Hvor køber i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.501 visninger
47 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2011

Kay

Jeps er nu blevet træt af Valmed test... efter at havde fået den 6. i træk uden farve i... har jo så skrevet en klage til firmaet, og får et auto svar tilbage om at de har ferie til 1 august... men skal jo bruge noget at teste med her om en uges tid...

så ja... hvor køber i jeres test's (IKKE valmed!!!)??

kender i evt nogle gode internet sider??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Nessie

Jeg køber Apotekets test. Men tester også kun hvis jeg er gået nogle dage over tid

Jeg kan se at der er mange herinde der tester flere dage førforventet mens, og så kan det jo hurtigt blive dyrt i tests

Anmeld

14. juli 2011

Frk.S

Hvad med denne side:

http://www.billige-teste.dk/

Surt at du har haft så store problemer med Valmeds tests - de har aldrig voldt mig problemer. Håber da de tager din klage seriøst, for det er da træls at bruge penge på noget der ikke virker.

Anmeld

14. juli 2011

Kay

Nessie skriver:

Jeg køber Apotekets test. Men tester også kun hvis jeg er gået nogle dage over tid

Jeg kan se at der er mange herinde der tester flere dage førforventet mens, og så kan det jo hurtigt blive dyrt i tests

ja det kan nemlig blive dyrt.... min kæreste mente vi bare skulle til at købe de der digitale tests nu når de andre ikke virkede... og så små grinte jeg lidt og spurgte om han vidste hvad de kostede

sagen er den at jeg har pco og kun har æl en gang i mellem... så det er ikke altid til at vide om jeg er gået over tid, eller om det bare er en af de lange cyklusser uden æl... så skal derfor teste lidt ofte

Anmeld

14. juli 2011

Emily2012<3

Jeg hr brugt Lidl's test.

Anmeld

14. juli 2011

Kay

Frk.S skriver:

Hvad med denne side:

http://www.billige-teste.dk/

Surt at du har haft så store problemer med Valmeds tests - de har aldrig voldt mig problemer. Håber da de tager din klage seriøst, for det er da træls at bruge penge på noget der ikke virker.

Uhh tak... den side vil jeg da lige kigge på

ja det håber jeg også... første pakke tænker man... ja ok det er en gejl de har glemt farven... anden pakke tænker man det snot gidder jeg ik mere... og så købte kæresten af reflex en pakke alligevel... og da den så også var blank så gidder jeg ikke mere!

men prøver lige at kigge på den side

Anmeld

14. juli 2011

Kay

BJNGJ. skriver:

Jeg hr brugt Lidl's test.

hmm vidste slet ik de solgte tests

Anmeld

14. juli 2011

M&M's Mor

Rema har til 20 penge pr stk...

Anmeld

14. juli 2011

Emily2012<3

Kay skriver:

hmm vidste slet ik de solgte tests

Det gør de, og synes faktisk de er gode..

Det er sådan en som er på mit billede..

Mener en enkelt koster 20 kr..

Anmeld

14. juli 2011

Emily2012<3

M&M's Mor skriver:

Rema har til 20 penge pr stk...

Dem i Rema er Valmed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.