Hvor køber i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Kay

Anonym skriver:

billig-teste. Både der stav æl teste er gode og deres stav g-teste:-)

har også kun dårlige erfaringer med Valmed. Men de fleste jeg kender der er i gang med pb bruger billig-teste og er glade for dem:-)

Jeg synes klart det bedste resultat kommer med æl testene fra billig-teste og g-testene har jeg endnu ikke prøvet, men det har de andre med stor tilfredshed.

det ville være for dyrt for mig at bruge æl tests... så stor forskel der er på længten af mine cykluser... og har også fået afvide at de ik er gode når man har pco... men nu prøver jeg g-testene der inde fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Nessie

Kay skriver:

ja det kan nemlig blive dyrt.... min kæreste mente vi bare skulle til at købe de der digitale tests nu når de andre ikke virkede... og så små grinte jeg lidt og spurgte om han vidste hvad de kostede

sagen er den at jeg har pco og kun har æl en gang i mellem... så det er ikke altid til at vide om jeg er gået over tid, eller om det bare er en af de lange cyklusser uden æl... så skal derfor teste lidt ofte

Ja så løber det hurtigt op

Bruger du også ÆL test, for at se om du får ÆL? De er jo heller ikke ligefrem billige

Anmeld

14. juli 2011

Kay

Nessie skriver:

Ja så løber det hurtigt op

Bruger du også ÆL test, for at se om du får ÆL? De er jo heller ikke ligefrem billige

nej det gør jeg ikke... det kan jeg heldigvis mærke på min krop når jeg gør

Anmeld

14. juli 2011

Kay

Kay skriver:

Jeps er nu blevet træt af Valmed test... efter at havde fået den 6. i træk uden farve i... har jo så skrevet en klage til firmaet, og får et auto svar tilbage om at de har ferie til 1 august... men skal jo bruge noget at teste med her om en uges tid...

så ja... hvor køber i jeres test's (IKKE valmed!!!)??

kender i evt nogle gode internet sider??

Hahaha... man skulle tro at der er en der arbejder for valmed der er her inde... for har lige fået en mail om at de beklager min oplevelse og at de sender mig 6 gratis test med posten med det samme

det kan man da kun kalde god kunde service

Anmeld

14. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har købt på billigtest.dk de virker .

Anmeld

14. juli 2011

Chalala85

Kay skriver:

Jeps er nu blevet træt af Valmed test... efter at havde fået den 6. i træk uden farve i... har jo så skrevet en klage til firmaet, og får et auto svar tilbage om at de har ferie til 1 august... men skal jo bruge noget at teste med her om en uges tid...

så ja... hvor køber i jeres test's (IKKE valmed!!!)??

kender i evt nogle gode internet sider??

Købte i Matas, Clear Blue digital men det er self lidt dyre. Hvad med apotekets?!

Anmeld

14. juli 2011

Nessie

Kay skriver:

nej det gør jeg ikke... det kan jeg heldigvis mærke på min krop når jeg gør

Det er en stor fordel. Jeg har først kunnet mærke det, efter jeg har været gravid, inden da mærkede jeg overhovedet ingenting

Anmeld

14. juli 2011

Kay

Chalala85 skriver:

Købte i Matas, Clear Blue digital men det er self lidt dyre. Hvad med apotekets?!

lidt tragikomisk har jeg fået en mail fra valmed, om at de sender mig 6 test som kompensation... og lige inden har jeg bestil test på billigtest... så nu står jeg snart med 20 test i hånden... hihi...

men kan så sige at valmed jo så har glimrende kundeservis...

Anmeld

14. juli 2011

Kay

Nessie skriver:

Det er en stor fordel. Jeg har først kunnet mærke det, efter jeg har været gravid, inden da mærkede jeg overhovedet ingenting

ok.. det er da lidt sjovt at du kan det nu så

Anmeld

14. juli 2011

Chalala85

Kay skriver:

lidt tragikomisk har jeg fået en mail fra valmed, om at de sender mig 6 test som kompensation... og lige inden har jeg bestil test på billigtest... så nu står jeg snart med 20 test i hånden... hihi...

men kan så sige at valmed jo så har glimrende kundeservis...

Det må man sige de har hihi... Men så  jeg får at du snart tester positivt og så kan indlægge et billede med 20 positive tests

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.