Hvad med jer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.590 visninger
57 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Mauser.

Hej alle gravide / jer som har været ..

Jeg er lige gået ind i uge 27 og syntes at jeg har taget en del på, føler jeg ihvertfald selv :/

- Derfor vil jeg lige hører hvor meget i havde taget på, da i var i uge 27 ? Håber i vil svare ..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Mira0911

Kan ikk lige huske præcis hvor meget jeg havde taget på i den uge... Men nu hvor jeg er 30+2 har jeg taget +22kg på... 

Anmeld

13. juli 2011

Fenja09

Jeg er i uge 34 nu og jeg har ikke taget noget på, faktisk står vægten på minus 7 kg uden babyvægt, vand ect. Så i uge 27 havde jeg heller intet taget på. Men nu stiger vægten nok lidt, da jeg er begyndt at få væske i kroppen...

/Fenja

Anmeld

13. juli 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Kan ikk lige huske præcis hvor meget jeg havde taget på i den uge... Men nu hvor jeg er 30+2 har jeg taget +22kg på... 

Ok (; Tak for svar ..

Anmeld

13. juli 2011

Mauser.

Fenja09 skriver:

Jeg er i uge 34 nu og jeg har ikke taget noget på, faktisk står vægten på minus 7 kg uden babyvægt, vand ect. Så i uge 27 havde jeg heller intet taget på. Men nu stiger vægten nok lidt, da jeg er begyndt at få væske i kroppen...

/Fenja

ok tak .. men det kommer vel også an på hvad start vægten er ikke ? (;

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ok (; Tak for svar ..

Det var så lidt... 

Anmeld

13. juli 2011

Tabula Rasa

Mulleunge skriver:

Hej alle gravide / jer som har været ..

Jeg er lige gået ind i uge 27 og syntes at jeg har taget en del på, føler jeg ihvertfald selv :/

- Derfor vil jeg lige hører hvor meget i havde taget på, da i var i uge 27 ? Håber i vil svare ..

Kram

12-13 kg., dvs alt for meget

Anmeld

13. juli 2011

4kløver

Sidst mener jeg at jeg tog 6 på og denne gang er i uge 19 og har ikke taget på kun smidt 1kg..

Anmeld

13. juli 2011

Mauser.

4kløver skriver:

Sidst mener jeg at jeg tog 6 på og denne gang er i uge 19 og har ikke taget på kun smidt 1kg..

Det var flot (:

Anmeld

13. juli 2011

Mauser.

Tabula Rasa skriver:

12-13 kg., dvs alt for meget

Hvor meget er normalt tror du?? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.