igen. Han skriger hvis jeg bare går ud for lige at hente noget el tisse. Dog vil han gerne lægges i sin seng når han vel og mærke er faldet i søvn i vores.

Og vi skal osse til bryllup i august( samme som Jer), og jeg frygter det samme og kan ikke li han er ked af det, og går det nu.. Osv.

Anmeld

14. juli 2011

Millesmammi

fif skriver:

Ja, lige præcis... sys da godt nok at det er svært lige pt!! men tænker om hun er kommet ind i sådan en fase, med at det kun´er mig der er god nok?

det kan også meget nemt være. den face har mille været i, det var dog bare KUN hendes far der kunne bruges, og ikke mig :-(

Anmeld

14. juli 2011

NinaNymannMadsen

am hende inden hun skal i seng og så put hende i seng. læs eller syng evt for hende. og så lad hende skrige og gå ind til hende en gang imellem bare så hun ved i stadig er der.
og så am hende igen når hun vågner om natten.

vi gjorde det samme med vores datter, hun kunne ikk falde i søvn i hendes egen seng så sad gerne og ammede hende til hun sov og lagde hende over til at starte med. men så stopped jeg med det. så blev det til jeg puttede hende og nussede hende til hun sov.

der er mange ting man kan gøre. men hun tager ikke skade af at skrige i 20 minutter inden i går ind og ser til hende igen.

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

fif skriver:

Hilsen Fie..

Jeg ville lade hende græde i 3 min. Gå ud , og ind igen efter 3 min. og lige trøste hende lidt uden og tage hende op ... Bare gør det indtil hun sover .. Man skal ha tålmodighed og være stærk, for det er rigtig hård .. Du behøver ikke stoppe amningen , hun skal kunne sove uden efter min mening .. 

Mig og kæresten har gjort det ved vores søn i en måned nu, og nu falder han i søvn efter 10 min.. Det hjælper men det er hårdt .. I kan evt. skiftes til at gå ind til hende så det ikke kun er dig der er "trøsteren"  

Håber det hjælper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.