Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.382 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en test, fordi jeg har lidt på fornemmeren, at jeg er gravid. Stregen er meget svag, men jeg er ret sikker på, at stregen er der.

Nogen der har prøvet testen fra Clear Blue Digital og fået et svagt positivt resultat uden at være gravid? Jeg testede nemlig for en måneds tid siden med testene fra Matas, hvor der kom en svag hvidlig streg, men da var jeg ikke gravid.

Jeg har forsøgt at uploade nogle billeder, men mit møgkamera kan ikke zoome så langt ind, at man kan se den svage streg.

Gad vide om jeg er gravid?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

mortilnoahogmelina

Billederne er ikke så tydelig at se på .
Hvornår forventer du mens ?
Og hvad med en hvor der evt står gravid ikke gravia test ?

Anmeld

16. juli 2011

henh01

kender ikke lige denne test, men skal der været et kryds eller blot en vandret streg i den til venstre?

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Billederne er ikke så tydelig at se på .
Hvornår forventer du mens ?
Og hvad med en hvor der evt står gravid ikke gravia test ?

Nej, desværre kan mit kamera ikke fange stregen, for den er meget svag, men den er der...

Jeg ved ikke, hvornår jeg forventer mens, for jeg har ikke haft det, siden jeg sidst fødte.

Det ærgrer også mig lidt, jeg ikke har en gravid/ikke gravid test. Men jeg må jo nok bare vente et par dage og så teste igen...

Uh, hvor vil jeg bare gerne vide, om jeg er gravid!

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

kender ikke lige denne test, men skal der været et kryds eller blot en vandret streg i den til venstre?

Der skal være et kryds. Det er der også - den lodrette streg, som er den, der viser, om man er gravid, er bare så svag, at jeg ikke kan fange den med kameraet...

Men det kunne være rart, at høre om folks erfaringer med denne test. Om det bare kan være en skyggestreg, eller om den måske er god nok!

Anmeld

16. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Nej, desværre kan mit kamera ikke fange stregen, for den er meget svag, men den er der...

Jeg ved ikke, hvornår jeg forventer mens, for jeg har ikke haft det, siden jeg sidst fødte.

Det ærgrer også mig lidt, jeg ikke har en gravid/ikke gravid test. Men jeg må jo nok bare vente et par dage og så teste igen...

Uh, hvor vil jeg bare gerne vide, om jeg er gravid!

Uh så er du en lille en kan jeg regne ud
JA det er lidt ærgerligt du ikke lige kan fange den . MEn hvis du selv ser en svag streg tror jeg den er der .
MIn var os meget svag da jeg testet med min søn.

Anmeld

16. juli 2011

henh01

hvornår forventer du mens?

Anmeld

16. juli 2011

henh01

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg har ikke haft det, siden jeg sidst fødte, så jeg har ingen anelse...

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Uh så er du en lille en kan jeg regne ud
JA det er lidt ærgerligt du ikke lige kan fange den . MEn hvis du selv ser en svag streg tror jeg den er der .
MIn var os meget svag da jeg testet med min søn.

Jeg er (desværre)ikke lille, hvis det er mig, du hentyder til, men den eventuelt kommende storebror/søster er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.