Hvad med jer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Kofoed.

Mulleunge skriver:

Man kan jo håbe på at man kan amme, så ryger kiloene hurtigt af (;

Jeps amming og kalorie tælling Det er min plan. Så efter min operation, så hedder det fitness, der er tøsen også 9 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Mauser.

Kofoed33 skriver:

Jeps amming og kalorie tælling Det er min plan. Så efter min operation, så hedder det fitness, der er tøsen også 9 måneder.

Hvorfor skal du opreres ?? Ja der er ikke andet for jo altså ..

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

Mulleunge skriver:

Hvorfor skal du opreres ?? Ja der er ikke andet for jo altså ..

Dårlig hofte også derfor jeg blev sygemeld i 16. uge Skulle være opereret i år, men det mås man ikke som gravid, øv øv.

Anmeld

15. juli 2011

Mauser.

Kofoed33 skriver:

Dårlig hofte også derfor jeg blev sygemeld i 16. uge Skulle være opereret i år, men det mås man ikke som gravid, øv øv.

åh for søren :/ puuh så er ventetiden laaaang !

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

Mulleunge skriver:

åh for søren :/ puuh så er ventetiden laaaang !

Ja og utålmodigheden stor

Anmeld

15. juli 2011

Mauser.

Kofoed33 skriver:

Ja og utålmodigheden stor

Jep .. det forstår jeg (;

Anmeld

15. juli 2011

twinny

Jeg har taget 10 kilo på i uge 28.

Anmeld

15. juli 2011

jette1983

jeg er 22+2 idag og har taget 1,6 kilo på, jeg er 2. gangs gravid.

Jeg tror så bare at min vægt har flyttet sig, vejede en del for meget inden graviditeten men synes mine lår og bagdel er blevet mindre, min mave er ret stor allerede, så måske kiloene fra lårene og bagdelen nu sidder på maven?

Anmeld

15. juli 2011

4xGreve

Jeg tog fra uge 12 til uge 25 over 25kg på

Man siger normalen er

10-15kg hvis du er normal vægtig

8-10kg hvis du er overvægtig

14-15kg hvis du er undervægtig...

Jeg var dog undervægtig og tog en del på men tabte det hele igen og ingen strækmærker.

Større vægt forøgelse kan bla. skyldes at man har stor appatit under graviditeten, eller væske ophobning i kroppen

Anmeld

15. juli 2011

CamillaValby

MajseMaja skriver:

Det var og er det eneste der hjælper mig, for at undgå kvalme. Jeg kan stadigvæk få det dårligt om morgenen hvis jeg ikke får morgenmad i tide og det samme med frokost. Jeg har spist meget mere brød end jeg plejer, da det har kunne holde kvalmen nede (og så har jeg vist ikke været så god til at holde tilbage når der blev serveret noget lækkert... )

Er idag 27+4 og har taget 9-10 kg på

Hehe ej kommer der en lækker kage på bordet så er jeg på, eller chokolade mums haha. Men vi spiser stor set ikke sådan noget her hjemme. Da jeg ellers nok ville have taget 20 kg på nu så hahaha.

Det skal også nydes lidt, jeg er sikker på at vi får smidt kiloene hurtigt bagefter

Bare det at der er noget der tager toppen af kvalmen så er det fint med mig, hellere flere kg for at slippe for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.