Pyyha piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Åh, jeg må fortælle dig at vi herhjemme har samme problem. Det er kun mor der duer. Farmand kan slet ikke putte, ej heller nogen andre. Og det er lun mig der kan få ham til ro igen. Han skriger hvis jeg bare går ud for lige at hente noget el tisse. Dog vil han gerne lægges i sin seng når han vel og mærke er faldet i søvn i vores.

Og vi skal osse til bryllup i august( samme som Jer), og jeg frygter det samme og kan ikke li han er ked af det, og går det nu.. Osv.

Årh altså... det er bare ik sjovt!! hvor gammel er jeres dreng???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

fif

morethanperfect skriver:

Jeg ville lade hende græde i 3 min. Gå ud , og ind igen efter 3 min. og lige trøste hende lidt uden og tage hende op ... Bare gør det indtil hun sover .. Man skal ha tålmodighed og være stærk, for det er rigtig hård .. Du behøver ikke stoppe amningen , hun skal kunne sove uden efter min mening .. 

Mig og kæresten har gjort det ved vores søn i en måned nu, og nu falder han i søvn efter 10 min.. Det hjælper men det er hårdt .. I kan evt. skiftes til at gå ind til hende så det ikke kun er dig der er "trøsteren"  

Håber det hjælper 

Ja, ve det godt.. Sådan gjorde vi osse da hun var ca 3½måned og det hjalp osse efter 1 uges tid faktisk!! Øhm , men idag er hun helt anderledes det lyder virkelig , som om hun er ve at dø og stopper næsten med at trække vejret sys det er SÅ hårdt!!!

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

fif skriver:

Årh altså... det er bare ik sjovt!! hvor gammel er jeres dreng???

Han er lige fyldt 1år igår. Det med at det kun er mig der duer har først rigtig taget fart her efter han er startet i vuggestue. Det er helt vildt. Og han er kæmpe ulykkelig når jeg ikke er der til og putte ham, og når så jeg kommer ind 2 sek efter stopper han og lægger sig helt roligt...

Anmeld

14. juli 2011

fif

Millesmammi skriver:

det kan også meget nemt være. den face har mille været i, det var dog bare KUN hendes far der kunne bruges, og ikke mig :-(

Nåh for søren, plejer det ik tit at kun at være moar der er god nok!!?

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

morethanperfect skriver:

Jeg ville lade hende græde i 3 min. Gå ud , og ind igen efter 3 min. og lige trøste hende lidt uden og tage hende op ... Bare gør det indtil hun sover .. Man skal ha tålmodighed og være stærk, for det er rigtig hård .. Du behøver ikke stoppe amningen , hun skal kunne sove uden efter min mening .. 

Mig og kæresten har gjort det ved vores søn i en måned nu, og nu falder han i søvn efter 10 min.. Det hjælper men det er hårdt .. I kan evt. skiftes til at gå ind til hende så det ikke kun er dig der er "trøsteren"  

Håber det hjælper 

Jeg er slet ikke til det der med og græde barnet i søvn. Kan godt være det hjælper. Men synes virkelig det er så hårdt. Det kan mit hjerte ikke tåle;(.

Anmeld

14. juli 2011

Millesmammi

fif skriver:

Nåh for søren, plejer det ik tit at kun at være moar der er god nok!!?

jo det synes jeg mest jeg hører i hvert fald!

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

fif skriver:

Ja, ve det godt.. Sådan gjorde vi osse da hun var ca 3½måned og det hjalp osse efter 1 uges tid faktisk!! Øhm , men idag er hun helt anderledes det lyder virkelig , som om hun er ve at dø og stopper næsten med at trække vejret sys det er SÅ hårdt!!!

Det gjorde Oscar også ... Han skreg uafbrudt i 3 timer, hvilket gjorde jeg tit fik migræne af det Det gør han heldigvis ikke mere 

Anmeld

14. juli 2011

fif

CamillaSoefelt skriver:

Han er lige fyldt 1år igår. Det med at det kun er mig der duer har først rigtig taget fart her efter han er startet i vuggestue. Det er helt vildt. Og han er kæmpe ulykkelig når jeg ikke er der til og putte ham, og når så jeg kommer ind 2 sek efter stopper han og lægger sig helt roligt...

Tillykke me ham så, selvom han er en bandit!!! men hva futten gør man?? pudsigt at I osse ska til bryllup i Aug hvornår ska I??

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Jeg er slet ikke til det der med og græde barnet i søvn. Kan godt være det hjælper. Men synes virkelig det er så hårdt. Det kan mit hjerte ikke tåle;(.

Barnet græder sig i søvn mente jeg. Haha.

Anmeld

14. juli 2011

fif

morethanperfect skriver:

Det gjorde Oscar også ... Han skreg uafbrudt i 3 timer, hvilket gjorde jeg tit fik migræne af det Det gør han heldigvis ikke mere 

Eej det vil jeg slet ikk ku holde ud!! tog i ham slet ikk op??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.