Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har netop prøvet Clearblue. Se evt. min tråd her: https://www.baby.dk/debat/122045pi1/proever-at-blive-gravid/gravid.aspx Havde du slet ikke problemer med skyggestreger?
Jeg har netop prøvet Clearblue. Se evt. min tråd her:
https://www.baby.dk/debat/122045pi1/proever-at-blive-gravid/gravid.aspx
Havde du slet ikke problemer med skyggestreger?
Jeg har så ikke lige prøvet den du viser i den anden tråd... Glemte selvfølgelig at skrive at det var den digitale jeg brugte...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: dem må jeg prøve
dem må jeg prøve
dur ikke ret godt. Kender flere der har prøvet dem, 3 af dem har fået svagere streger end på de almindelige teste og 2 andre har fået deres mænd til at teste positivt på dem.....de er altså for ringe til de fleste tror jeg.
tja jeg har aldrig haft problemer med valmed, men kan godt anbefale de digitale fra clear blue, altid virket og giver sikkert og hurtigt resultat
Undskyld men troede først da jeg læste dit indlæg at du havde klaget fordi den ikke viste farve når du testede, som i streg nr 2, og tænkte de kan da ikke gøre for du ikke bliver gravid, doooh er vist ved at være sengetid for mig... igen undskyld
Håber dog der er mere helt til resultaterne med clear blue´s
Kay skriver: Jeps er nu blevet træt af Valmed test... efter at havde fået den 6. i træk uden farve i... har jo så skrevet en klage til firmaet, og får et auto svar tilbage om at de har ferie til 1 august... men skal jo bruge noget at teste med her om en uges tid... så ja... hvor køber i jeres test's (IKKE valmed!!!)?? kender i evt nogle gode internet sider??
Jeps er nu blevet træt af Valmed test... efter at havde fået den 6. i træk uden farve i... har jo så skrevet en klage til firmaet, og får et auto svar tilbage om at de har ferie til 1 august... men skal jo bruge noget at teste med her om en uges tid...
så ja... hvor køber i jeres test's (IKKE valmed!!!)??
kender i evt nogle gode internet sider??
Maja84 skriver: tja jeg har aldrig haft problemer med valmed, men kan godt anbefale de digitale fra clear blue, altid virket og giver sikkert og hurtigt resultat Undskyld men troede først da jeg læste dit indlæg at du havde klaget fordi den ikke viste farve når du testede, som i streg nr 2, og tænkte de kan da ikke gøre for du ikke bliver gravid, doooh er vist ved at være sengetid for mig... igen undskyld Håber dog der er mere helt til resultaterne med clear blue´s
hihi... nej der kom nemlig heller ingen control streg... men har fået 6 test fra valmed med posten og en undskyldning... så det er dejligt
hvis jeg endag står med en skyggestreg kunne jeg godt finde på at købe en clear blue digital... men sys sku de er for dyre til så tit jeg er nød til at teste
Anonym skriver: dur ikke ret godt. Kender flere der har prøvet dem, 3 af dem har fået svagere streger end på de almindelige teste og 2 andre har fået deres mænd til at teste positivt på dem.....de er altså for ringe til de fleste tror jeg.
Ja så er de jo ikke en skid hverd...
Kay skriver: hihi... nej der kom nemlig heller ingen control streg... men har fået 6 test fra valmed med posten og en undskyldning... så det er dejligt hvis jeg endag står med en skyggestreg kunne jeg godt finde på at købe en clear blue digital... men sys sku de er for dyre til så tit jeg er nød til at teste
uh så kan jeg klart anbefale billige teste.dk, der købte jeg mine dengang, af graviditetstestene, ÆL sværger jeg nu ved de digitale da jeg syntes de almindelige er så svære, så skulle altid bruge flere alligevel fordi man var usikker på resultatet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128