Hvor køber i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg har netop prøvet Clearblue. Se evt. min tråd her:

https://www.baby.dk/debat/122045pi1/proever-at-blive-gravid/gravid.aspx

Havde du slet ikke problemer med skyggestreger?

Jeg har så ikke lige prøvet den du viser i den anden tråd... Glemte selvfølgelig at skrive at det var den digitale jeg brugte... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Anonym

Kay skriver:

dem må jeg prøve

dur ikke ret godt. Kender flere der har prøvet dem, 3 af dem har fået svagere streger end på de almindelige teste og 2 andre har fået deres mænd til at teste positivt på dem.....de er altså for ringe til de fleste tror jeg.

Anmeld

18. juli 2011

Kløver

tja jeg har aldrig haft problemer med valmed, men kan godt anbefale de digitale fra clear blue, altid virket og giver sikkert og hurtigt resultat

Undskyld men troede først da jeg læste dit indlæg at du havde klaget fordi den ikke viste farve når du testede, som i streg nr 2, og tænkte de kan da ikke gøre for du ikke bliver gravid, doooh er vist ved at være sengetid for mig... igen undskyld

Håber dog der er mere helt til resultaterne med clear blue´s

Anmeld

19. juli 2011

chael

Kay skriver:

Jeps er nu blevet træt af Valmed test... efter at havde fået den 6. i træk uden farve i... har jo så skrevet en klage til firmaet, og får et auto svar tilbage om at de har ferie til 1 august... men skal jo bruge noget at teste med her om en uges tid...

så ja... hvor køber i jeres test's (IKKE valmed!!!)??

kender i evt nogle gode internet sider??

Jeg har brugt apotekets tests. Med Succes. Har også brugt valmed 1 gang og der var den også god nok

*Camilla 29+6

Anmeld

19. juli 2011

Kay

Maja84 skriver:

tja jeg har aldrig haft problemer med valmed, men kan godt anbefale de digitale fra clear blue, altid virket og giver sikkert og hurtigt resultat

Undskyld men troede først da jeg læste dit indlæg at du havde klaget fordi den ikke viste farve når du testede, som i streg nr 2, og tænkte de kan da ikke gøre for du ikke bliver gravid, doooh er vist ved at være sengetid for mig... igen undskyld

Håber dog der er mere helt til resultaterne med clear blue´s

hihi... nej der kom nemlig heller ingen control streg... men har fået 6 test fra valmed med posten og en undskyldning... så det er dejligt

hvis jeg endag står med en skyggestreg kunne jeg godt finde på at købe en clear blue digital... men sys sku de er for dyre til så tit jeg er nød til at teste

Anmeld

19. juli 2011

Kay

Anonym skriver:

dur ikke ret godt. Kender flere der har prøvet dem, 3 af dem har fået svagere streger end på de almindelige teste og 2 andre har fået deres mænd til at teste positivt på dem.....de er altså for ringe til de fleste tror jeg.

Ja så er de jo ikke en skid hverd...

Anmeld

21. juli 2011

Kløver

Kay skriver:

hihi... nej der kom nemlig heller ingen control streg... men har fået 6 test fra valmed med posten og en undskyldning... så det er dejligt

hvis jeg endag står med en skyggestreg kunne jeg godt finde på at købe en clear blue digital... men sys sku de er for dyre til så tit jeg er nød til at teste

uh så kan jeg klart anbefale billige teste.dk, der købte jeg mine dengang, af graviditetstestene, ÆL sværger jeg nu ved de digitale da jeg syntes de almindelige er så svære, så skulle altid bruge flere alligevel fordi man var usikker på resultatet

Anmeld

21. juli 2011

Buckley

Jeg har netop købt 12 tests på eBay, hos en godkendt forhandler, til 100 kr inkl forsendelse. De svarer til den du køber i netto.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.